Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen omasta mielestäni ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

Vierailija
16.03.2025 |

Missä syy?

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyväkään ukkonäkö auta, jos ilme on masentunut, autistinen tai muuten creepy.

Siihen päälle aurinkolasit ja kaljatuoppi käteen

Silmissä pitää näkyä älyn välkettä. Tai edes yleistä ilkikurisuutta.

Vierailija
102/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvännäköinen" on mielipidekysymys ja toteutuessaankin vasta 1 tärppi, jolla ei yksinään pitkälle pötkitä. Ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset, jotka ovat auttaneet miehiä heidän tinder-profiileissaan voisivat tehdä itselleen pienen kokeen ja luoda itselleen tinderiin tilin miehenä. Saa käyttää omasta mielestään hyvännäköisen miehen kuvia. Kuukauden päästä voisivat sitten raportoida kokemuksia.

Vierailija
104/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset, jotka ovat auttaneet miehiä heidän tinder-profiileissaan voisivat tehdä itselleen pienen kokeen ja luoda itselleen tinderiin tilin miehenä. Saa käyttää omasta mielestään hyvännäköisen miehen kuvia. Kuukauden päästä voisivat sitten raportoida kokemuksia.

Näistähän on paljon youtube-videoita. Oikeasti komea mies ja trimmattu profiili saa aika heikosti osumia, eikä juurikaan pääse treffeille. Sitten miehen epäuskoinen taviskaveri nainen tekee itselleen profiilin ja hukkuu totta kai miesten suosioon.

Vierailija
105/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin aikanaan Tinderissä huvin vuoksi tykkäyksen eräälle Putous-naiselle, joka ei ollut mielestäni edes erityisen kaunis. Ei tullut osumaa. Oli toki mua 10 vuotta nuorempi.

Vierailija
106/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton profiiliteksti.

Kerro mitä harrastat, mitä olet opiskellut, mistä tykkäät, mitä osaat, mistä ilahdut (ei siis  toivomuslistaa naisille, koska sinähän tykkäät vain niistä joista tykkäät etkä saatana kaikista).

Misten itsetunto ja käytös on surkeaa. Pitää kertoa itsestä eikä esitellä vittumaisuuttaan. 

Ei sillä ole väliä, kuvat käydään ensimmäiseksi läpi, jos ei pärstä miellytä ---> ei jatkoon.

Tekstit luetaan sitten jos luetaan

Tämä on osittain totta. Kuvat kyllä katsotaan, mutta kuvasta katsotaan muutakin kuin "komeus". Olen tsekannut monta profiilia ihan vaan siksi, että kuva on ollut hauska. Parikin tyyppiä tsekkasin siksi että heillä oli kuvassa lempibändin paita, riippumatta siitä miltä miehet itse näyttivät. Olen katsonut kuvia sillä perusteella että niissä näkyy koira, kissa tai hevonen. Myös on tullut katsottua profiilit kuvissa näkyvien huonekasvien tai seinällä olevien taulujen takia. Joku oli tehnyt itsestään hienon kuvasarjan tekemässä erilaisia kotitöitä, mies itse ei ollut kummoisen näköinen mutta kuvat oli hyvin toteutettuja ja niin hauskoja että laitoin tykkäyksen saman tien, ihan vaan kun joku oli nähnyt vaivaa asian eteen.

Ulkonäkö ei ratkaise. Mielenkiintoinen kuva voi olla monenlainen. 

Hyvin kirjoitettu! Kun vielä olin Tinderissä, et katsonut kuvista vain ulkonäköä vaan tunnustelin, millainen vaikutelma niistä tulee ja millaisia vihjeitä ne antavat miehen persoonasta ja kiinnostuksenkohteista. Millainen katse miehellä on, mitä mies kuvissa tekee, missä kuvat on otettu, miten mies pukeutuu jne. Liian kiillotetut ja mainoshenkiset kuvat eivät herättäneet kiinnostusta eikä pelkkä mieleinen ulkonäkö riittänyt. Tekstit luin aina, ja tekstin perusteella tein lopullisen valinnan tykkäänkö vai en. Jos teksti oli huono tai sitä ei ollut lainkaan eikä kuvat olleet poikkeuksellisen hyvät ja informatiiviset, en laittanut tykkäystä.

Tällä taktiikalla löysin Tinderistä ihanan kumppanin. Hänen profiilistaan tuli saman tien vahva aavistus, että meillä saattaa olla paljon yhteistä. Sellainen lämmin ja turvallinen, kotoisa tunne. Hänen kuvansa ja tekstinsä olivat ihan tavalliset, mutta se riitti.

Vierailija
107/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärstä kun on ja paljon rahaa, raha kiinnostaa kaikkia. Sillä saa vaikka mitä, uudet pärstät, hampaatkin ja isommat tisukatkin.

Vierailija
108/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi rock-henkistä kaveriani poimii vielä 50+ iässä naisia baareista ja keikoilta. Kaipa se on se kepeä itsevarmuus, kun ovat kaataneet naisia teini-iästä lähtien, eikä kumpikaan koskaan rakastu naisiin, eli ovat aina helppoa seuraa, kun ei ole suuria tunteita suuntaan jos toiseen. Kumpikaan ei ole koskaan Tindereissä ja muissa.

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että aika monet naiset karttavat tylsiä miehiä. Myönnän itsekin, että kaverini ovat hyvää ja jossain määrin omalaatuista seuraa etenkin päissään ollessaan. Toinen on n. 195cm ja toinen 185cm ja kummallakin tuuhea pitkähkö tukka. Toinen soittaa skittaa hyvin ja toinen leirinuotiofiiliksellä. Liikkuvat paljon yhdessä ja oikeastaan vahvistavat toinen toistaan. Joskus ovat päätyneet kolmen kimppaankin jonkun naisen kanssa. Toinen on oikeasti komea ja toinen ei. Mutta ei se tunnu vaikuttavan naisten käytökseen.

Eli ei ihme, että niin moni mies jää kokonaan osattomaksi, kun pelkästään nuo kaksi kaveriani ovat kaataneet satoja naisia, luoja yksin tietää kuinka paljon tarkkaan ottaen. Ovatko nuo naiset sitten olleet Tinderissä? En oikein usko, että kovinkaan moni. Se on oikea elämä, missä ihmisyys toteutuu, ei netti.

Vierailija
109/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm.

1. Olen omasta mielestäni ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

2. Olen äitini mielestä ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

3. Olen tekoälyn mielestä ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

4. Olen kavereideni mielestä ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

5. Olen kaverinaisten mielestä ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

6. Olen eksäni mielestä ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

7. Olen joidenkin eksieni mielestä ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

8. Olen kaikkien eksieni mielestä ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule

9. Kuka niitä kaikkia eksiä edes muistaa?

Vierailija
110/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri pohtia, että olen pitkä koska olen 188cm. Tai älykäs koska olen professori. Kuin että olen komea koska olen mielestäni komea.

Sovitaan, että olet komea, muttet valokuvauksellinen. Nyt baariin!

Vierailija
111/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että hankit koiran ja alat etsiä seuraa koiraharrastaja-naisista.

Vierailija
112/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä että olet omasta mielestäsi ihan hyvännäköinen mies. Sinussa on jotain muuta luotaantyöntävää, mutta mitä?

femcelin copet

Vierailija
113/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot liian vanha ja käytetty ap. Pariutuminen on nuorten hommaa

Vierailija
114/115 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh. Onneksi en ole missään tinderissä 😃