Olen omasta mielestäni ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvännäköisen miehen pitää olla koko Tinderissä? Eikö livenä tärppää?
Tinderissä saa majavaa tosi elämässä nainen luulee että mies haluaa jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hae seuraa muualta! Tinderin tarkoitus ei ole ihmisten yhdistäminen vaan pitäminen Tinderissä loputtomiin
Ihminen päättää miten hän Tinderiä käyttää.
T. Nainen joka löysi rakkauden Tinderistä
Itse en ole hyvännäköinen mies, mutta saan hyvin matsejä. Olen panostanut tekstiin ja kuvat ovat asiallisia, normaaleja. Ei mitään poseeraamista. Hyvätapaisuus, huumori, itsetuntemus ja emotionaaliset kyvyt ilemenevät tekstistä aivan luonnostaan.
M45
Tässä hieman pohdittavaa aloittajalle siihen omaan hyvännäköisyyteen:
-onko suht hyvännäköiset naiset tulleet ikinä pokaamaan sinua randomisti ihmisten ilmoilla?
-meneekö kaupan kassatytöillä usein asioidessasi rutiinit vähän sekaisin ja kiinnittävätkin vähän pidempään sinuun huomiota kuin mitä huomaat heidän tekevän muiden asiakkaiden kohdalla?
-huomaatko melko jatkuvasti ihmisten ilmoilla että ihmiset tekevät vilkaisuja sinun suuntaan?
-jos menet baariin, niin lähestyykö muutaman ottaneena joku tavallinen mies sinua ja sanoo sinun olevan paremman näköinen kuin hän?
Minä etsin lähinnä seksiä tai kavereita tinderissä, en siis vakavaa suhdetta. Olen hoikka ja nätti nainen. Eli miesten mielestä varmaan pitäisi olla helppo homma. Ja saankin matchin melko varmasti jos jostain tykkään. Ja nyt olenkin tykännyt useammasta miehestä kuin joskus aiemmin kun olen siellä ollut. Eli ihan niistä tavallisista, kunhan on kuitenkin normaalipainoinen, kun itsekin olen BMI 19. Ja kunhan ei ole ihan creepy esittely. Ja toki jätän myös ne väliin, ketkä etsii ihan parisuhdetta.
No, 30 ekaa matchia ja näistä lopulta tapasin 2. Puolet noista kun ei edes laita viestiä tai vastaa niihin. Niistä ketkä laittaa, niin puolet ehkä hiljenee parin viestin jälkeen. Ilman mitään syytä, on siis juteltu niitä näitä. Loputkin sitten hiljenee viikon sisällä, paitsi ne 2 jotka ehdotti tapaamista ja heidät myös tapasin. Sen jälkeen ei heistäkään ole kuulunut.
Että kyllä niillä ihan tavallisilla miehillä näyttää olevan varaa valita. Ihan myös pelkkä seksiseurakin. Olen toki "jo" 39v, mutta kroppa parempi kuin monella nuorella. Esimerkiksi mitat kuin missillä, 90-60-90, ehkä sentin heitolla. Naamakin nätti, baby face, en juuri meikkaa. Menee toki nyt itsensä kehumiseksi, mutta tämä nyt sen takia, että muuten täällä huudellaan että oot vaan ruma tai lihava.
Mutta joo, miehet valittaa että ei tule matcheja, mutta jos tuleekin, ei ne tee asialle yhtään mitään. Ehkä ne sitten yrittää sen jälkeen etsiä vielä parempaa, kun huomasi että joku tykkäsi. Mutta luulisi että seksiin ei aleta valkkaamaan vaan sitä yhtä, vaan jos on tarjolla edes se yksi nätti, niin sekin otetaan ensin ja sitten katsellaan lisää. Onneksi kuitenkin on se yksi vakihoito, niin ei tuolla ole pakko olla. Sekin on ulkomaalainen ja todella komea. Ei kuitenkaan mikään eri värinen, ihan pohjoismaalainen.
Omasta mielestäsi hyvännäköisenä kelpaat vain ja ainoastaan itsellesi ja vain siinä tapauksessa että 1 ainoa tärppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole riittävän hyvännäköinen.
Tilastollisesti reilu 10% miehistä kerää matchit, muut eivät saa juuri mitään.Lisään tähän vielä, että naiset kyllä selittelevät kuinka vika on profiilitekstissä tai siinä mitä pidät kuvissasi kädessä.
Tästä oli Tinder-testi, jossa hyväkuntoinen ja keskivertoa komeampi mutta ei selkeästi komea mies teki naisraadin avustuksella useamman profiilin Tinderiin.
Ei ollut väliä mitä tekstissä luki. Tekstitön profiili jossa kuvasta oli sutattu kömpelösti pois exä sai enemmän matcheja kuin vaelluskuva, kuva kirjaa lukiessa, kuva treenaamassa, jne. Jälkimmäisissä ei auttanut yhtään naisraadin avustuksella laadittu hyvä teksti.
Vain yksi asia ratkaisee. Ulkonäkö. On oltava selkeästi komea, ja sen pitää käydä ilmi kuvista. Muuten mies on naisille harmaata massaa.
Livenä mies voisi pelastaa ti
Olet ymmärtänyt väärin. Ei kukaan ole väittänytkään, että laittamalla esim. kuvan itsestä lukemassa kirjaa saisi ENEMMÄN matcheja mitä jollain mallipojan kuvalla. On yritetty selittää, että on todennäköisempää löytää kiinnostava ja itselle sopiva kumppani, kun tuo profiilissa omaan persoonaan liittyviä asioita. Niitä matcheja voi olla paljonkin vähemmän, mutta entä sitten? Noin se naistenkin kohdalla menee. Pelkillä hyvännäköisillä kuvilla saa enemmän tykkäyksiä kuin jos tuo esiin. persoonaansa. Mutta tykkääjät ovat jälkimmäisessä kiinnostavampia.
Miksi edes pitäisi saada joku maksimimäärä matcheja? Miksi tulos on huono, jos matcheja tulee, mutta niitä tulee vähemmän kuin jollain, joka hakee seuraa pelkällä ulkonäöllä? Tätä matchien keräilyä en ymmärrä. Eli tuossa kertomassasi esimerkissä siis niillä saaduilla matcheilla ei ollut mitään arvoa, koska jollain mallikuvilla olisi saanut vielä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla profiilitekstiä? Jos on, mitä siinä lukee? Millaiset kuvat ja millainen ilme kuvissa? Mitä asioita kerrot taustatiedoissa? Missä asut? Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä naisia itse haet? Viimemainittuun nimittäin liittyy se, että jos haut menevät ristiin, ei tule matchejakaan.
Ap voisi vastata näihin, niin katsotaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole riittävän hyvännäköinen.
Tilastollisesti reilu 10% miehistä kerää matchit, muut eivät saa juuri mitään.Lisään tähän vielä, että naiset kyllä selittelevät kuinka vika on profiilitekstissä tai siinä mitä pidät kuvissasi kädessä.
Tästä oli Tinder-testi, jossa hyväkuntoinen ja keskivertoa komeampi mutta ei selkeästi komea mies teki naisraadin avustuksella useamman profiilin Tinderiin.
Ei ollut väliä mitä tekstissä luki. Tekstitön profiili jossa kuvasta oli sutattu kömpelösti pois exä sai enemmän matcheja kuin vaelluskuva, kuva kirjaa lukiessa, kuva treenaamassa, jne. Jälkimmäisissä ei auttanut yhtään naisraadin avustuksella laadittu hyvä teksti.
Vain yksi asia ratkaisee. Ulkonäkö. On oltava selkeästi komea, ja sen pitää käydä ilmi kuvista. Muuten mies on naisille ha
Kyllä. Samassa testissä nimitäin kävi ilmi, etteivät matchit johtaneet mihinkään. Mies laittoi naisille viestiä, eikä saanut vastausta.
Toinen asia jonka olen huomannut on, että matchit joita voit saada tulevat naisilta jotka eivät ole kiinnostavia. En esimerkiksi urheilullisena ja työssäkäyvänä lapsettomana miehenä ole kiinnostunut liikuntaa vihaavasta ja sairaalloisen ylipainoisesta yh-äidistä joka työttömänä haaveilee paremmasta elämästä miehen siivellä. Tämä on se mitä Tinderissä oli saatavilla. Ja kyllä, tykkäsin näistä naisista koska profiilitekstissä annettiin ymmärtää muuta kuin mikä todellisuus oli. En saanut ainuttakaan matchia normaalipainoiselta, työsäkäyvältä ja edes perusliikunnalliselta naiselta. He kuin saivat matcheja minua komeammilta miehiltä, joskaan ei parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvännäköisen miehen pitää olla koko Tinderissä? Eikö livenä tärppää?
Yhtä hyvin voi sitten kysyä, miksi kenenkään pitää olla somessa? Eikö live-elämä nappaa?
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, vaikka olen laittanut sixpackistakin kuvan ja öljynnyt parran. Aurinkoa en voi ottaa, koska on niin paljon luomia.
Oliko se sixpäk Karjalaa vai Kohvia? Hyvin tärkeä ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla profiilitekstiä? Jos on, mitä siinä lukee? Millaiset kuvat ja millainen ilme kuvissa? Mitä asioita kerrot taustatiedoissa? Missä asut? Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä naisia itse haet? Viimemainittuun nimittäin liittyy se, että jos haut menevät ristiin, ei tule matchejakaan.
On. Siinä lukee "Moi! Etsitään naista." Kuvina yksi kalakuva, jossa näkyy pelkkä kala. Toisena kuvana suupielet alaspäin oleva murjotuskuva vessan peilistä otettuna. Asun metsässä perähikiällä. Olen 63v ja haen 20-50-vuotiaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ota selfie sähköautojen latauspaikalta jonkun teslan vierestä ja kuin taikaiskusta sinulla onkin tykkäyksiä..
Harmi vain, että kaikki tykkäykset ovat homonasseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Siinä lukee "Moi! Etsitään naista." Kuvina yksi kalakuva, jossa näkyy pelkkä kala. Toisena kuvana suupielet alaspäin oleva murjotuskuva vessan peilistä otettuna. Asun metsässä perähikiällä. Olen 63v ja haen 20-50-vuotiaita naisia.
Kuvasit juuri 99% setämiesten deitti-ilmoituksista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä maaseudulla asuvan kalastajamiehen kuvassa sitten pitäisi olla? Live, Laugh, Love-taulu taustalla ja tofupala suussa? Sitten tietysti rantakuva ulkomaanmatkalta ja viinilasikuva kaverin kanssa kaupungista? Tekstiin tietysti kuvaus ekologisuudesta ja eettisyydestä, vaikka ulkomaille matkustettiin lentämällä ja viinilasikuvassa oli päällä kolmannen maailman riistotehtaassa valmistettua halpamuotia.
Miehet ja naiset ylipäätään keskimäärin pitävät eri asioista.
Jos siinä kalastuskuvassa on komea ja jykeväleukainen mies joka tunnetaan siellä maalla varakkaana, mihin riittää vähempi kuin kaupungissa, naisen saa kyllä. Nuoremmankin. Moni nainen maalla arvostaa miestä joka osaa kalastaa ja metsästää.
Nuorempana olin ruma mielestäni mutta yhden yön juttuja kertyi yli 100. Olin sit parisuhteessakin 14 vuotta. Nykyään naiset haluaa yhden yön juttuja myös kun itse haluaisin seurustella.
"Mitä siinä maaseudulla asuvan kalastajamiehen kuvassa sitten pitäisi olla? "
Siinä kuvassa pitäisi olla se MIES. Se mies itse, ei se kala. En mä sen kalan kanssa halua panna, vaikka olisi kuinka iso. Ei se kiinnosta deittiprofiilissa. Ottaa mieluummin vaikka selfien sieltä veneestä, kun on kiva järvinäkymä taustalla ja vapa kädessä. Se kertoo yhtä lailla siitä, että hei, mä osaan kalastaa. Mutta silloin se kuva esittää miestä eikä kalaa.
Se omasta mielestä... Mutta käy parturissa, pistä asiallinen vaatetus päälle ja mene valokuvaamoon otattamaan profiilikuva.. Melko pieni satsaus siihen, että pääset edes harkintaan tinderissä.
Tinderistä kun ei löydy kunnon miehiä joten se määrittelee hyvin paljon mitä oikeasti haluat.