Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hörhöt kotisynnyttäjät Huomenta Suomessa

Vierailija
16.03.2025 |

Vastuutonta.

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aion synnyttää esikoisen meidän mökillä luonnon helmassa, sinne hautaamme myös istukan rituaalin jälkeen. Haluaako joku purkaa raivoaan? Antaa tulla 😌

Ai niin ja ei oteta mitään rokotteita, eikä käytetä maskeja. Vouhoti vou? Any one? Elämänne tuhoutuu ja traumatisoidutte iäksi tämän tiedon seurauksena 🥺

Mitä itse vouhotat? Jos olet täysi-ikäinen ja täysivaltainen ihminen, niin kannat täyden vastuun päätöksistäsi.  Et hae lääketieteeltä ja yhteiskunnalta apua sittenkään, jos jotain sattuu, sairastut, itse tai vauvasi vammautuu jne. Reilu peli.

Vierailija
142/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt täällä alkoi lyyti kirjoittaa. Kotisynnyttäjät ei jaksa enää olla asiallisia palstan höyrypäille :DDD

Kyllä ne kotisynnyttäjät niitä höyrypäitä ovat ja järkevät ihmiset nostavat kädet pystyyn: tehkää sitten kuten haluatte. Ihan sama.  Harmi vaan, että leikkivät myös vauvojen hengellä. 

Voidaan heittää yläfemmat kun nostat kädet pystyyn. Itsehän synnyttelin kotona dokaamisen ohessa ja tosiaan tykkään roikottaa vauvaa jalasta parvekkeelta pimeällä. Purkaa mukavasti turhautumista siihen jatkuvaan itkuun ja jossain kohti hiljenee. Tiedäthän sinä meidät kotisynnyttäjät :]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aion synnyttää esikoisen meidän mökillä luonnon helmassa, sinne hautaamme myös istukan rituaalin jälkeen. Haluaako joku purkaa raivoaan? Antaa tulla 😌

Ai niin ja ei oteta mitään rokotteita, eikä käytetä maskeja. Vouhoti vou? Any one? Elämänne tuhoutuu ja traumatisoidutte iäksi tämän tiedon seurauksena 🥺

Mitä itse vouhotat? Jos olet täysi-ikäinen ja täysivaltainen ihminen, niin kannat täyden vastuun päätöksistäsi.  Et hae lääketieteeltä ja yhteiskunnalta apua sittenkään, jos jotain sattuu, sairastut, itse tai vauvasi vammautuu jne. Reilu peli.

Miksi miljoonia valuu koko ajan elintapasairauksien hoitoon ja siitä johtuen kyvyttömien ihmisten elättämiseen? Jollainen ehkä itsekin olet?

Ai niin se on ok sinun maailmankuvassa, nautintomässäilyn vääjäämättömät seuraukset :) Mutta auta armias jos lapsi synnytyksessä vammautuu tahi äiti, heille älköön kukaan apua antako. Onhan epälooginen viha pyhää vihaa.

Vierailija
144/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni poika olisi menehtynyt synnytyksessä, jos olisi ollut kotisynnytys. Tarvittiin hätäsektio, kun sydänäänet alkoivat laskea vaarallisesti. Oli terve, alle 30v synnyttäjä ja täysin normaalisti edennyt raskaus ja tarjonta. 

Vierailija
145/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Täällä on posse kun jostakin sairaan maailmanjärjestyksen elokuvasta. Kaikki pakotetaan samaan muottiin tai sitten vähän rangaistaan. Länsimaiden vastine terroristijärjestöille, katkerat ja pakonomaiset muiden kontolloijat.

Vierailija
146/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä aikaa, kum synnytyksenkin pitää olla joku saatanan voimaannuttava elämys. Ei muuten pidä - ainakaan muiden rahoilla. Siis niilläkään rahoilla, mitä jonkun idiootin vammautunut vaiva sitten yhteiskunnalle maksaa. 

Sairaala on tutkitusti kotia turvallisempi paikka synnyttää ja piste. Siihen ei jonkun enkelihoitoihin uskovan hörhön onnistuneet kynttilä-amme-doula-shamaani-hössötykset vaikuta. Samat kusipäät tuskin rokotuttavat lapsiaankaan, koska minäminäminä ja vielä kerran minä ja minun tarpeeni olla viisaampi ja ohittaa tutkimustieto, jotta saan tehdä itsestäni numeroa suurena ihmisena joka käänteessä. 

Vierailija
147/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä aikaa, kum synnytyksenkin pitää olla joku saatanan voimaannuttava elämys. Ei muuten pidä - ainakaan muiden rahoilla. Siis niilläkään rahoilla, mitä jonkun idiootin vammautunut vaiva sitten yhteiskunnalle maksaa. 

Sairaala on tutkitusti kotia turvallisempi paikka synnyttää ja piste. Siihen ei jonkun enkelihoitoihin uskovan hörhön onnistuneet kynttilä-amme-doula-shamaani-hössötykset vaikuta. Samat kusipäät tuskin rokotuttavat lapsiaankaan, koska minäminäminä ja vielä kerran minä ja minun tarpeeni olla viisaampi ja ohittaa tutkimustieto, jotta saan tehdä itsestäni numeroa suurena ihmisena joka käänteessä. 

Hehän maksaa itse täysimääräisesti synnytyksensä kustannukset, ei mene verovaroja rokotuksiin eikä terveystarkastuksiin. Eli juuri niin kuin haluat? Maksavat veroja ja lisäksi itse haluamansa hoidon.

Eikö olisi hyvä edistää tällaisen ilmiön kasvua. Jää enemmän varoja ja resursseja sinun metabolisten sairauksien hoitoon.

Vierailija
148/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valtaosa on täällä olevinaan huolissaan äitien tai ainakin lasten turvallisuudesta, mutta sitten jos lapsi tai äiti vammautuu ei hoitoa tule saada?

On kyllä psykoottista porukkaa. Ja synkkää.

Vierailija
149/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valtaosa on täällä olevinaan huolissaan äitien tai ainakin lasten turvallisuudesta, mutta sitten jos lapsi tai äiti vammautuu ei hoitoa tule saada?

On kyllä psykoottista porukkaa. Ja synkkää.

Juuri näin. Perus kaksinaamainen ja katkera palstavouhottaja. Kaiken ajattelun taustalla on tarve kontrolloida ja nöyryyttää muita, jotta voi siitä kokea jotakin sairasta iloa.

No onneksi jokainen saa itse päättää missä ja miten synnyttää. Ja jokainen saa ainakin välttämättömimmän hoidon vielä.

Vierailija
150/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt "äitiyshuollon" parissa töitä Nigeriassa ja Sudanissa. Täytyy kyllä päätään pyöritellä että jos siellä suurin osa ihmisistä kuulisi että synnytykseen on mahdollisuus saada lääketieteellistä apua ja moni silti valitsee synnyttää kotona niin tuskin uskoisivat. Tämä on todellakin nykyajan ilmiö ja rikkaiden maiden "ongelma"

Vierailija
151/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt "äitiyshuollon" parissa töitä Nigeriassa ja Sudanissa. Täytyy kyllä päätään pyöritellä että jos siellä suurin osa ihmisistä kuulisi että synnytykseen on mahdollisuus saada lääketieteellistä apua ja moni silti valitsee synnyttää kotona niin tuskin uskoisivat. Tämä on todellakin nykyajan ilmiö ja rikkaiden maiden "ongelma"

Naulan kantaan. Kas kun eivät suomalaiset lääkärit ja sairaanhoitajat mene sinne markkinoimaan synnytysammeita ja opettamaan synnytyslauluja. This is how we do in Finland. Miksköhän ei? Oiskohan jotain tekemistä esim lapsi- ja äitikuolleisuuden kanssa? 

Vierailija
152/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana! Miksi pitää harrastaa kannibalismia istukan kanssa?

Vierailija
153/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miljoonia valuu koko ajan elintapasairauksien hoitoon ja siitä johtuen kyvyttömien ihmisten elättämiseen? Jollainen ehkä itsekin olet?

Ai nii

No olipahan olettamukset. Miksi teidän pitäisi saada elää kuin pellossa, vailla vastuuta ja sitten oikeudet vastuullisten järjestämiin hoitoihin? *Lyöt pään seinään, koska sinulla on oikeus tehdä niin ja haluat tehdä niin, mutta minulla on velvollisuus hoitaa sinun vammasi, koska sinun mielestäsi olen vastuussa sinun tyhmyydestäsi.

Vierailija
154/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana! Miksi pitää harrastaa kannibalismia istukan kanssa?

Sinun kiusaksi. Ja kelaa jotkut juo pissaa ja matkustelee kakkaa, on ihan fetissi. Sekin vain ja ainoastaan sinun kiusaksi 👹

Vierailija
155/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehän maksaa itse täysimääräisesti synnytyksensä kustannukset, ei mene verovaroja rokotuksiin eikä terveystarkastuksiin. Eli juuri niin kuin haluat? Maksavat veroja ja lisäksi itse haluamansa hoidon.

Jää enemmän varoja ja resursseja sinun ja metabolisen sairauksien hoitoon.

Eri. Ai,  jos ei ole tiedevastainen hörhö, on metabolisen sairauksien ruumiillistuma 🤣

Vierailija
156/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No olipahan olettamukset. Miksi teidän pitäisi saada elää kuin pellossa, vailla vastuuta ja sitten oikeudet vastuullisten järjestämiin hoitoihin? *Lyöt pään seinään, koska sinulla on oikeus tehdä niin ja haluat tehdä niin, mutta minulla on velvollisuus hoitaa sinun vammasi, koska sinun mielestäsi olen vastuussa sinun tyhmyydestäsi."

Minustakin voisi lopettaa kaiken hyysäyksen, kyllä lähtisi talous nousuun ja luonnonvalinta palaisi.

Lopetetaan päihdehuolto, kaikkien elintapasairauksien hoito, itse aiheutettujen vammojen kuten itsetuhoisuuden ja kotisynnytysten seurauksien korjaaminen.

Kaikki tekee töitä ja maksaa itse tuollaiset, jos ei pysty kuolee pois. Kurja toki jos kyseessä vammautunut lapsi mutta tasa-arvo ennen kaikkea.

Vierailija
157/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Miksi teidän pitäisi saada elää kuin pellossa, vailla vastuuta ja sitten oikeudet vastuullisten järjestämiin hoitoihin?'

Mites huumeäidit ja heidän lapset, et sallisi heillekään hoitoa? Aika synkkä yhteiskunta tulisi jos sinä päättäisit..

Vierailija
158/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Miksi teidän pitäisi saada elää kuin pellossa, vailla vastuuta ja sitten oikeudet vastuullisten järjestämiin hoitoihin?'

Mites huumeäidit ja heidän lapset, et sallisi heillekään hoitoa? Aika synkkä yhteiskunta tulisi jos sinä päättäisit..

Ja nämä todella vie niitä "vastuullisten" kustantamia resursseja. Luulenpa että kotisynnyttäjät tulee todella halvaksi tuossa mielessä ja heitä on suhteessa vielä niin vähän. Versus vaikka nuo huumeäidit ja lapset.

Vierailija
159/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä todella vie niitä "vastuullisten" kustantamia resursseja. Luulenpa että kotisynnyttäjät tulee todella halvaksi tuossa mielessä ja heitä on suhteessa vielä niin vähän. Versus vaikka nuo huumeäidit ja lapset.

Ei tuollaisella ole väliä. Pääasia että saan kontrolloida ja haukkua muita täällä jollakin verukkeella.

Vierailija
160/173 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä vapaaehtoisia kotonasynnyttäjiä vaivaa järjen köyhyys ja ideologinen naiivius. Joku Pirjo-Riitta kertoo kuinka kaikki meni niin ihanasti ja siitä sitten vaan vähän mallia. Kiva jos kaikki menee hyvin, mutta lapsen ja omalla terveydellä leikkimistä tuo on. Jokainen saa itsensä riskeerata miten haluaa, mutta kivahan se on sitten harjoittaa loppuelämä kognitiivista dissonanssia kun lapsi kuolee kotisynnytykseen tai saa aivovamman hapenpuutteesta, kun ei se kirjekurssin käynyt doula vastannutkaan ihan synnytysosaston ammattitiimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan