Ostin juoksukengät temusta 29€ samat kengät inttersportissa 119€
En kyllä ihmettele että on niin suosittu,ei mitään järkeä rahottaa ahnetta K-kauppiasta.
Kommentit (206)
🤣 Olen muuten nähnyt tuolla "Marimekon" tekstikassinkin, luki mekomarmekkmarimekkmekomarimekkomarmekkomarimekkmari
Vierailija kirjoitti:
Oliko Nikket vai Addidakset?
Ei nää oo mitkään kopiot. On laatumerkki, Freebokit.
Vierailija kirjoitti:
🤣 Olen muuten nähnyt tuolla "Marimekon" tekstikassinkin, luki mekomarmekkmarimekkmekomarimekkomarmekkomarimekkmari
Mä näin sen myös! :D Kohdentaa varmaan sijainnin perusteella ehdotuksia? Kävin vaan uteliaisuudesta katsomassa touhua. 20min ja sain niin pahan muoviyliannostuksen että toivun siitä vieläkin 6kk myöhemmin + en saanut sitä tiliä poistettua millään :(
Nikellä on yli 500 tehdasta 45 maassa. Useimmat tehtaat sijaitsevat Aasiassa, esimerkiksi Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Thaimaassa, Vietnamissa, Pakistanissa, Filippiineilä, Malesiassa ja Koreassa. Niken tärkein sopimusvalmistaja on taiwanilaisomisteinen Yue Yuen.
Adidaksen tärkein sopimusvalmistaja on Yue Yuen. Adidaksen tuotteita valmistetaan muun muassa Kiinassa, Vietnamissa, Japanissa, Indonesiassa ja Brasiliassa.
Niissä on ftalaatteja, jotka muuttavat seksuaalisen suuntautumisesi ja aiheuttavat siittiöillesi/sikiöillesi epämuodostumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista kenkämerkkiä ei ole olemassa. 😁 Paitsi Temun hikipajoissa toki
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa....
Jep, ja eurokin temupaskasta on aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulun fb:n Islantilaisneuleita ryhmään ja siellä on vähän valiä juttua, kun Temu on kopioinut jonkun oman mallin ja kuvan taustana jonkun ryhmäläisen mökkimaisema.
Ja "aito" islantilaisneule maksaa 16e :D
Voi luoja mitä huijareita.
No se on varmaa, ettei tuo paita ole villaa nähnytkään.
Ihmiset on todella typeriä, kun tilaavat temusta yhtään mitään.
No intersportista ei kannata ostaa mitään koska siellä on tosiaan se K -kauppias lisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh. Sehän se just on.
Etkö tajunnut vitsiä?
Vierailija kirjoitti:
Nikellä on yli 500 tehdasta 45 maassa. Useimmat tehtaat sijaitsevat Aasiassa, esimerkiksi Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Thaimaassa, Vietnamissa, Pakistanissa, Filippiineilä, Malesiassa ja Koreassa. Niken tärkein sopimusvalmistaja on taiwanilaisomisteinen Yue Yuen.
Adidaksen tärkein sopimusvalmistaja on Yue Yuen. Adidaksen tuotteita valmistetaan muun muassa Kiinassa, Vietnamissa, Japanissa, Indonesiassa ja Brasiliassa.
Ja tuo tarkoittaa temupaskan tilailijan mielestä, että mikä tahansa kiinassa valmistettu kenkä on täsmälleen sama kuin Nike tai Adidas. 😂
Vielä ysärillä oli noloa jäädä kiinni piraattituotteiden käytöstä. Lapsia kiusattiin ankarasti jos esim. verkkareissa oli neljä raitaa kolmen sijaan.
Harmi että nykyiset nuorisolaiset ei ole yhtä kunnollista väkeä, vaan KEHTAAVAT kulkea ties missä kopiokengissä.
Itse ainakin edelleen katson moisten käyttäjät köyhiksi JA mauttomiksi. Ostat varmaan vielä feikki LV siihen rinnalle! "Oikea maksaisi 5k, tän sai 7 eurolla!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot nyt kyllä tomppeli.
Hyvän läpän heitti.
Vierailija kirjoitti:
Linkit tai valetta.
Vitsi?
Ei tarvi linkkiä. Kyllä temuttelut tiedetään.