Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hmmm... Uskoisinko lasta?

Vierailija
11.03.2007 |

5v poika on sanonut jo yli viikon, että sillä on kurkku kipeä. Alkupäivinä ihan varmasti olikin kun oli muutenkin yskässä, mutta sitten alkoi sanomaan aina vain nukkumaan mennessä. Minusta tuntuu, että haluaisi lääkettä, että ei tarvitsisi ihan heti mennä nukkumaan. Olen nyt kahtena iltana sanonut, että ei ole kurkku kipeä ja et saa lääkettä turhaan. Eilen illalla sanoin, että jos vielä huomenna päivällä on kurkku kipeä niin sitten otetaan lääkettä.

Nyt katsoi lasten ohjelmia telkkarista ja ohimennen sanoi, mulla on kurkku kipee ja asia unohtui siihen...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että mennään lääkäriin jos on kipeä.

Vierailija
2/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mulla on suutulehus, kurkkukipee, käsi kipee... tekee kaikkensa että pääsis lääkäriin ja sais lääkettä.Pikkusisko sairastaa paljon ja se saa aina lääkettä ja pääsee lääkäriin ja tämä ei koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin vienyt?

Ja tuo kurkkukipu/" kurkkukipu" tulee aina vain nukkumaan käytäessä.

Vierailija
4/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani oli silmätulehdus,laitoin tippoja silmään ja lapsi sanoi,sattuu. Minä siihen selittämään,että joo kyllä ne tipat tuntuu vähän ikäviltä. Kaksi päivää käytettiin ja silmät vaan paheni. Lääkäriin ja uudet tipat,olikin allerginen tipoille. Surkimus äiti olen kun en kuunnellut lastani!

Vierailija
5/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä sairastettiin flunssa ja en tiedä jäikö sitten sen jälkitautina vai mistä lie tuli ihmeellinen kurkkukipu. Välillä en sitä huomannutkaan, ja sitten jonain iltana saattoi tulla kurkku taas niin kipeäksi, että oli vaikea nielläkin. Pahimmillaan kurkkukipu oli yleensä illalla nukkumaan mennessä tai sitten aamulla, joskus joutui ottamaan särkylääkettäkin, että pystyi syömään ja nielemään.

Tätä on jatkunut minulla jo yli kuukauden. Välillä olen miettinyt täytyisikö käydä tutkituttamassa kurkku, mutta sitten kipu saattaa taas hävitä pariksikin päiväksi.

Vierailija
6/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

ap

Vierailija
7/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo paikalliset valmisteet ovat pitkäänkin käytettynä turvallisempia kuin systeemisesti vaikuttavat. Ja yli 5v saa Bufucinia antaa.

-se kyselijä, 10 ehkä?

Vierailija
8/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sitten oon antanu tipan vaikka tiedän, että yskää ei olekaan.

Vierailija
9/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annoimme 3-vuotiaallemme, joka vinkui iltaisin lääkkeitä, testinä veteen sekoitettua sokeria. Tämä " lääke" auttoi kummasti jalkasärkyyn, joten oikeasta kivusta ei ollut kyse.

Suosittelen keksimään jonkin " lumelääkkeen" , jolla voitte kokeilla onko kipu aitoa kun sitä alkaa esiintymään tiettyinä aikoina.

Vierailija
10/10 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme