Teboil talousvaikeuksissa, harmittaa jos menee konkurssiin sillä se myy ylivoimaisesti halvinta polttoainetta
https://www.verkkouutiset.fi/a/kl-teboil-syvissa-vaikeuksissa-tappio-la…
Ja kuten uutisessa todetaan, ei noita aineita venäjältä osteta eikä osinkoja makseta omistajille.
Kommentit (68)
Olen ihmetellyt niiden hinnoittelua. Hinta huomattavasti korkeampi kuin Nesteen ja ST1 asemilla. Eivät pyrikkään saamaan asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt niiden hinnoittelua. Hinta huomattavasti korkeampi kuin Nesteen ja ST1 asemilla. Eivät pyrikkään saamaan asiakkaita.
Jaa. Toissapäivänä meidän kylällä TB 95 maksoi 1,53 ja ABClla 1,84. Jos olis tarvinnut tankata niin ilman muuta TB. Kuten aloittajakin toteaa, näille boikoteille ei ole mitään perustetta.
En mitenkään usko, että eivät maksaisi Venäjän omistajalle Lukoilille mitään.
Boikotti pysyy.
Ukrainan sodan aloituksen jälkeen ei senttiäkään Teboilille.
Jos nyt ei maksa, niin maksaa kyllä, jos tekee joku päivä tulosta. Ryffänasemat joutaa mennä. Tilalle tulee muita, jos on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Toissapäivänä meidän kylällä TB 95 maksoi 1,53 ja ABClla 1,84. Jos olis tarvinnut tankata niin ilman muuta TB. Kuten aloittajakin toteaa, näille boikoteille ei ole mitään perustetta.
Tietysti on perusteita. Se on venäläisomisteinen ketju. Uutinen oli erinomainen, en aio tankata teboililla jatkossakaan.
On Teboilissa se hyvä puoli, että sen olemassa oleminen laskee muiden ketjujen hintoja, mutta se onkin ainoa positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat hintoja ABC:hen. Kaikki asemat Utsjoen SEO -asemaa lukuunottamatta ovat ABC:tä halvempia.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään usko, että eivät maksaisi Venäjän omistajalle Lukoilille mitään.
Boikotti pysyy.
Ukrainan sodan aloituksen jälkeen ei senttiäkään Teboilille.
Voi olla, että eivät suoraan maksamaan, mutta onhan siellä kiva olla kassassa rahaa. Venäläisten rahaa se kuitenkin on. Teboilia olen vain ohikulkiessa vilkaissut ja ihmetellyt, että kuka siellä vielä käy?
Onneksi ei näköjään riittävän moni. Hieno juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat hintoja ABC:hen. Kaikki asemat Utsjoen SEO -asemaa lukuunottamatta ovat ABC:tä halvempia.
Ja ketä edes kiinnostaa hinta? Jos TB myy halvemmalla polttoainetta kuin muut, se on oikeastaan vain todiste, että se on venäläisen vallanpidon väline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin verrata myös saman kaupungin Nesteeseen, oli sama hinta kuin ABClla, noi tb ja abc nyt vaan on vierekkäin niin kiinnitti huomion.
ABC:ltä saa bonusta. Ihan sama vaikka on muutaman kymmenen senttiä kalliimpi.
Miksi TB:n on mahdollista olla halvempi kuin muiden? Työntekijät aatteen palo silmissä tyytyvät vähempään? Raaka-ainetta saavat halvemmalla? Ei ole niin väliä, tuottaako omistajalle mitään, kun omistajan intresseissa on ennemmin varmistaa panssarivaunujen polttoainetankkaukset?
Kaikki venäjään liittyvä boikotissa. Hyvä uutinen.
Kertokaapas nyt kirkasotsat mitä muita firmoja te boikotoitte?
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia, joiden tiedän olevan venäläisomistuksessa tai tekevän venäjällä kauppaa. Nestle on yksi, Mondelez toinen (mm. Marabou, Oreo, Daim, Toblerone). En jaksa näitä joka vuosi edes tarkistaa, onko tilanne muuttunut, mutta nämä olivat Venäjällä vielä pari vuotta sitten. Jos niillä ei ollut kiire lähteä sieltä pois, niin ei minullakaan ole kiire muuttaa käsitystäni näistä yrityksistä.
Oliko muita kysymyksiä?
Vaikka bensa heillä maksaisi sentin litralta niin en ostaisi. Se on täysboikotti nyt.