Miehen käsihygienia kuvottaa
Hänen mielestään käsiä ei tarvitse pestä kotona. Kaupasta tms. kotiin tullessa vain.
Nyt teki (uuni)leipiä, sitä ennen kävi ulkona tupakalla, kosketteli oven kahvat ja selasi kännykkää (jota ei ole desinfioinut koskaan). Sitten vain käsittelemään leikkeleitä yms. likaisilla käsillä.
Uskaltaako noita leipiä nyt syödä edes.. Kuoleehan bakteerit kai uunissa, mutta ällöttävää silti. Kyllähän pikkulapsille jo opetetaan, että ennen ruoanlaittoa pestään kädet.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän erään miehen (ei onneksi omassa lähipiirissä) joka ei suostu pesemään käsiään vessassa käynnin jälkeen. Eli esimerkiksi kun käy tupakalla ja sitten vessassa pitelemässä kiinni veikostaan, niin ei kuulemma näe järkeä käsien pesussa, koska "ei k*se käsilleen".
Kaikenlaisia j*ntteja sitä löytyykin.
Tätä nämä wc-käyntien jälkeen kädet pesemättä jättävät käyttävät aina argumenttina: "En kuse käsilleni, en pasko käsilleni, penikseni on puhdas"... Joo selvä, mutta mites vaikka ne kaikki ovenkahvat, wc:n painikkeet ja muut? Oksettaa tällaiset.
Tuskin se kalu niin puhdas ja niin puhtaissa kalsareissa pyörii, että ei tarvittaisi käsienpesua vessakäynnin päätteeksi. Tuollainen käytös kuulostaa minusta samalta kuin pikkulapsilla, eli likaista on vain n
Niinpä. Alapäässähän on bakteereita aina. Miesten mielestä penis on puhdas, jos se on joskus pesty ja muhinut sen jälkeen housuissa.
Ite en vaan pystyis olemaan huonohygieenisen miehen kanssa. Nostais liikaa stressiä. Jättäisin kun huonot tavat tulis ilmi.
Vierailija kirjoitti:
No oikeasti käsiä ei kotona tarvitse ihan joka käänteessä pestä ja desinfioida, normaali kodin bakteerikanta on vain hyväksi terveydelle.
Näin silloin kun asuu yksin (tai luottaa asuinkumppanin olevan yhtä tarkka) ja pitää huolen siitä, että pesee kädet ja puhdistaa puhelimen kun tulee kotiin. Esim. laukkua ja avaimia ei sitten näpelöidä muulloin kuin ovesta tullessa ja ulos lähtiessä.
Wc-käynnin jälkeen kädet pestään saippualla aina, koska alakerran eritteet eivät vahingossakaan kuulu esim. silmään tai nenän limakalvoille.
Vierailija kirjoitti:
Ite en vaan pystyis olemaan huonohygieenisen miehen kanssa. Nostais liikaa stressiä. Jättäisin kun huonot tavat tulis ilmi.
Onkohan maailmasta miehet loppu kun tuollaisten likaroveleitten kanssa täytyy naisten olla.
En pystyisi minäkään olemaan jos huomaisin miehen haluttomuuden käsien pesuun tai ylipäätään miehen huono hygienian ylläpito on vastenmielistä. Äskettäin aloin tapailla, tai piti siis alkaa, erästä miestä. Mutta hänen vaatteensa ja ilmeisesti koko olemuksensa haisi tunkkaantuneelle. Vaatteita oli luultavasti pesty liian harvoin ja oletan, että myös oma hygienia oli samaa luokkaa. En edes yrittänyt ymmärtää, tiesin, että tämä häiritsisi liikaa.
Vierailija kirjoitti: Onkohan maailmasta miehet loppu kun tuollaisten likaroveleitten kanssa täytyy naisten olla.
En pystyisi minäkään olemaan jos huomaisin miehen haluttomuuden käsien pesuun tai ylipäätään miehen huono hygienian ylläpito on vastenmielistä. Äskettäin aloin tapailla, tai piti siis alkaa, erästä miestä. Mutta hänen vaatteensa ja ilmeisesti koko olemuksensa haisi tunkkaantuneelle. Vaatteita oli luultavasti pesty liian harvoin ja oletan, että myös oma hygienia oli samaa luokkaa. En edes yrittänyt ymmärtää, tiesin, että tämä häiritsisi liikaa.
Kadehdin sinua! Oletko aina osannut jättää tällaiset yksilöt väliin heti taipumusten käydessä ilmi vai opetellut taidon? Minulla on paha tapa yrittää ymmärtää ja ajatella, että mies ei vain osaa ja muuttuu kyllä kunhan hahmottaa miten likaisesti elää. Mutta eiväthän ne muutu tai näe edes mitään syytä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin takavuosin eräässä "äijäravintolassa" huomiota siihen, että jotkut miehet tulivat vessasta vetäen samaan aikaan sepalusta kiinni. Tuskin olivat käsiä pesseet sepalus auki.
Näitä löytyy sekä miehissä, että naisissa. Jotkut eivät pese julkisissa vessoissaKAAN käsiään, tulevat vain suoraan ulos, tai sitten huuhdotaan pelkän veden alla vähän aikaa käsiä... Kuvottavaa! Ja juuri tuollaisten sikojen takia muutkin sairastuvat.
He ei nimenomaan sairastu koska bakteerikanta on kunnossa.
Liian hygieeniset sairastuu koska ei ole juurikaan vastustuskykyä kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehen lapset eivät pese käsiään missään tilanteessa, ei kotiin tullessa, ei wc-käynnin jälkeen, ei ennen ruokailua. Tämän lisäksi usein ottavat ruokaa käsin, eivätkä ottimella. Mies ei tähän juurikaan puutu, sanoo välillä jos sattuu muistamaan tai huomaamaan. Mies itse kyllä on tarkka omasta käsihygieniastaan.
Olen tuon vuoksi alkanut tehdä heidän meillä ollessaan itselleni omat ruuat. Ajatus siitä, että ruokaani olisi koskettu käsillä joilla on juuri oltu koulussa/vessassa/ulkona/kaupungilla pesemättä niitä ensin, on niin kuvottava, että en oikeasti pysty syömään.
Meillä oli noin myös. Onneksi nuo lapset ovat jo isoja. Aiheutti minulle kyllä paljon ylimääräistä työtä sillä olin ainoa jota porsastelu haittasi. Joka kerta täyssiivous kun lapset lähtivät äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin nämä jatkuvasti käsiään pesevät ovat jatkuvasti kipeänä ja itse ehkä kerran kolmessa vuodessa.
Juuri näin.Ja ihmetellään kun allergiat lisääntyy.
Sinun ulostebakteerisi eivät pelasta ketään allergioilta🙄
Tuskin se kalu niin puhdas ja niin puhtaissa kalsareissa pyörii, että ei tarvittaisi käsienpesua vessakäynnin päätteeksi. Tuollainen käytös kuulostaa minusta samalta kuin pikkulapsilla, eli likaista on vain näkyvä lika.