Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen naisen minä voisin oikein saada?

Vierailija
15.03.2025 |

Kerron hiukan itsestäni. Olen 186cm, painoa on 75kg ja olen tavallisen näköinen mieshenkilö. Työskentelen pukuhommissa toimistossa, palkkani on 3800e/kk ja koulutustasoni on amk. 

Minä asun isossa yksiössä joka on minun asunto, velkani maksoin juuri pois siitä. Omistan vuosimallia 2020 olevan audin.

Sijoituksia löytyy 50 000e arvosta.

Olen päihteetön ja kiltti. 

M32

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleen. 

Vierailija
2/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolleen. 

En minä kuolleita halua.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vain tavallisen näköinen ja luonteeltasi vieläpä kiltti niin silloin nuo ulkoiset hyvätkään puitteet auta eli et saa yh-fläsää kummempaa. Etsi ulkomailta niin saat uskomattoman kissan.

Vierailija
4/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vaikka sieltä thaikusta jos ei Suomesta löydy. Mun työkaveri on oikein mukava thaimaalainen nainen naimisissa suomimiehen kanssa.

Vierailija
5/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ketään.

Vierailija
6/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna kenties, kun yrität noin päteä. Ketään ei sun rahat kiinnosta. 

Vierailija
7/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voit antaa parisuhteeseen? Kuinka suuren osan tekisit parisuhteessa tunnetyöstä, metatyöstä ja kotityöstä?

Vierailija
8/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, jonka saat nauramaan ja tuntemaan olonsa turvalliseksi. Harrastamaan reippaasti jotain uutta niin löytyy.

Vierailija
9/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna kenties, kun yrität noin päteä. Ketään ei sun rahat kiinnosta. 

Naisia kiinnostaa miehen rahat,miehen status ja miehen omaisuus. Mies joka on hyvässä ammattissa ja tienaa hyvin niin se saa naisia paljon helpommin kuin keskiluokkaan kuuluvat tai duunarit.

M32

Vierailija
10/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tuollaista? Etkö onnistu tutustumaan naisiin normaalisti tavatessasi, jolloin tuollaiset tekniset tiedot eivät ole mitenkään oleellisia, vaan se, millaiselta oikeasti vaikutat: mitä sanottavaa sinulla on ja miten käyttäydyt, edes alkuun?

Vierailija
11/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki kun nainen riisuuntui ja näki alastoman naisen eka kerran...

Se on ikimuistoinen..

Siihen aikaan oli naisilla rutosti karvaa häpynsä peittona.

Nykyään ei enää samanlaista tunnetta tule, eka kerta on eka kerta joka asiassa.

Vierailija
12/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikäviä kommentteja :D toki voisit saada jonkun tavallisen naisen, jos et ole liian pinnallinen ja sellainen vähemmän viehättävä kelpaa.

Vierailija
13/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset arvot sinulla on? Mikä on sinulle tärkeää? osaatko nauraa itsellesi? oletko joutunut koskaan pitämään huolta muista kuin itsestäsi? minkälaisena ihmisenä haluat tulla muistetuksi?

T: Nainen, jota et voi saada koska ei kiinnosta piirun vertaa ajatko audia vai ompelukonetta vaan nuo yo. asiat

Vierailija
14/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolleen. 

En minä kuolleita halua.

M32

Niiltä sun ei tartte kysyä. Ja elävät ei ole halunneet sua.

Vierailija
15/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vain tavallisen näköinen ja luonteeltasi vieläpä kiltti niin silloin nuo ulkoiset hyvätkään puitteet auta eli et saa yh-fläsää kummempaa. Etsi ulkomailta niin saat uskomattoman kissan.

Vinkkinä ap:lle, että mahdollisuutesi ovat huomattavasti paremmat, jos et suhtaudu naisiin siten, että kuvailet heitä "yh-fläsäksi" tms. Ulkomailtakin etsiminen sen sijaan on ihan fiksua.

Vierailija
16/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron hiukan itsestäni. Olen 165cm, painoa on 60kg ja olen tavallisen näköinen naishenkilö. Työskentelen pukuhommissa toimistossa, palkkani on 4100e/kk ja koulutustasoni on amk. 

Minä asun omakotitalossa, josta puolet maksettu. Omistan vuosimallia 2010 olevan audin.

Sijoituksia löytyy 30 000e arvosta.

Olen päihteetön ja kiltti. 

N32

Millaisen miehen voisin saada?

Vierailija
17/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi talouspuolelta, häntä varmaan kiinnostaa raha. Esim. talouspuolen sihteeri, amis.

Vierailija
18/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostst tylsältä etkä näköjään osaa suhtautua naisiin.

Vierailija
19/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yli 10 vuotta ja miljoona ketjua myöhässä. 

Vierailija
20/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen joka pitää tuollaisesta. Yleensä he ovat itsekin hillittyjä joten vaatii enemmän yrittämistä. Toki on myös räväköitä naisia jotka pitävät hiljaisemmista miehistä. He ottavat ohjat käsiinsä jos huomaavat ettei aloitteen teko onnistu sinulta. Tämä ei tarkoita että olisit tossun alla vaan he tekevät itse aloitteen mikäli haluavat. Ottakaa muutkin naiset siitä mallia.