Kuinka tunnistaa narsismi-jankkaaja
-Tekee päivittäin aloituksia narsismista
- Nostaa vanhoja narsismiketjuja ylös
- Lisää vanhoihin ketjuihin samat viestit uudelleen
- Alkaa narsistisella raivolla spämmätä narsistitarinoita jos joku uskaltaa arvostella hänen sepustuksiaan
- Erittäin pakkomielteinen
- Huomionhakuinen
- Omaa itse paljon narsistin piirteitä, mutta ei tunnista niitä itsessään
- Nimittelee kaikkia narskuiksi
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistihullu haluaa aina laittaa asiat jonkun toisen syyksi. Äiti on narsisti, ex ja nykyinen mies, kaveri jne.
Itse hän on sukunsa mahtavin ja älykkäin.Usein narsisti- sanalla halutaan leimata jokin ongelma yhden henkilön syyksi, ja tämä on aika harvoin totta, Psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkäri Hannu Lauerma kertoo.
Narsistiksi nimittelyä käytetään usein sanan todellista merkitystä kunnolla ymmärtämättä, ja sitä harjoittavat usein henkilöt, joilla itsellään on voimakkaita narsistisia piirteitä
Menee vaan tsekkaamaan Helena Koivun insta. Sieltä löytyy varsinainen narsistipelle.
Vierailija kirjoitti:
Menee vaan tsekkaamaan Helena Koivun insta. Sieltä löytyy varsinainen narsistipelle.
Käyttikö se Mikko päivittäin alkkoholia 🥸🤯🧐
Alkoholi tekee ihmisen todella itsekkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistiksi nimittelyä käytetään usein sanan todellista merkitystä kunnolla ymmärtämättä, ja sitä harjoittavat usein henkilöt, joilla itsellään on voimakkaita narsistisia piirteitä
/ Lauerma
Toimittajien suosikki psykiatri
Vain lääkärit tekevät diagnooseja, se mitä ihmiset puhuvat maallikkoina, ei ole diagnosoimista.
Narsisti on puhekielen nimitys narsistisia piirteitä omaavasta henkilöstä.
Tiedän yhden henkilön jonka koko suku, entiset kaverit ja exät, pomot ja työkaverit jopa lääkärit on kaikki muka narsisteja. Hän itse on ainoastaan hyvä ihminen ja uhri joka tilanteessa. Joillekin nämä jutut menee vielä läpi. Kerran sanoin kun nimitteli yhteistä kaveria, että ei kaikki voi olla aina narsisteja ja vikaa vain muissa. No arvatkaapa mikä minä nyt olen
Tulee mieleen narsistisen valtamedian päivittäinen jankkaus.
Trump on paha.
Trump on paha.
Musk on paha.
Musk on paha.
Jokaisessa ihmisessä on naristisia piirteitä, joissain enemmän joissain vähemmän ja se tulee eri tilanteissa esille. Näin olen lukenut useammasta ammattikirjasta.
Olen huomannut, että ne jotka kovimpaan ääneen haukkuvat muita narsisteiksi ja ovat itse aina uhrimentaliteetissa omaavat näitä piirteitä paljon. Omat varjot heijastetaan muihin ja ego ei kestä minkäänlaista erimielisyyttä tai jos pitäisi omia virhheitä myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen narsistisen valtamedian päivittäinen jankkaus.
Trump on paha.
Trump on paha.
Musk on paha.
Musk on paha.
Otapa lääkkeesi ja mene nukkumaan!
Semmoinen kehuu itsensä lisäksi persuja ja fasisteja. Yrittää varastaa jos on tilaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Helposti se lipsahtaa, kun ei tiedä, miten sitä oikein kuvailisi empatiakyvytöntä ja väkivaltaista ihmistä.
Voi kuvailla myös antisosiaaliseksi. Narsisti ei ole mikä tahansa koopää ja on totta että sitä käytetään liian yleisterminä.
Narsistin erottaa muista empatakyvyttömistä siitä että sillä on tarve olla spesiaali. Joko erityisen mahtava ihminen (grandioosi) tai erityisen suuri uhri (herkkänahkainen). Antisosiaaliset keskittyy hyötymään muista ihmisistä, ei siihen minä muut niitä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeita narsisteja on kuitenkin 1-2 prossaa väestöstä joten jokainen narsistista puhuva ei ole väärässä ja itse narsisti.
Miettikää tätä käytännössä. Suomessa on tämän mukaan jopa 100 000 narsistia ja oikea narsisti on niin vaikea ihminen että on ihme ettei täällä ole päivittäin 200 000 viestiä aiheesta kun näiden läheiset kärsii. Mut ei, joku tai jotkut on täällä päättäneet ettei ihmiset saa keskustella tästä aiheesta.
Täällä sivustolla jotain mieltä. Ja kun tajuaa että tuuli kääntyy niin homma kääntyy muualla, ainakin hetkeksi, toiseen suuntaan.
Dark triad tai dark tetrad ihminen omaa machiavellismismia, narsisimia ja sosiopatiaa. Täysin omatunnoton.