Mikä on alistamista/ alistumista?
Kattelinpa tässä Ruotsin tv:stä eräs päivä ohjelmaa joka kertoi naisen asemasta Ruotsissa ennen ja nyt.
Ohjelmassa haastateltii yhtä naista joka oli ollut aktiivisesti mukana mielenosotuksissa 70-luvulla. Hän mm. sai avioliiton ulkopuolella lapsen ja se oli kauhistus. Naiset eivät saanneet käydä töissä eikä äänestää jne.
Nämä asiat mä viellä ymmärrän. Niiden eteen on hyvä osottaaki mieltä, mutta sitten ku näytettii mielenosoitusta missä naisten iskulauseena oli " näytä tissit, näytä pillu" niin se on jo aivan liikaa!!! Mitä tasa-arvoa se on? Mun mielestä siinä nainen jo alistuu. Nainen kunnioittaa itteensä jos hän pukeutuu niin että peittää ittensä eli siis piilottaa varsinki henk. koht. paikat. Sama koskee miehiä.
Silloin kun naiset olivat " alistettuna" ja miehet vallassa niin pukeutuiko miehet puolalasti? Ei! Silloin miehillä oli kunnon vaatteet, pitkät housut ja pitkät paidat. Paikat peitty! Niin miks naiset luuli/luulee että heidän pitäis olla puolalasti jotta ovat samassa arvossa mitä miehet? Mun mielestä naiset menee silloin viellä alemmalle tasolle mitä on koskaan ollut!
Kommentit (3)
Tosiaan miehet naisten " armoilla" . Voi voi.
joo totta! Ja sit aattele että niillä räppäreillä on usein risti kaulassa. Höm... jos oikeesti uskovaisia ovat niin eivät ne naiset pyöris puolalasti siinä ympärillä. Itellään on vaatteet päällä toppatakkeja myöten.
t:ap
siitä syytettii naista ja miestä ei.
t:ap