Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniita naisia pidetään yleisesti ottaen ylpeinä?!

Vierailija
17.03.2007 |

Ihmettelen tätä suuresti. Ystävien saaminen ja yleensäkin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa. Kaikki jotenkin vierastavat ja katsovat jotenkin niin arvioiden.

Miksi? Itse ainakin olen todella lämminsydäminen ja rehellinen, mukava ihminen ja sen tietävät ne muutamat jotka ovat nähneet pintaa syvemmälle. Kiitos heille siitä :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen huomannut pitäväni kauniita jotenkin ylepinä tai koppavina tms. Kai se kertoo jotain omasta huonosta itseluottamuksesta, tuntuu ettei ole yhtä " hyvä" tms ja aattelee et se toinen näkee mut yhtä surkeana kuin minäkin. Kunnes sitten kuulin monen uuden tutun sanovan jälkikäteen, että MINÄ olen vaikeasti lähestyttävä, vaikutan jotenkin " vihaiselta" tms...miehet sanovat usein, että olen jotenkin " pelottava" ...hmm..ja kauniiksi usein kehuttu. Että se siitä sitten. ja paljon on ystäviä ja kavereita, osaa olen itsekin alkuun epäillyt koppaviksi vain ulkonäön perusteella :D ja he minusta samaa... onneksi vaivaudutaan kuitenkin tutustumaan :) Ehkä se kaunis ihminen kotona verkkareissa ei olekaan niin pelottava (eikä kaunis :D )

Vierailija
2/7 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnn itsekin nuoremapana toimineeni juuri niin. Pidin itseäni hyvin rumana, koska koulussa minua kiusattiin vuosikaudet.

Nyt lähempänä kolmeakymppiä olen tajunnut itsekin olevani oikein kaunis. Lähipiirissäkin on miehiä, joiden on vaikea tulla puhumaan minulle, jotenkin ujostelevat. Ystäviä on vähänlaisesti, mutta tuskin se kauneudesta johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi sellaisetkin, jotka eivät ole ylpeitä ja koppavia saavat kärsiä.

Vierailija
4/7 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma aviomies ei kyllä ainakaan pidä. Mutta kavereita on hankala saada ja olen saanut kuulla olevani ylpeä vaikka en todellakaan ole.

Lisäksi jotkut miehet käyttäytyvät oudosti seurassani.

Vierailija
5/7 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään näytä sitä korostaen, mutta ehkä minusta huokaa itseluottamusta ja tyytyväisyyttä omaa kroppaa ja kasvojani kohtaa. Se voi vaikuttaa monesta negatiiviselta ylpeydeltä. Suomalaiset kun ovat tottuneet katsomaan maata, ei silmiä, kun puhutaan jne. Minä olen rohkea ja avoin ja pidän ulkonäöstäni. Joitakuita se voi tosiaan haitata...

Vierailija
6/7 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kiusaantunut tästä asiasta, kun aloitat samasta aiheesta jo toisen ketjun 2 päivän sisällä:)

Olen melko varma, että oikeasti todella kauniita ihmisiä ei kukaan pidä koppavana tai ylpeänä jos he eivät ole koppavia ja ylpeitä.

Annan esimerkin: Karita Tuomola=tulee kieltämättä koppava ja ylpeä vaikutelma

Ninni Laaksonen(?)=ihan tavallinen tyttö, mutta erittäin kaunis.

Mirella Koulias=ihan tavallinen tyttö, mutta superkaunis

Vierailija
7/7 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis kasvoiltani mutta hemmetin isokokoinen. Tämä minun itseluottamus onkin hyvin hämmentävää varsinkin naisista. Moni tuntematon pitää minua jotenkin sairaana kun voin olla tyytyväinen itseeni vaikken ole hoikka, enkä edes normaalipainoinen vaan ns. sairaanylipainoinen. Itseluottamukseni näkyy ulospäin ja saankin monesti hämmentäviä katseita sen takia. Kävelen ylpeänä koska nautin ulkonäöstäni. Olen hieman itserakas, voin myöntää sen.. =) Muutama ystäväni ovat monesti sanoneet olevansa kateellisia itseluottamuksestani, he eivät kuulema koskaan pystyisi samaan. On minulle monesti baarissa tullut tuntemattomat naisetkin sanomaan että olen todella kaunis ja varmasti tiedän sen. Se on aika hämmentävää minusta kumminkin kuulla näin tuntemattomalta ihmiseltä. :)

Miehet pitävät itsetuntoani ja itseluottamustani jopa uhkana, he eivät usein ymmärrä miten nainen voi itse sanoa olevansa kaunis...!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme