Pakko kysyä eräältä nimimerkiltä,
onko tuo 72 sun syntymävuotesi?
Vai kenties todennäköisemmin, äitisi syntymävuosi? Jos se on näin, ymmärrän juttujesi tason paremmin.
Kommentit (18)
vitsit että sä olet hauska!!!!
reps kops ja auts!
:DDD
saatikka mustaa huumoria. Itsekin sen huomannut. Kuulemma sitä on vaikea tekstistä erottaa, joten pitäisikö kirjoituksen loppuun alkaa lisätä jokin vinkki tyyliin *sark sark*?
Täällä yks 30v joka myös naureskelee Borgålle. Tosi hyvää huumoria monesti.=D
tekee hyvää kun on etes pari joukossa jotka osaa keventää juttuja ja heittää vitsiä.
Tuon tyypin jutut vaan on kovin kaukana niistä. Aivan ala-astetasoista pissa-kakka-pylly-kikkeli -ns. huumoria.
ap
Syntymävuosi on joskus vain syntymävuosi. Tai suosikkinumerot låtåssa.
t. bigmama 69
on mun sielunkumppani, tykkään kovasti. Olis kiva tavata Borgå, se on varmasti joku kauhee ylipainoinen viiksekäs ammattikoulun käynyt, eikä sillä oo muuta elämää kuin täällä kirjoittelu.
Oikeesti Borgå on hauska ja ketjuilen sen "älyttömyyksiin" mielelläni.
T: yksi niistä harvoista jotka kantaa munia jalkojen välissä
Ps. mullakin ikää jo 36 ja koulujakin käyty ihan riittävästi, niin että lainat on maksettu 2016.
olla myös kengänumero kerrottuna kahdella. Aika pienijalkainen tosin, toisin kuin suurin osa isokenkäisiltä kuulostavista av-mammoista.
numero 5:n kirjoitus oli siis myös vain sarkasmia/vittuilua
ellet sitä ymmärtänäyt....
pohdinnat ovisjajankohdasta tai gallupit mahdollisesta raskaudesta.
Suksi hevon kuuseen, valas!
ap ulisi nimettömänä:
Pakko kysyä eräältä nimimerkiltä, onko tuo 72 sun syntymävuotesi?
Vai kenties todennäköisemmin, äitisi syntymävuosi? Jos se on näin, ymmärrän juttujesi tason paremmin.
Olkaa hyvä, sarkasmin ja muun huumorin ystävät.
ap
Se läskiketjun 116kiloinen mamma joka kävelee rennosti kuusi kilsaa alle puolen tunnin saattaa olla aika lähellä suksivaa valasta....
Eihän valas voi suksia. En minä ainakaan ole niillä hiihtimiä koskaan nähnyt :-(
eli pidä vaan typerät mölyt mahassasi jatkossa.
ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön....
Kävelyvauhdin perusteella pitäis hujahtaa alle 10 minuutissa.
ja sillä tietty on se raidallinen maripaita (teltta) päällä ja kirkuvanväriset croksit jalassa kun se harppoo kiireellä kansanopiston pajukurssille!
Se läskiketjun 116kiloinen mamma joka kävelee rennosti kuusi kilsaa alle puolen tunnin saattaa olla aika lähellä suksivaa valasta....
sä olet itse todella lapsellinen, huumorintajuton kuinvankatkera ämmä,
tai todennäköisimmin vain niin helvetin tyhmä (ÄÖ vähäinen) että et vaan ymmärrä tuota mustaa huumoria mitä tarkoittamasi Borgå72 viljelee.
itse olen 33v. korkeasti koulutettu nainen ja hihittelen aina porvoon leiden jutuille itsekseni.
eli itse veikkaisin että ei voi olla äidin syntymävuoteen viittaavaa tuo vuosiluku, niin nuorella ei olisi kapasiteettia tuollaiseen sarkasmiin.
jospa jatkossa vaan jätät hänen juttunsa suosiolla lukematta ellei ne kerran sinulle aukea.