Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (19750)
Onhan tuo Meghanin perhe ollut melkoisen trashy, jos sana sallitaan. Siitäkin huolimatta, että isä-Thomas on ollut duunissaan taitava ja hyväpalkkainen ja palvonut Meghania.
Viina ja kannabis on maistunut, myös Megsun äidille.
Sisar- ja velipuolen kommentteihin olen alusta asti suhtautunut varauksella, koska olen pitänyt todennäköisenä kateutta taustalla. Jos Meghan on valehdellut jostain asiasta ja sitä tiedustellaan, voihan siihen vastata kyllä tai ei tai en tiedä, mutta mitään bisnestä ei pitäisi ruveta paljastuksilla tekemään. Siinä menee uskottavuus heti.
Rick Hoffman tämä valittaja jonka naama olikin kuin petolinnunp*rse kun häntä näytettiin istumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei taideta muistaa miten Marklen perhe aikoi ratsastaa kuninkuudella. Samantha ja Tom matkustivat kutsumatta Lontooseen ja yrittivät päästä Kensingtoniin. Koska heidän nimiään ei ollut vieraslistalla heitä ei päästetty sisään. Siitä alkoi vihanpito. Charles ärähti pojalleen että pistä ne kuriin. Ei niitä uskallettu kutsua edes häihin kun ei voitu olla varma miten nämä Hollywood Hillbillyt keksisivät käyttäytyä.
Joo ei. Meghanisti on hyvä ja lakkaa valehtelemasta.
Ai niin, pistäpä linkki, tuosta Charlesin ärähdyksestä varsinkin. Odotan artikkelin lukemista!
Samanthan käytöksen seurauksena hääkutsua ei voitu antaa Ashleighille joka on kuin Meghanin sisko.
Sanonpa vain, että jos minun sisareni myötävaikutuksella julkaistaisiin kirja, jossa minun miestäni julkisesti ja oikein nimellä mainiten väitettäisiin rasistiksi, niin saattaisin itsekin heittäytyä "passiiviseen vastarintaan". Etenkin mikäli mieheni pian tämän jälkeen sairastuisi syöpään - tiesittekö, että huono stressi altistaa vaikka mille - olisi puolisoni kiusaamiseen osallistunut sisareni minulle kuin kuollut. Se olisi goodbye forever.
Walesin prinssinä ja tulevana kuninkaana Williamin ykköstehtävä on huolehtia monarkiasta ja sen tulevaisuudesta. Tähän kuulunee muun muassa tulevan kuningattarensa terveydestä ja hyvinvoinnista huolehtiminen. Niin ikään aikaa ja energiaa on oltava kuninkaallisista prinsseistä ja prinsessoista huolehtimiseen - hekin ovat monarkian tulevaisuutta. Mitä järkeä tuhlata energiaa pitkät haistattaneeseen, pölkkyyn ja historian lehdillä pölyttymään jäävään entiseen spareen ja elätellä jotain sopua koko perheensä kerran jo pettäneen käärmeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Autojuttu on Meghanin itsensä kertoma, en muista mistä luin vai oliko jossain dokumentissa. Ei siis ole mitään tarinointia joltain somevaikuttajalta. Autovaihe liittyi hänen näyttelijäntöitä etsimisvaiheeseen.
Meghanhan puhuu aina totta. Ei esim. ole koskaan joutunut julkisesti (esim. oikeudenistunnossa) pyytämään anteeksi valehteluaan. s/
Kuka muistaa, kuinka Meghan joutui oikeudessa myöntämään ja julkisesti pahoittelemaan, kuinka oli "unohtanut" ohjeistaneensa Omid Scobieta Finding Freedomin kirjoittamisessa.
Se on aika vakava juttu tuo valan vannoneena valehteleminen, siitä ei tuomarit tykkää.
https://www.leafbuyer.com/strains/markle-sparkle-strain
Näin ne suloiset Markle sukulaiset alkoivat ratsastaa Meghanin avioliitolla. Royally Grown. My foot.
Meghan itse lahjoitti ensimmäisten häidensä kiitospusseissa kannabista vierailleen, jotka siitä tietämättä joutuivat tullissa vähän vaikeuksiin.Häät olivat Jamaikalla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.leafbuyer.com/strains/markle-sparkle-strain
Näin ne suloiset Markle sukulaiset alkoivat ratsastaa Meghanin avioliitolla. Royally Grown. My foot.
Mikä vika siinä on? Meghan on itse ratsastanut omalla avioliitollaan, ensiksi merkkivaatteita mm. Ranskasta, muun muassa. Piti Elisabetin sitten laittaa stoppi sillekin, niin kuin monelle muullekin rahastusmeiningille.
Ja koko ajan Meghan ratsastaa avioliitollaan. Vai meinaakko, että vanheneva näyttelijä, vain yksi kaapelisarja kehuttavanaan, olisi saanut kokkishöyn Netflixiin? Ei, kyllä sen sai rouva matami oon-prinssin-kanssa-naimisissa.
Luulisi siitä riittävän sukulaisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Rick Hoffman tämä valittaja jonka naama olikin kuin petolinnunp*rse kun häntä näytettiin istumassa.
Sopi siis erinomaisesti Meghanin kutsumien häävieraiden joukkoon. Mitä sukulaisista, kun rakkaat ystävät ovat näin sivistyneitä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Meghan itse lahjoitti ensimmäisten häidensä kiitospusseissa kannabista vierailleen, jotka siitä tietämättä joutuivat tullissa vähän vaikeuksiin.Häät olivat Jamaikalla.
Ei ihme, että molemmat hinkuivat Jamaikalle katsomaan leffaa. 👍 Molemmat tykkäävät pössyttelystä!
Tämä just, Samantha olisi ollut melkoinen riski kutsua häihin, käytös liian moukkamaista ja huomionhakuista. Toinen huonosti käyttäytyvä oli Meghanin työkaveri Suitsista, herra oli valittanut koko seremonian ajan ja pidellyt nenäänsä väittäen miten hän joutui kärsimään jostakin lähellään olevan p*skanhajusta, luultavasti lopulta haju lähti itsestään.