Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (19751)

Vierailija
19501/19750 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine oli selin niihin hevosiin ja Camilla vain näytti, että kärry odottaa jo siellä kauempana. 

Vierailija
19502/19750 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherine oli selin niihin hevosiin ja Camilla vain näytti, että kärry odottaa jo siellä kauempana. 

Seli, seli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19503/19750 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19504/19750 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19505/19750 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti takertuvat samoihin keinoihin. Löysikö Hartsa palattuaan Meghan sikiöasennosta keittiön lattialla itkemässä. Ihmeellistä peliä näillä kahdella, tosin en ihmettelisi vaikka Hartsa on tässä mukana. Saadaan taas sopivia otsikoita aikaan keksityillä tarinoilla it se murhista.

Vierailija
19506/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartsan lähentymisyritykset perheensä kanssa, siis brittiperheen, on saanut Marklen taas suicidaaliseksi. Se kuulemma triggeröi muistoja kuninkaallisista, jotka eivät suojelleet häntä kun hän odotti artsia ja halusi suicidoida itsensä. Kuka vielä puolustelee tätä kahelia narsistia? 

Suicidaalinen Suussex suicidoi...here we go again!

Vierailija
19507/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällistä puhetta, kylläpä näkyykin kunnon tapakasvatus! Ei kannattaisi kauheasti sillä ylpeillä ja muita vähätellä.

Minulla on oikeus mielipiteeseeni, olen äänioikeutettu USAssa. Melania on sitten varsinainen Ninja First Lady. Toisella kaudellaan ei ole saanut mitään aikaan, ensimmäisellä Be Best kampanja, mitä se sitten tarkoittikaan. kenellekään ei ole oikein selvinnyt.

Mielipiteenkin voi sanoa korrektisti. Sinähän nimenomaan olet kehunut kommunikaatiotaidoilalsi ja olevasi aina sivistynyt ja puhut kauniisti niillekin jotka eivät sitä mielestäsi ansaitse (navettakieltä puhuvat).

Vierailija
19508/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa ukrainalaiset ovat innoissaan Harryn vierailusta. Hän näyttää nyt oikeasti löytäneen oman juttunsa.

Vierailija
19509/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markle efekti iski nyt Disneyn palveluihin.

Vierailija
19510/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??

Vierailija
19512/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällistä puhetta, kylläpä näkyykin kunnon tapakasvatus! Ei kannattaisi kauheasti sillä ylpeillä ja muita vähätellä.

Minulla on oikeus mielipiteeseeni, olen äänioikeutettu USAssa. Melania on sitten varsinainen Ninja First Lady. Toisella kaudellaan ei ole saanut mitään aikaan, ensimmäisellä Be Best kampanja, mitä se sitten tarkoittikaan. kenellekään ei ole oikein selvinnyt.

Mielipiteenkin voi sanoa korrektisti. Sinähän nimenomaan olet kehunut kommunikaatiotaidoilalsi ja olevasi aina sivistynyt ja puhut kauniisti niillekin jotka eivät sitä mielestäsi ansaitse (navettakieltä puhuvat).

Mitä epäkorrektia sinusta on jos sanoo että joku ei tee mitään mitä hänen asemassaan olvan oletetaan tekevän?

Vierailija
19513/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009063018.html

Eikä mitään mainintaa junasta. Hähä. 

Juuri noin minä sen muistinkin. Ei siitä ole nyt kuin vain kolme vuotta aikaa. 

Vierailija
19514/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisjunalla vaikka kuljetettiin osan matkaa, niin autokulkueessa tietysti tuotiin loppumatka hautauspaikalle.Junalla ei pääse kurvaamaan pihaan. Lopeta jo tuo viimeisen sanan yritys. Junalta minunkin väsynyt "ruumis" usein kuljetetaan autosaattueessa kotipihaani, ainakin takana joukko autoja... edellä taksi kuljettaa minut kotiin.:D Minä ja muut suomalaiset pääsimme seuraamaan suorana lähetyksenä koko Elisabetin matkaa, kuin hänen arkkuaan joka oli esillä, ihmisiä oli valtava määrä jonottamassa mennäkseen arkun ohi jättääkseen hyvästit ja kirjoittaakseen muistokirjoituksia. Oli hienoa ja ainutlaatuista päästä seuraamaan vaikka ei ollut itse paikalla. Minua suututti vain se että vedit niin Harryn ja Omid Scobien mukaan, heillä ei ollut mitään merkitystä hautajaissuunnitelmissa ja niiden vuotamisissa. Mennään jo eteenpäin. 

Vierailija
19515/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintyvät ensi sunnuntain ABCn Disney ohjelmassa, sellainen efekti iski.

https://www.google.com/search?q=ABC+disnetland+trailer&rlz=1C1CHZN_enUS…

Vierailija
19516/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuningatar Elisabet II arkku kuljetettiin seremonialliseti ensin Westminster Hallista Wellington Archille Lontoossa, mistä se jatkoi matkaansa Windsorin linnaan ERIKOISJUNALLA. Tieto löytyy netistä, jos ei ole ollut aiemmin seuraamassa tapahtumia. Suomessa pystyi suorana lähetyksenä seuraamaan tätä kuljetusta.

Tämä tieto on virallinen. Elisabetin arkku siirrettiin Wellington Archielta Lontoosta kohti Windsorin linnaa erikoisjunalla!!! 

Vierailija
19517/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuningatar Elisabet II arkku kuljetettiin seremonialliseti ensin Westminster Hallista Wellington Archille Lontoossa, mistä se jatkoi matkaansa Windsorin linnaan ERIKOISJUNALLA. Tieto löytyy netistä, jos ei ole ollut aiemmin seuraamassa tapahtumia. Suomessa pystyi suorana lähetyksenä seuraamaan tätä kuljetusta.

Tämä tieto on virallinen. Elisabetin arkku siirrettiin Wellington Archielta Lontoosta kohti Windsorin linnaa erikoisjunalla!!! 

Who is Archie Wellington?

Vierailija
19518/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

First Lady ei olekaan valtion palveluksessa, vaan presidentin puoliso.

Hänellä on omia projekteja, voi tehdä mitä haluaa. Komea nainen, Trumpin kelpaa esitellä tuollaista. 

Vierailija
19519/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisjunalla vaikka kuljetettiin osan matkaa, niin autokulkueessa tietysti tuotiin loppumatka hautauspaikalle.Junalla ei pääse kurvaamaan pihaan. Lopeta jo tuo viimeisen sanan yritys. Junalta minunkin väsynyt "ruumis" usein kuljetetaan autosaattueessa kotipihaani, ainakin takana joukko autoja... edellä taksi kuljettaa minut kotiin.:D Minä ja muut suomalaiset pääsimme seuraamaan suorana lähetyksenä koko Elisabetin matkaa, kuin hänen arkkuaan joka oli esillä, ihmisiä oli valtava määrä jonottamassa mennäkseen arkun ohi jättääkseen hyvästit ja kirjoittaakseen muistokirjoituksia. Oli hienoa ja ainutlaatuista päästä seuraamaan vaikka ei ollut itse paikalla. Minua suututti vain se että vedit niin Harryn ja Omid Scobien mukaan, heillä ei ollut mitään merkitystä hautajaissuunnitelmissa ja niiden vuotamisissa. Mennään jo eteenpäin. 

Ei ole mitään junaa ja sinä et pysty myöntämään olevasi väärässä.

Vierailija
19520/19750 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaketju on mahdollista laittaa erikseen pystyyn...