Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (24973)
Vierailija kirjoitti:
*Oletko sinä kovinkin tiukka vegaani, kun hänen käsilaukkujaan vahdit?*
Onpa taas lapsellinen ad hominem heitto. Ei tarvitse itse olla vegaani tietääkseen, että vegaanit eivät käytä nahkaa - riittää että on ihan normaalin valistunut henkilö.
Jokainen vegaani saa itse määritellä, käyttääkö esim. hunajaa tai vaikka vanhat nahkakenkänsä loppuun. Veikkaanpa, että nämä ihmiset jotka täällä kovasti tietävät mitä vegaani saa tai ei aa tehdä vetävät päivät pitkät tehotuotettua lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne käyttää titteleitä Usassa, jossa niitä ei saisi edes käyttää. Muikku vielä profiloi itsensä feministiksi eli tasa-arvon kannattajaksi ja tittelöi itsensä samalla ikivanhalla tavalla. Näiden käytös on niin ristiriitaista ja käsittämätöntä että tekevät hulluksi varmaan jokaisen joka heidän lähipiirinnsä joutuu. Lilibetterikin on kasvattanut takkuisen puskan päähänsä että pääsee maastoutumaan puutarhaan? Artsi on taas täysin ilmeetön koska lapsi oppii että tunteiden näyttäminen johtaa rangaistukseen.
No niin, lastensolvaaja tuli taas paikalle. Katso peiliin, siellä on ihmisraunio.
Vierailija kirjoitti:
*Onneksi eletään legginssien aikaa. Joo, olen nolo, mutta pakko on käyttää. Sukkahousut ahistaa.*
Yritän tässä kuvitella, miltä leggingsit näyttävät juhlamekon kanssa, mutta en onnistu! Ehkä se minulle annetaan anteeksi, sillä olen todellakin sellainen vanha mummo, joita täällä aina parjataan.
Mutta ihan oikeasti: millaisia leggingsejä käytätte sukkisten sijaan esim. juhlissa? Eihän ne nyt voi olla sellaisia paksuja kalsarityyppisiä? Ja mitä teillä sitten on kengissä? Paljaat varpaat talvipakkasella?
Haha, no en mä paksuissa legginsseissä mihinkään juhlavampaan tilanteeseen toki mene koskaan.
Pakko on laittaa jotain sukkaa jalkaan. Onneksi niitä on joka lähtöön.
Sori, kirjoittelin niin ajatuksissani, ettei päätä ei häntää. Mutta kun niin hävettäviksi koetaan nuo legginssit nykyään, varsinkin niiden "pahojen" tunikoiden kanssa :D
Aina kun on mahdollisuus, niin pitkävartiset saapikkaat ja hameen helmat peittämään. Ei näy jalat. Onneksi ollaan tänä päivänä aika lailla vapautuneita noista etiketeistä, jopa linnan juhlissa näkee mokia. Ja ne ovat tahallisia, kaikki tietää miten pitäisi pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas lapsellinen ad hominem heitto. Ei tarvitse itse olla vegaani tietääkseen, että vegaanit eivät käytä nahkaa - riittää että on ihan normaalin valistunut henkilö.
Jokainen vegaani saa itse määritellä, käyttääkö esim. hunajaa tai vaikka vanhat nahkakenkänsä loppuun. Veikkaanpa, että nämä ihmiset jotka täällä kovasti tietävät mitä vegaani saa tai ei aa tehdä vetävät päivät pitkät tehotuotettua lihaa.
Aihe kiihotti sinua selvästi, menit ihan tolaltasi. Taisi osua itseään vegaanina esiintyvään ja selvästi huomasitkin mokanneesi. Olet oikeassa, että pidän lihasta ja kunnon pihveistä, muttei se estä ettenkö olisi tietoinen muunkinlaisista tavoista elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Onneksi eletään legginssien aikaa. Joo, olen nolo, mutta pakko on käyttää. Sukkahousut ahistaa.*
Yritän tässä kuvitella, miltä leggingsit näyttävät juhlamekon kanssa, mutta en onnistu! Ehkä se minulle annetaan anteeksi, sillä olen todellakin sellainen vanha mummo, joita täällä aina parjataan.
Mutta ihan oikeasti: millaisia leggingsejä käytätte sukkisten sijaan esim. juhlissa? Eihän ne nyt voi olla sellaisia paksuja kalsarityyppisiä? Ja mitä teillä sitten on kengissä? Paljaat varpaat talvipakkasella?
Haha, no en mä paksuissa legginsseissä mihinkään juhlavampaan tilanteeseen toki mene koskaan.
Sori, kirjoittelin niin ajatuksissani, ettei päätä ei häntää. Mutta kun niin hävettäviksi koetaan nuo legginssit nykyään, varsinkin niiden "pahojen"
Juhliin mennään paljailla säärillä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nyt päästiin sitten Fergien kimppuun. Kyse olisi kuitenkin Marklesta, joka loukkasi monarkiaa sen verran häikäilemättömästi, ettei Sarah yllä ikinä sen tasolle, vaikka olisi pimppaansa aurinkotuolissa imututtanut.
Ja tuokin oli salakuvattuna, olivat yksityisesti jossain, ei siis missään turistirysässä satojen turistien keskellä. (Tämä olisi varmaan ollut se seuraava puheenaihe, kun Katen tissit on jo revitty aika tarkkaan).
Sarah oli myöskin Elisabetin lähipiiristä ja isänsä majuri Ferguson arvostettu henkilö. Oli siis luottamusta herättävä perhe kuitenkin. Elisabet varmaan laittoi pisteen tuhlailulle. Kuningatar oli Fergien kanssa lämpimissä väleissä loppuun saakka.
Meghanista ei voi sanoa samaa, vaikka valehteli olevansa Philipin kanssa hyvää pataa. Matki siinäkin Dianaa.
Markle saapuu kuin Euroopan omistaja suurin elkein heiluttamaan Dianan timantteja, eikä kuulu millään lailla Britannian kulttuuri
Fergie on hyvää pataa myös nykyisen kuninkaan kanssa. Ovat esiintyneet tänäkin vuonna monta kertaa yhdessä, muun muassa kuninkaan järjestämässä suuressa syöpätapahtumassa. Syövän vastainen taistelu on molemmille tärkeää, ja hienoa että heillä on toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, kirjoittelin niin ajatuksissani, ettei päätä ei häntää. Mutta kun niin hävettäviksi koetaan nuo legginssit nykyään, varsinkin niiden "pahojen"
No talvella housujen alle legginsit. Ei sukkahousut.
Ja jos nyt vaikka menet Linnan juhliin niin et kyllä mitään sukkahousuja laita iltapuvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe kiihotti sinua selvästi, menit ihan tolaltasi. Taisi osua itseään vegaanina esiintyvään ja selvästi huomasitkin mokanneesi. Olet oikeassa, että pidän lihasta ja kunnon pihveistä, muttei se estä ettenkö olisi tietoinen muunkinlaisista tavoista elää.
Kyllä, tapoja on monenlaisia. Yksi aivan normaali elämäntapa on vaikkapa sellainen, että syö kuusi päivää viikossa vegaanisesti ja seitsemäntenä sitten kunnon pihvin. Silloin voi vaikka kutsua itseään osa-aikavegaaniksi. Ja sitten kun kaltaisesi lihaani tulee itkuporkuraivoamaan, että et ole oikea vegaani, voi hymyillä huvittuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hän kertoi, että joutui rasismin uhriksi ja yritti itsemurhaa, eikä saanut siihen apua keneltkään ja nyt nauraa jostain sukkahousuista joita piti pitää?
Meghan häissä kukkaistytöt eivät saaneet pitää sukkahousuja. Meghan selvästi jatkaa lasten kiusaamista.
Catherinea varmaan harmitti jälkeenpäin, ettei ottanut sukkahousuja mukaan Charlotelle ja pukenut niitä Meghanin vastustuksesta huolimatta.
Miksi se olisi jälkeenpäin harmittanut? Kaikki meni hyvin eikä julkaistu mitään hameet korvissa -valokuvia. Se kai tuossa lähinnä huolena oli.
Toivottavasti Catherinea ennemminkin harmitti se, että itketti tytärtään, kun sovittivat mekkoa kahdestaan koton
Sinulla on nyt, ihan oikeasti, paha ongelma. Olet jo harhoissasi Walesien kotonakin ollut :o /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legginsejä tai sukkahousuja voi käyttää talven pakkasilla housujen alla mutta ei koskaan iltapuvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hän kertoi, että joutui rasismin uhriksi ja yritti itsemurhaa, eikä saanut siihen apua keneltkään ja nyt nauraa jostain sukkahousuista joita piti pitää?
Meghan häissä kukkaistytöt eivät saaneet pitää sukkahousuja. Meghan selvästi jatkaa lasten kiusaamista.
Sukkahousut kuuluu 1900-luvulle. Eihän kukaan alle 40-v käytä sukkahousuja.
Kyllä vilu tulee talvella. 😂
Legginssit on keksitty.
Eli pitkät kalsarit. Kyllä vain sukkahousut, vaikkapa sitten nudet, ovat paljon kauniimmat hameen tai mekon kanssa.
Kuka käyttää sukkahousuja juhlavan hameen kanssa tai edes arkimekon?
Muuten, ei edes Kate käytä sukkahousuja. Esim siinä kuvassa kun tuuli puhalsi hänen hameen helmat vyötärölle niin näkyi pikkupöksyt ja reiden muhkurat. Missä oli sukkahousut 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut kuuluu 1900-luvulle. Eihän kukaan alle 40-v käytä sukkahousuja.
Höpöhöpö! Suomessa on sen verran viileää, että ilman sukkiksia voisi mekkoja ja hameita käyttää vain kesällä.
Sukkahousut ovat hyvä keksintö.
Ihan jees mutta vanhanaikainen. Yksi syy miksi Suomessa naiset käyttävät sukkahousuja on ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle kommentoijalle, joka kirjoitti klo 9.33. Niin samaa mieltä. Ne sukkahousut! Kylläpä vieläkin nyppii, kun sai herran tähden 7v sitten huomatuksen hovissa. Suitseissa Megsulla oli hameen kanssa sukkahousut, mutta ei tainnut jäädä traumoja.
Sukkahousut oli liikaa vaadittu Kalifornian prinsessalle.
Kaliforniassa ei hirveästi sukkahousuja käytetä.
Tyyliasiantuntija kertoo sukkahousujen käytön vapautuneen, ja yksi syy hänen mukaansa olisi esim. Ruotsin kuninkaallisten (Vikkan ja Madeleine) sukkahousuttomuus. He näyttävät siis esimerkkiä. Eli on siis vapaaehtoista ja makukysymys.
Ainoastaan hautajaiset vaativat peittävät mustat sukat.
Huomasin lukiessani (en muista linkkiä, olisiko Anna-lehteen päätynyt surffailuni) että on olemassa myös "sääriin suihkutettavia sukkahousuja" eli siis saa sellaisen pinnan.
Paljaat jalat ja sääret, jos eivät ole hoidetut, eivät ole useinkaan kauniit, vaan vaativat ainakin lievän rusketuksen. Vitivalkoiset ja suonikohjuiset kintut ovat aika pahat, vaikka olisi miten upea puku.
Kyllä iäkkäämmillä naisilla mieluummin näkisin sukkahousut. Harvalla on niin täydellinen iho, kuin joillain malleilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nyt päästiin sitten Fergien kimppuun. Kyse olisi kuitenkin Marklesta, joka loukkasi monarkiaa sen verran häikäilemättömästi, ettei Sarah yllä ikinä sen tasolle, vaikka olisi pimppaansa aurinkotuolissa imututtanut.
Ja tuokin oli salakuvattuna, olivat yksityisesti jossain, ei siis missään turistirysässä satojen turistien keskellä. (Tämä olisi varmaan ollut se seuraava puheenaihe, kun Katen tissit on jo revitty aika tarkkaan).
Sarah oli myöskin Elisabetin lähipiiristä ja isänsä majuri Ferguson arvostettu henkilö. Oli siis luottamusta herättävä perhe kuitenkin. Elisabet varmaan laittoi pisteen tuhlailulle. Kuningatar oli Fergien kanssa lämpimissä väleissä loppuun saakka.
Meghanista ei voi sanoa samaa, vaikka valehteli olevansa Philipin kanssa hyvää pataa. Matki siinäkin Dianaa.
Markle saapuu kuin Euroopan omistaja suurin elkein heiluttamaan Dianan timanttej
Charles antaa rahaa Andylle ja Andy Fergielle.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että vuonna 2025 amerikkalaisissa lehdissä on ollut Sussexien lapsista kuvia kasvot selkeästi näkyvissä mutta sieltä ne eivät ole levinneet mihinkään muualle maailmaan. Ei millään keinoin.
Paljon jännempää on että sinä tuon luettuasi heti oletit niiden olevan tämän vuoden kuvia. Seuraavat kaksi viikkoa sitten kinuat linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle kommentoijalle, joka kirjoitti klo 9.33. Niin samaa mieltä. Ne sukkahousut! Kylläpä vieläkin nyppii, kun sai herran tähden 7v sitten huomatuksen hovissa. Suitseissa Megsulla oli hameen kanssa sukkahousut, mutta ei tainnut jäädä traumoja.
Sukkahousut oli liikaa vaadittu Kalifornian prinsessalle.
Hän ei ole Kalifornian prinsessa. Jos välttämättä haluat nimitellä prinsssaksi, niin osuvin on titysti Temu-prinsssa. Parasta kuitenkin jättää prinsessa-arvonimi pois tämän valehtelevan kiusaajan kohdalla.
No jos puhutaan Meghanin lasten ulkonäöstä ja joku kertoo nähneensä heistä lehdissä valokuvia, niin jokainen ymmärtää asian niin, että kuvat ovat suht tuoreita, eikä vauvanaamoja.
Taidan arvata kuka on taas tullut oman show'nsa myötä jankuttamaan tänne... -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma se on, jos sekaravintoa syövä syö lihaa? Lihaa syövät kyllä usein tietävät oikein hyvin mitä vegaani tarkoittaa. Joillain vegaaneilla tämän ymmärtämisessä on selkeästi vaikeuksia.
Markle saapuu kuin Euroopan omistaja suurin elkein heiluttamaan Dianan timantteja, eikä kuulu millään lailla Britannian kulttuuriin eikä mihinkään muuhunkaan, ei tapoja, ei kunnioitusta.