Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
As ever- viinilaseja kaiveruksella. 🤣 Meghan taisi lukea vinkin palstalta.
Ja seuraa Royal News Networkin Brittanyä. Brittany oli ihmetellyt, miksei korkeissa lue As Ever. Uuden viinin korkeissa lukee, ihan Meghanin koukeroilla.
Jospa niiden korkkien valmistuksessa oli viivästyksiä? Ei ole mikään ainutlaatuinen tapa mainostaa vaikka Brittany niin luuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, nenä on vielä paljon leveämpi tuossa. Seuraavan operaation jälkeen jäänyt kavennuksesta hyppyri "Pinoccionenä". Nykyään ei taida enää olla. Markle katoaa välillä julkisuudesta, jolloin selitetään, että keskittyy taas omiin projekteihinsa. Yhteen aikaan oli suuret aurinkolasit päässä kaikkialla, niin on yleensä, kun silmän ympäristöä on korjailtu. Onhan Megin kasvot nykyään paljon kauniimmat kuin nuorena, ilman operaatioita ei siitä 16-vuotiaasta olisi tuon näköistä saanut. Eikä säkkärä tukka oikene itsestään iän myötä. Muuten, Artsilla on musta afro, sen takia häntä ei näytetä.
Tästä juontuikin mieleen... Lueskelin Daily Mailin juttua Meghanin, Harryn, Lilin ja Archien taannoisesta rantapäivästä. Itse juttu oli surkea, mutta kommenttiosio hulvatonta viihdettä!
Eräässä kommentissa joku nyreili, miksi Archien tukan väri on erilainen jokaisessa pojasta julkaistussa kuvassa. Tähän taas toinen vastasi: "Why not? Her mother's skin colour keeps changing."
Nauroin katketakseni. Muutenkin todella osuvia kommentteja kyseisen perheen toimintatavoista. Ihmiset taitavat olla kurkkuaan myöten täynnä tuota pariskunnan kuvapelleilyä.
Täällä on ollut todelliset karkelot sillä aikaa, kun olen ollut poissa. Sanoisinko, aggressiivista kommentointia. Myös täysin ohi aiheen. Tekisi mieli kysyä, että onko teillä kaikilla kaikki ihan hyvin? Ja samma på engelska: Are you all alright?
Veikkaan että Meghan on itse rasisti joka näkee kaiken "rodullistettujen lasien" läpi.
Lueskelen tässä Omid Scobie "Endgame". Nousi iso haloo, kun kuningatar tarjosi Meghanin assistentiksi, voi hirveää! mustan miehen, "jotta Meghan tuntisi olonsa hyväksi". Meghan ja Omid veti tästä kauheat pultit lehdissä, rasismia tarjota automaattisesti musta assistentti...
Tuo mies oli Lt-col Nana Kofi Twumasi Ankrah. Ghanassa syntynyt ja 3-vuotiaasta briteissä asunut brittiarmeijan upseeri, Afganistanin ja Irakin sodan palkittu sankari. Kuningatar Elizabeth nimitti hänet "equerrykseen" mikä tarkoitti että hänellä oli kaikista ylin asema kuninkaallisen perheen kaikissa organisaatiossa esim.Buckinghamin palatsissa ja muissa kuninkaallisissa asumuksissa. Hän oli ensimmäinen musta equerry. Hän oli kuningatar Elizabethin "oikea käsi". Hänet on palkittu kaikkein korkeimmalla "Royal Victorian order" ritarikunnan jäsenyydellä ja -ristillä. ja Household cavalryn johtaja. Hän oli se joka johti esim. Williamin ja Catherinen hääkulkueen paraatia ja trooping of color-paraateja ym. ja vahti muiden eläköityneiden entisten kuningattaren "equerryjen" kanssa Elizabethin arkkua. Hän oli myös Elizabethin luottohenkilö ja hyvä ystävä, jonka persoonaan ja luonteenpiirteisiin Elizabeth oli hyvin mieltynyt. Hän oli upseeri ja hienostunut herrasmies mutta myös tinkimätön ja suorapuheinen.
Nana Kofi Twumasi Ankrah oli myös kuningattaren hyvä ystävä. Meghan levitti juorua että kuningatar tarjosi tietoisesti hälle opastajaksi "mustaa miestä" koska no "rasismi" vaikka Elizabeth valitsi tehtävään "miehistä parhaan". Monet hovissa juorusivat että Meghan kieltäytyi tämän miehen palveluksista koska hän narsistina näki heti että tämä mies on "kova luu" jota hän ei ikinä kykenisi manipuloimaan ja itkettämään. Kuningatar näki varhain Meghanin luonteen ja oli huolissaan Harrysta. Siksi hän tarjosi hommaan "luottotykkiään" joka ei vähästä hätkähtäisi ja pitäisi Meghanin kurissa.
"Johti tulevan kuninkaan hääkulkueen paraatia" ja Markle syytteli kuningatarta rsismista. Sillä ei ole mitään rajaa, ei niin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut todelliset karkelot sillä aikaa, kun olen ollut poissa. Sanoisinko, aggressiivista kommentointia. Myös täysin ohi aiheen. Tekisi mieli kysyä, että onko teillä kaikilla kaikki ihan hyvin? Ja samma på engelska: Are you all alright?
Riipustelehan kaikki siihen vahakantiseen vihkoon.
Vierailija kirjoitti:
"Johti tulevan kuninkaan hääkulkueen paraatia" ja Markle syytteli kuningatarta rsismista. Sillä ei ole mitään rajaa, ei niin mitään.
Minkä värinen itse olet kun rasismin rajat on noin tuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Meghan on itse rasisti joka näkee kaiken "rodullistettujen lasien" läpi.
Lueskelen tässä Omid Scobie "Endgame". Nousi iso haloo, kun kuningatar tarjosi Meghanin assistentiksi, voi hirveää! mustan miehen, "jotta Meghan tuntisi olonsa hyväksi". Meghan ja Omid veti tästä kauheat pultit lehdissä, rasismia tarjota automaattisesti musta assistentti...
Tuo mies oli Lt-col Nana Kofi Twumasi Ankrah. Ghanassa syntynyt ja 3-vuotiaasta briteissä asunut brittiarmeijan upseeri, Afganistanin ja Irakin sodan palkittu sankari. Kuningatar Elizabeth nimitti hänet "equerrykseen" mikä tarkoitti että hänellä oli kaikista ylin asema kuninkaallisen perheen kaikissa organisaatiossa esim.Buckinghamin palatsissa ja muissa kuninkaallisissa asumuksissa. Hän oli ensimmäinen musta equerry. Hän oli kuningatar Elizabethin "oikea käsi". Hänet on palkittu kaikkein korkeimmalla "Royal Victorian order" ritarikunnan jäsenyydellä ja -ristillä. ja Household
No jonkinlainen palkinto Ankharille (ja vaimolleen) piti antaa. Eikä se että suosii yhtä tummaihoisia poista rasismia mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nope, I'm all left.
Brittien lain mukaan eivät ole perimysjärjestyksessä, jos ei ole itse synnyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen sinä olet, kun et teennäistä ja tehtyä rsismia huomaa? Vaihtuuko omakin naaman värisi tilanteesta toiseen?
Rautalangasta: Jos kyseinen Elisabetin suuresti kunnioittama mies "kelpasi" johtamaan Britannian tulevan (valkoihoisen) kuninkaan hääparaatia, niin miten Meghan voi käsittää saman miehen osoittamisen itselleen neuvonantajaksi rsismiksi?
Vierailija kirjoitti:
Olisit pysynyt poissa vain. Ei aggressiivisuus ainakaan sinun osallistumisestasi vähene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit pysynyt poissa vain. Ei aggressiivisuus ainakaan sinun osallistumisestasi vähene.
Ihanan lämpimiä ja sydämellisiä nämä suomalaisten toivotukset toisilleen:"Olisit pysynyt poissa vaaan, mitäs tulit takaisin, ei sinua täällä kaivata."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen sinä olet, kun et teennäistä ja tehtyä rsismia huomaa? Vaihtuuko omakin naaman värisi tilanteesta toiseen?
Rautalangasta: Jos kyseinen Elisabetin suuresti kunnioittama mies "kelpasi" johtamaan Britannian tulevan (valkoihoisen) kuninkaan hääparaatia, niin miten Meghan voi käsittää saman miehen osoittamisen itselleen neuvonantajaksi rsismiksi?
Yleensä nämä "eloveenat" tietävät kaiken rasismin kiemuroista. Oletko asunut värillisessä maassa? Minä olen ja olen kokenut kaikenlaista rasismia piilo-ja avointa. Ei ole yksinkertainen asia vaan on monta mutkaa matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riipustelehan kaikki siihen vahakantiseen vihkoon.
Väärä osoite, TAAS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä "eloveenat" tietävät kaiken rasismin kiemuroista. Oletko asunut värillisessä maassa? Minä olen ja olen kokenut kaikenlaista rasis
Jokapuolella on sortoa. Esim. monet afrikanmaista Amerikkaan ja Eurooppaan lähteneet sanovat että Afrikassa ei ole rasismia mutta siellä on tribalismia mikä on vielä paljon pahempaa ja se on tavallaan hyväksyttyä toisin kuin esim. rasismi Euroopassa ja Amerikassa on lailla kiellettyä. Eli jos menet toisen heimon torille, saat maksaa tuplahinnan kaikesta kun et osaa heimon kieltä ja näytät erilaiselta esim. kasvonpiirteiltä. Nigeriassa esim. vieraat heimot kidnappaavat koulutyttöjä ja myyvät niitä oman heimon miehille. Näin ei toimi vain boko haram vaan tapa on yleistä heimokulttuuria.
Myös nämä afroamerikkalaiset jotka ovat yrittäneet palata esi-isiensä juurille "äiti-Afrikkaan" ovat palanneet takaisin pettyneinä. He ovat kokeneet olevansa muukalaisia joita on luvallista huijata mennen tullen. Afrikkalaisille tärkeää on, ei ihonväri, vaan mistä heimosta olet ja keitä ovat sukulaisesi, erityisesti vanhempasi ja isovanhempasi. Jos sinulla ei ole sukulais- ja heimosuhteita mihinkään, olet muukalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä "eloveenat" tietävät kaiken rasismin kiemuroista. Oletko asunut värillisessä maassa? Minä olen ja olen kokenut kaikenlaista rasis
No, eipä sinulta mitään älyllistä vasta-argumenttia Meghanin käytöksestä tullut, vaan ad hominemilla taas mentiin.
Meghan otti itse värillisyyden pääasiaksi, vaikka Elisabetilla oli varmaan hyvin erilaisia palkollisia. Kansainyhteisön johtaja kuitenkin.
Meghan näkee rsismia joka käänteessä ja tapahtumassa, jotta pääsee uhriutumaan. Vainoharhainen, suuruudenhullu ja narsistinen ja loppujen lopuksi sillä on erittäin huono itsetunto. Itsestään varma ei käyttäydy noin ja vaadi tauotta huomiota, kehumista ja ylistystä. Kaikki ovat saman arvoisia, ei asiaa koko ajan tarvitse korostaa ja alleviivata.
Tekee itse ongelman, vaikka sellaista ei missään ole. Draamaa, draamaa, sitä pitää luoda, jotta saa itse loistaa kaiken keskellä, olkoon se sitten vaikka negatiivista, ei väliä, kun sen voi kääntää harhaisuudellaan omaksi hyväkseen ja syyttää muita kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustan miehen läsnäolo olisi muistuttanut Meghania - ja kaikkia muita - jatkuvasti siitä, että hän itse on puoliksi musta. Meghan haluaa olla vitivalkoinen ja tehdä vain pieniä roolisuorituksia mustuuden puolella. Hyvästä aineettomasta ja mielellään myös aineellisesta korvauksesta tietenkin. Eikä hän silloinkaan halua näyttää mustalta tai edes puoliveriseltä, vaan valkoiselta, joka esittää mustaa.
Vierailija kirjoitti:
No jonkinlainen palkinto Ankharille (ja vaimolleen) piti antaa. Eikä se että suosii yhtä tummaihoisia poista rasismia
Siis erikoinen kommentti. Sinähän sen tiedät että Ankhar ei ansainnut kannuksiaan etevämmyydellään koska on musta. Eihän musta mies voi olla aidosti etevämpi kuin valkoinen missään?
Uhriuttaminen on myös rasismia. Uhriuttaja on narsisti joka haluaa säilyttää uhrirakennelman jossa hän on sorrettuja puolustava hyvis. Jos joku "uhriluokkaan kuuluva" pärjääkin liian hyvin, esim. Ankhar, hän on "petturi" joka ei pysy siellä "uhriutettujen karsinassa" vaan on siirtynyt "pahisten puolelle".
As Ever tuotteita jonotetaan ja uutta viiniä lipitellään suomalaistenkin mielikuvituksissa.