Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26048)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen henkeen ja vereen meghanisti, ja kaikki ne, jotka ovat kanssani eri mieltä, ovat persoonallisuushäiriöisiä.
En tiedä, oletko meghanisti. Jos olet, taidat olla ensimmäinen, joka sellaiseksi tunnustautuu. Mutta ainakaan erittelykykysi ei ole kovin tarkka. Se, että toivoo pakonomaisesti toisille pahaa, ei ole mielipide. Se on fantasia, eikä se ole mikään hyvinvoivan ihmisen fantasia.
Ja sulla ei toimi sarkasmitutka :D Ja minustakin toisille pahaa haluaminen ei ole tervettä, kuten Walesien perheen lento-onnettomuudessa menehtyminen ja siitä seuraava kruununperimysjärjestys Harryn hyväksi on erittäin sairasta fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen henkeen ja vereen meghanisti, ja kaikki ne, jotka ovat kanssani eri mieltä, ovat persoonallisuushäiriöisiä.
En tiedä, oletko meghanisti. Jos olet, taidat olla ensimmäinen, joka sellaiseksi tunnustautuu. Mutta ainakaan erittelykykysi ei ole kovin tarkka. Se, että toivoo pakonomaisesti toisille pahaa, ei ole mielipide. Se on fantasia, eikä se ole mikään hyvinvoivan ihmisen fantasia.
Ja sulla ei toimi sarkasmitutka :D Ja minustakin toisille pahaa haluaminen ei ole tervettä, kuten Walesien perheen lento-onnettomuudessa menehtyminen ja siitä seuraava kruununperimysjärjestys Harryn hyväksi on erittäin sairasta fantasiaa.
Toivon todellakin että Harry saa elämänsä kuntoon ja pääsee eroon huumeista. Lapsilla kun on oikeus tavata isoisänsä.
"Harryllä sirittää päässä. Ihan pipipää, on jo liian kauan oleskellut Kalifornian kuuman auringon alla. Kärähti siltä pois jo se viimeinenkin aivosolu. 🙄"
Sinulla ei ole sitä viimeistäkään taas esitellä kun ihan hulluja puhut. Et ole tainnut kuulla että Montecito on Tyynenmeren rannalla, aina miellyttävä ilmasto niinkuin koko rannikolla Meksikon rajalle asti ja siitähän juuri kansa maksaakin. Eilen oli porottavan kuumaa (39.44C) Twentynine Palmissa. Siellä olisit sinäkin voinut pääsi polttaa. Sinulla sirittää ihan kuvien kanssa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä päivää,kun Williamista tulee kuningas. Silloin lähtee Harryltä ja tämän kiipijä muijaltaan tittelit ja Harryn heivataan sivuun perimysjärjestyksestä. Tämän jälkeen pariskunnan kiinnostavuus on 0.
Harryn olisi kannattanut muistaa vanha viisaus: älä pasko omaan pesään.Minä taas on odotan ja toivon, että kuningasperhe saisi välinsä kuntoon. Näin yleisesti toivon hyvää ihmisille, jotka eivät ole tehneet minulle mitään pahaa. Onko sinulla ehkä jokin persoonallisuushäiriö?
Samoin toivon. Olisi mielenkiintoista ja kansaakin yhdistävää kaikkien päästessä sopuun. Charles saisi luokseen kaikki lapsenlapsensa, vaikka sitten vain vierailujen ajan. Saisimme seurata uuden sukupolven kiemuroita. Nythän jo onkin viitteitä siitä miten ajat ovat jo muuttumassa, kansan ja lehdistön kiinnostus kohdistuu jo Georgeen, Charlotteen ja Louisiin. Ei aikaakaan kun seurataan etenkin Georgen ja Charlotten seurusteluja, kihloja, avioliittoja, lapsiaan. Louis hurmurista saadaan varmasti myös kuulla:D Soisin myös Archien ja Lilibetin pääsevän sovussa rakentamaan suhteita isoisäänsä ja serkkuihinsa ym. Kyllä tuo riitatilanne aiheuttaa lapsille stressiä ja epätietoisuutta, lapset kun eivät vielä kanna kaunaa, kaipaavatkin varmasti serkkuihin tutustumista. Aikuiset tässä riitelevät uppiniskaisesti, kukaan ei haluaisi antaa tilanteessa piiruakaan periksi, nyt tarvittaisiin sitä viisautta, miettiä niitä lapsia ja miten tämä kaikki heihin vaikuttaa. Harryltä saatava syvä anteeksipyyntö ja Charlesilta ja Williamilta vastaantulemista. Aikuiset ovat esimerkkinä lapsilleen, siirtävät huonoa karmaa eteenpäin lastensa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todellakin että Harry saa elämänsä kuntoon ja pääsee eroon huume
Sen pitäisi päästä eroon Meghanin erittäin sairaasta vaikutuspiiristä ja löytää todella sellainen tehokas terapeutti, joka avaa sen silmät ja sielun solmut lopullisesti. Ja todellakin, kaikki järjen sumentavat aineet pois.
Heti, kun Harry hyväksyy, että Williamista tulee kuningas ja hänellä itsellään voi olla ihan yhtä antoisa elämä ilman katkeruutta ja kateutta, tajuaa tehneensä väärin, katuu sitä vilpittömästi ja ymmärtää, että mikään harmaapukuisten miesten salaliitto ei murhannut hänen äitiään, voi paraneminen alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä päivää,kun Williamista tulee kuningas. Silloin lähtee Harryltä ja tämän kiipijä muijaltaan tittelit ja Harryn heivataan sivuun perimysjärjestyksestä. Tämän jälkeen pariskunnan kiinnostavuus on 0.
Harryn olisi kannattanut muistaa vanha viisaus: älä pasko omaan pesään.Minä taas on odotan ja toivon, että kuningasperhe saisi välinsä kuntoon. Näin yleisesti toivon hyvää ihmisille, jotka eivät ole tehneet minulle mitään pahaa. Onko sinulla ehkä jokin persoonallisuushäiriö?
Samoin toivon. Olisi mielenkiintoista ja kansaakin yhdistävää kaikkien päästessä sopuun. Charles saisi luokseen kaikki lapsenlapsensa, vaikka sitten vain vierailujen ajan. Saisimme seurata uuden sukupolven kiemuroita. Nythän jo onkin viitteitä siitä miten ajat ovat jo muuttumassa, kansan
Ei pienet lapset mitään mistään serkuista tiedä ellei vanhemmat kerro. Eivät osaa kaivata sellaista mitä eivät ole koskaan nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen miettinyt että pitääkö tuo fantasia lopulta edes paikkansa. Meghanilla ja Harryllä on ollut kaikkien juorujen perusteella ystävinä varsinaisia takapiruja "kun on sellainen ystävä, niin ei enää vihollista tarvitse". Heistä on syystä tullut ei pidettyjä mutta nyt näköjään saa heistä keksiä mitä vain, kuka vain joka on lähipiirissään olleet, kaikki uskotaan ja huhuista tulee ihmisille tosia. Heitä todellakin lyödään kuin vierasta sikaa, ei ole todellakaan heillä helppoa, koska "ystävinä"näyttäytyvät ja siitä alkuun julkisuutta ja hyötyä saavat kääntävät hetkessä selkänsä, sitten vuodetaan medialle kaikki baarikeskustelutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin toivon. Olisi mielenkiintoista ja kansaakin yhdistävää kaikkien päästessä sopuun. Charles saisi luokseen kaikki lapsenlapsensa, vaikka sitten vain vierailujen ajan. Saisimme seurata uuden sukupolven kiemuroita. Nythän jo onkin viit
Lapset kasvata aikuiseksi ja huomaavat olevansa sukua kuninkaallisille tai muut lapset kertovat heille. Lapset tietävät jo isoäitinsä Dianan olleen prinsessa, joten viimeistään teineinä he kyseenalaistavat vanhempiensa teot.
"Sen pitäisi päästä eroon Meghanin erittäin sairaasta vaikutuspiiristä ja löytää todella sellainen tehokas terapeutti, joka avaa sen silmät ja sielun solmut lopullisesti. Ja todellakin, kaikki järjen sumentavat aineet pois."
En tiedä kenen erittäin sairaassa vaikutuspiirissä sinä elät mutta kehoitan että alat sen parantamisen itsestäsi ennenkuin muita osoittelet sormellasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin toivon. Olisi mielenkiintoista ja kansaakin yhdistävää kaikkien päästessä sopuun. Charles saisi luokseen kaikki lapsenlapsensa, vaikka sitten vain vierailujen ajan. Saisimme seurata uuden sukupolven kiemuroita. Nythän jo onkin viitteitä siitä miten ajat ovat jo muuttumassa, kansan
En usko että Harry kykenee ikinä pyytämään anteeksi. Harry on ollut useamman terapeutin hoidossa jo vuosikymmenien ajan. Niin kauan kun hän elää Meghanin luomassa kuplassa, hän jatkaa katkeraa taisteluaan tuulimyllyjä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin toivon. Olisi mielenkiintoista ja kansaakin yhdistävää kaikkien päästessä sopuun. Charles saisi luokseen kaikki lapsenlapsensa, vaikka sitten vain vierailujen ajan. Saisimme seurat
On minullakin serkkuja jotka tunsin lapsena. Vanhempana meillä ei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan elämänkokemusta. Tuollaiset ihmiset kuin kiipijä ja hänen lakeijansa eivät muutu. Heidät on vain siivottava pois elämästään. Muuten tuo on ikuinen oravanpyörä.
Tässäkin on nähtävissä tietynlainen rajattomuu
Täytyy sanoa että en ymmärrä ihmistä joka kyttää Meghania 24 h, kirjoitta Vauvalle ja katsoo joitain ladyb Colinin videoita. Mutta katsoohan jotkut Iippadaatakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin toivon. Olisi mielenkiintoista ja kansaakin yhdistävää kaikkien päästessä sopuun. Charles saisi luokseen kaikki lapsenlapsensa, vaikka sitten vain vierailujen ajan. Saisimme seurata uuden sukupolven kiemuroita. Nythän jo onkin viit
Mitä Harryn pitäisi pyytää anteeksi? Sitä että kansa sai tietää että "sainted" isoveli hakkasi häntä? Että hovi onkin ollut osallisena vääristelyyn?
Katooo, meghanisti on kavunnut kotiluolastaan jo näin aikaisin. Huomenta, meghanisti!🙋
Vierailija kirjoitti:
"Harryllä sirittää päässä. Ihan pipipää, on jo liian kauan oleskellut Kalifornian kuuman auringon alla. Kärähti siltä pois jo se viimeinenkin aivosolu. 🙄"
Sinulla ei ole sitä viimeistäkään taas esitellä kun ihan hulluja puhut. Et ole tainnut kuulla että Montecito on Tyynenmeren rannalla, aina miellyttävä ilmasto niinkuin koko rannikolla Meksikon rajalle asti ja siitähän juuri kansa maksaakin. Eilen oli porottavan kuumaa (39.44C) Twentynine Palmissa. Siellä olisit sinäkin voinut pääsi polttaa. Sinulla sirittää ihan kuvien kanssa. 🤣
Jep, meghanisti on ollut liian kauan auringossa, oli se sitten missä tahansa. Kai olet sentään muistanut juoda tarpeeksi? Vettä, siis, Alkon tuotteita ainakin on näköjään mennyt monta litraa.
Voi voi. 😟
Vierailija kirjoitti:
On se kova paikka niellä, kun Markle markkinoi itseään Epsteinin jahdilla.
Edes yksi linkki tähän markkinointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin toivon. Olisi mielenkiintoista ja kansaakin yhdistävää kaikkien päästessä sopuun. Charles saisi luokseen kaikki lapsenlapsensa, vaikka sitten vain vierailujen ajan. Saisimme seurat
Sua ei haittaisi jos sukulainen kertoisi sun peräpukamista kaikille sukulaisille, työkavereille ja kympin uutisissa?
Vierailija kirjoitti:
Katooo, meghanisti on kavunnut kotiluolastaan jo näin aikaisin. Huomenta, meghanisti!🙋
Rojalistin olisi aika aloittaa oma ketju palvomilleen Brittikuninkaallisille. Sinulla on heti niskakarvat pystyssä kun jokin edes vähän vaikuttaa Sussex-positiiviselta. Miksi roikut tässä ketjussa nälvimässä? Maakuopassasi tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen miettinyt että pitääkö tuo fantasia lopulta edes paikkansa. Me
Hetkonen, keistä Harryn ja Meghanin "ystävistä" oikein kirjoitat? Oletko ollenkaan perehtynyt asiaan? Suurin osa meistä muista on kyllä rakentanut luonnekuvaa Sussexeista heidän omien tekemistensä ja esiintymistensä pohjalta. Itse he ovat antaneet haastatteluita, pitäneet puheita ja podcasteja, tehneet ohjelmia itsestään. Mieleen tulee vain heidän alaistensa kiusaamissyytökset ja Meghanin sukulaisten kertomukset ulkopuolisten sanomisina. Vai tarkoitatko niitä paria brittiä, jotka Meghan dumppasi ystävistään heti, kun oli saanut Harryn satimeen?
Kyllä, väsähtänyttä ja inhottavaa, mutta silti on pakko katsoa homma loppuun asti. Alaspäin mennään ja lujaa, koko ajan.
Groteski oli mainio täsmätermi tuolle aneemiselle sirkukselle.
Meghanin lanseeraukset ovat pikkupiperryksiä, suu auki kehuu ja mainostaa, keksien epätoivolla pyörää uudelleen ja uudelleen. Kova uho, mutta lopputulos pelkkä nolla.
Säälittäiskin jo, mutta kun miettii millainen se on, niin täysin ansaittua. Ja näin arveltiinkin tapahtuvan. Todellakin kuninkaallisen kultapölyn haihduttua ei jäänyt kuin kahden hyvin ilkeän ihmisen roikkuminen siinä loistossa mistä jo pois joutuivat. Surkea, epätoivoinen ja feikki esitys.