Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (26048)

Vierailija
13341/26048 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daily Mail turvautuu tiedonsaannissaan jo ennustajaan. George Valentino näkee, ettei Harryn ja Williamin väleihin tule parannusta ainakaan 10 vuoteen. Vasta hamassa vanhuudessa syntyy jokin yhteys. Harry jatkaa viestien lähettelyä kuningas Georgelle, mutta silläkään ei ole vaikutusta tilanteeseen. Catherinen ja Meghanin välit jäävät viileiksi.

Ei tarvitse olla ennustaja jotta voi kertoa ettei Harryyn luoteta yhtään.

Perhe pitää kuitenkin lopulta aina yhtä. Harryltä odotetaan anteeksipyyntöä ja sen saatua Charles ottaa poikansa takaisin.

Williamilla on sanansa sanottavanaan siihen asiaan. Eli ei tule Harry takaisin. 

Enkä usko mihinkään Harryn anteeksip

Vierailija
13342/26048 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole Harryn osalta jo taputeltu, viimeinen niittihän oli, kun alkoi julkisesti vihjailla Charlesin lyhyistä elinpäivistä. Sellaista julkeutta ei ole kukaan koskaan, edes kruununprinssi suustaan päästänyt. Toinen kolumnisti ennusti, että Harry tulee olemaan 5-kymppinen kalju prinssi, joka ei ole mitään. Niin on rouvansa suulla puhunut vuosikaudet ja pahemmaksi menee, rouva pysyttelee itse viisaasti taka-alalla hilloja keitellen ja lasten kuvia julkaisten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13343/26048 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan käyttää Harrya niin kauan kuin on tarpeen ja hänestä jotain hyötyä irtoaa. Sen jälkeen Harry jää tyhjän päälle ja palaa "maitojunalla" sumujen saarelle.

Lapsille löydetään uudet sijaisvanhemmat.

Tämä on mun ennuste.

Oma ennusteeni on Harryn kuolema yliannostukseen ja mustan lesken yritys päästä takaisin hovin rahojen piiriin.

Olette varsinaisia psykopaatteja mutta se on jo huomattu aiemmin. Teillä on paskanen loppu. Toinen menettää lapsensa, tavalla tai toisella. Toinen kuolee kärsittyään riippuvuuksistaan, ehkä syöpään.

Vierailija
13344/26048 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku kyttää Middletonienkin lomailua :D Ootte te vaan sairasta porukkaa, ei voi muuta enää sanoa...

Kukas nyt heitä uhkaisi, eihän heillä ole kuin tuulen huuhtoma prsekään, mitä nyt on palstalla todettu. Waleseilla omat turvamiehet normaaliin tyyliin. Ottaako pataan?

Missä Sussexit lomailevat? Harry maksaa itse kaiken, heh heh.

Nähdäänkö hän tulevan kuningattaren nakuilua jahdilla tänä vuonna. 

Vierailija
13345/26048 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kova paikka niellä, kun Markle markkinoi itseään Epsteinin jahdilla. 

Vierailija
13346/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa spekulointia, ei Harry enää takaisin hoviin pääse. Harryn on vaan parempi itse miettiä, mistä rahaa saisi elämiseensä. Kannattaisi ajatella tavallisen amerikkalaisen miehen tavalla eikä enää brittiprinssin tavalla. HRH-ajat ovat Harryllä jo kaukana takana. 

Sano tuo Charlesille, Harry on teistä kahdesta kuitenkin tärkeämpi hänelle. 

William on tärkeä Charlesille, William ja George. Ei Harry. Harry on Charlesin poika, mutta ei tärkeä. Spare-ajat ovat Harryltä kaukana takana. Charlesille tärkeintä on monarkian jatkuvuus, henkilökohtaiset asiat tulevat vasta sen jälkeen. 

Mistä ihmeestä sinä tiedät Charlesin tärkeysjärjestyksen? Koomisia tällaiset kirjoitukset.

Vierailija
13347/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, monarkia menee kaiken edelle jo kuningatar Victoriasta lähtien. Elisabetin isoäiti Mary ei antanut koskaan virallisesti anteeksi pojalleen tämän hylätyssä kruunun. Elisabetin vanhemmat oppivat sen ja Elisabet on sen iskostanut perheeseensä. 

On erikoista, että Harrya pidetään edelleen kruununperimysjärjestyksessä kaiken jälkeen.

Vierailija
13348/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä päivää,kun Williamista tulee kuningas. Silloin lähtee Harryltä ja tämän kiipijä muijaltaan tittelit ja Harryn heivataan sivuun perimysjärjestyksestä. Tämän jälkeen pariskunnan kiinnostavuus on 0.

Harryn olisi kannattanut muistaa vanha viisaus: älä pasko omaan pesään. 

Vierailija
13349/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan, monarkia menee kaiken edelle jo kuningatar Victoriasta lähtien. Elisabetin isoäiti Mary ei antanut koskaan virallisesti anteeksi pojalleen tämän hylätyssä kruunun. Elisabetin vanhemmat oppivat sen ja Elisabet on sen iskostanut perheeseensä. 

On erikoista, että Harrya pidetään edelleen kruununperimysjärjestyksessä kaiken jälkeen.

Taitaa olla helpompi antaa Harryn pitää muodollinen sijansa perimysjärjestyksessä kuin aiheuttaa turhaa kohua ja uhriutumista poistamalla hänet listasta. Teoriassa hän on pelkkä alaviite, käytännössä vielä vähemmän.

Vierailija
13350/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä päivää,kun Williamista tulee kuningas. Silloin lähtee Harryltä ja tämän kiipijä muijaltaan tittelit ja Harryn heivataan sivuun perimysjärjestyksestä. Tämän jälkeen pariskunnan kiinnostavuus on 0.

Minä taas on odotan ja toivon, että kuningasperhe saisi välinsä kuntoon. Näin yleisesti toivon hyvää ihmisille, jotka eivät ole tehneet minulle mitään pahaa. Onko sinulla ehkä jokin persoonallisuushäiriö?

Vierailija
13351/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Williamista tulee kuningas muuttuu varmasti Harryn osalta kaikki, lähtee tittelit ja ne viimeisetkin statukset  millä hän yrittää vielä porskuttaa. Harryn perhettä ei tulla näkemään kruunajaisissa kun niiden aika on. On surullista miten katkerat, ilkeät ja jopa psykopaattiset Harry ja Meghan ovat mustamaalanneet perheen, vaikka ovat saaneet heiltä kaiken, miljoonien häät, timantteja, hienot asunnot, upeat matkat maailmalla mutta mikään ei heille riittänyt. Lapsensa pitävät julkisuudelta piilossa, ettei kukaan näe heidän kasvojaan. Kaikki on heidän elämässään vähän salaista. Säälittäviä luusereita. 

Vierailija
13352/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän pariskunnan kiinnostavuus on niiden groteski käytös, joka perustuu kostoon.

Vierailija
13353/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen henkeen ja vereen meghanisti, ja kaikki ne, jotka ovat kanssani eri mieltä, ovat persoonallisuushäiriöisiä. 

Vierailija
13354/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harryn ja noitavaimon tekemiset ja sanomiset estävät sen, ettei kuningasperhe voi koskaan luottaa heihin. He ovat lähteneet perheestä ja kuningashuoneesta eikä heillä ole varmasti paluuta. Tuskinpa Harryn noitavaimo astuu enää brittein saarille ja sen jälkeen kun Williamista tulee kuningas ei heillä ole enää mitään asiaa valtakuntaan kuin normaaleina "turisteina".

Vierailija
13355/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas on odotan ja toivon, että kuningasperhe saisi välinsä kuntoon. Näin yleisesti toivon hyvää ihmisille, jotka eivät ole tehneet minulle mitään pahaa. Onko sinulla ehkä jokin persoonallisuushäiriö?

Joskus on pakko luovuttaa vaikka rakastaisi toista. persoonallisuushäiriöinen tai narkki tuhoaa sinut ja muut perheestä. Joten ainoa selvitä on suojautua heiltä ja odottaa parantumista.

Vierailija
13356/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan elämänkokemusta. Tuollaiset ihmiset kuin kiipijä ja hänen lakeijansa eivät muutu. Heidät on vain siivottava pois elämästään. Muuten tuo on ikuinen oravanpyörä. 

Vierailija
13357/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän pariskunnan kiinnostavuus on niiden groteski käytös, joka perustuu kostoon.

Aluksi se oli kiinnostavaa, mutta nyt on alkanut tulla väsymys heidän pohjattomaan pahuuteensa. Eikä heillä ole mitään tarjottavaa. Lahjattomia typeryksiä molemmat.

Vierailija
13358/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi se oli kiinnostavaa, mutta nyt on alkanut tulla väsymys heidän pohjattomaan pahuuteensa. Eikä heillä ole mitään tarjottavaa. Lahjattomia typeryksiä molemmat.

Uusi PR-nainen menee samalla suunnitelmalla kuin muutkin. Ensin rauhoitetaan julkisuus jotta maksimoidaan seuraava esiintymisen näkyvyys. Harryn seuraava julkinen esiintyminen pitää olla jotain isompaa kuin puhe tilaisuudessa.

Vierailija
13359/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen henkeen ja vereen meghanisti, ja kaikki ne, jotka ovat kanssani eri mieltä, ovat persoonallisuushäiriöisiä. 

En tiedä, oletko meghanisti. Jos olet, taidat olla ensimmäinen, joka sellaiseksi tunnustautuu. Mutta ainakaan erittelykykysi ei ole kovin tarkka. Se, että toivoo pakonomaisesti toisille pahaa, ei ole mielipide. Se on fantasia, eikä se ole mikään hyvinvoivan ihmisen fantasia.

Vierailija
13360/26048 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan elämänkokemusta. Tuollaiset ihmiset kuin kiipijä ja hänen lakeijansa eivät muutu. Heidät on vain siivottava pois elämästään. Muuten tuo on ikuinen oravanpyörä. 

Tässäkin on nähtävissä tietynlainen rajattomuus. Et tunne yhtäkään näistä ihmisistä, ja käsityksesi hovista tai Sussexeista perustuu täysin pr-koneistojen ja lehtien kohujuttujen luomiin kärjistyksiin. Silti puhut heistä kuin he olisivat tuttaviasi.

Tämä on nykypäivänä varsin yleistä, ja liittyy lisääntyvään yksinäisyyteen. Oikeastaan Dianan kuoleman jälkeinen kollektiivinen suru oli ensimmäinen merkki tästä hullusta maailmasta. Nykyään sama paha oli kanavoituu ikävämmin eli mustamaalaamisena, jota toki jo silloinkin oli Charlesia kohtaan, mutta jolle verkko antaa aivan uudenlaisen alustan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme