Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26885)
Vierailija kirjoitti:
"Sarjasta hänet oli jo kirjoitettu ulos ennen sen loppumista. Joten niin hirveän suuri ja menestyvä hän oli. Jep."
Emävalhe! Meghan itse ilmoitti että hän on menossa naimisiin ja muuttaa Lontooseen asumaan joten ei voi sieltä käsin vetää rooliaan. Jep, jep.
Meghanisti uskoo kaikki Meghan Marklen valheet. Mitä muuta uutta?
Vierailija kirjoitti:
"En haukkunut häntä. Kerroin, että hän on mielestäni suunnilleen yhtä kaunis ja karismaattinen kuin Meghan Markle. Se oli kehu."
Vastaukseni YLLÄ OLEVAAN kommenttiin:
Kirjoittaja ei näytä ymmärtävän mitä karimaattisuus tarkoitttaa.
On ylitsepäitsesnsä hävytöntä panna upea Zeta-Jones ja Meghan Markle samalle viivalle.
Zeta-Jonesill son karismaa ja hän on todella hyvä näyttelijä. Hänen palkointonsa ovat ajalta, jolloin palkinnot jaettiin vielä taitojen ei etnisyyden, sukupuolisen suuntautuneisuuden jjne asiaankuulumattoman pohjalta.
Zeta-Jones on todellinen Hollywood-tähti. Hänellä on useita pääosia menestyneissä elokuvissa.
Meghan ei ole koskaan edes päässyt hollywoodin muuta kuin katsomaan isänsä duunia. Mitään rooleja hänelle ei tarjottu. Ainoa pääsy Hollywoodin hänelle on aina ollut joku mies, ensin isä ja sitten (ensimmäinen tai toinen) aviomies, joka hänkään
Heräsi vain yksi kysymys. Oletko kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mielenterveysongelmista vinkui kärsivänsä myös Meghan Markle, vaikka ei osaa edes näytellä. Pysy aiheessa kuitenkin."
Hyvin kelpasi kuitenkin näyttelemään suositussa sarjassa seitsemän vuotta palkan noustessa vuosi vuodelta. (Miltä kuulostaa aikuisen naisen vinkuminen?)
Ei se ollut suosittu sarja.
Oli ihan passeli niille joiden telkkarissa se näkyi. Sitten oli paljon näitä jotka eivät siitä mitään tienneet eivätkä tiedä vieläkään mutta ovat etunenässä halveksimassa.
Olisit voinut sanoa samaan hengenvetoon että ei ollut suosittu Kiinassa.
Miten niin passeli? Meillä se näkyi ihan myöhäisillassa, ei prime timessa, eli Maikkari ei uskonut sarjan vetovoimaan. Itse en koskaan katsonut si
Ihan sama milloin se näkyi Suomessa, oli se vaikka klo.4 aamulla. Maikkari tekee omat ohjelmointinsa, ei mitään vaikutusta USAn tai Kanadan aikoihin. Eikä sarjaa näytelty suomalaisten makuun sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sarjasta hänet oli jo kirjoitettu ulos ennen sen loppumista. Joten niin hirveän suuri ja menestyvä hän oli. Jep."
Emävalhe! Meghan itse ilmoitti että hän on menossa naimisiin ja muuttaa Lontooseen asumaan joten ei voi sieltä käsin vetää rooliaan. Jep, jep.
Meghanisti uskoo kaikki Meghan Marklen valheet. Mitä muuta uutta?
Cast Departures:
Meghan Markle (Rachel Zane) and Patrick J. Adams (Mike Ross) left the show after season 7, which significantly impacted the dynamics and storylines. While Mike did return for a few episodes in season 9, the show had already lost a core part of its identity.
Voit tarkistaa tuon sadasta eri lähteestä.
Hei haloo, tämä on suomalainen keskustelupalsta. 🙄 On ihan yks hailee, mitä on jenkkilässä tai mitä ne katsovat siellä telkkarista. Ei vois vähempää täällä kiinnostaa.
Suomessa ei innostuttu Pukumiehistä. Koska sarjan lähetysaika oli niin myöhäinen, voidaan päätellä, että se oli tullut Maikkarille ohjelmapaketissa jonkin menestyssarjan siivellä ja siksi sitä esitettiin koko sarjan ajan niin myöhään. Se ei koskaan noussut prime time -sarjaksi. Rizzoli ja Isles -sarjalle kävi samoin, vaikka siinä sentään oli toisessa pääosassa Angie Harmon, tuttu Kovasta laista.
Pukumiehet oli jo sarjana tylsä, mutta minun mieleeni jäi Fringe ja Meghan Marklen rooli siinä. Ei nappi suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Pukumiehet oli jo sarjana tylsä, mutta minun mieleeni jäi Fringe ja Meghan Marklen rooli siinä. Ei nappi suoritus.
Yhden jakson yhden ilmeen roolisuoritus. Ei ihme, että heivattiin takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, joku huutelee jo miesvihastakin :D
Formulakuskit ovat pienikokoisia miehiä, koska siihen pikkutötsään ei mahdu mikään parimetrinen jätkä. Pienuus voi olla myös laihuutta ja sirouttakin.
Ja taisi olla pointtina ilmaston saastuttaminen, vai mitä?
Ja kuka sanoi, että pienikokoisuus olisi joku vihan aihe? On täällä sekopäistä porukkaa, oijoi...
Kyllä kai minä sen tiedän että ei saa olla mikään 190 cm. Itse olen 172 cm olin aika passeli McLarenin vanhaan formula-autoon.
No ei sinun pituudessa ole mitään hävettävää. Miehen mitta on ihan jossain muualla kuin pituudessa tai kalsareissa.
Olen nainen 😬
Vierailija kirjoitti:
"En haukkunut häntä. Kerroin, että hän on mielestäni suunnilleen yhtä kaunis ja karismaattinen kuin Meghan Markle. Se oli kehu."
Vastaukseni YLLÄ OLEVAAN kommenttiin:
Kirjoittaja ei näytä ymmärtävän mitä karimaattisuus tarkoitttaa.
On ylitsepäitsesnsä hävytöntä panna upea Zeta-Jones ja Meghan Markle samalle viivalle.
Zeta-Jonesill son karismaa ja hän on todella hyvä näyttelijä. Hänen palkointonsa ovat ajalta, jolloin palkinnot jaettiin vielä taitojen ei etnisyyden, sukupuolisen suuntautuneisuuden jjne asiaankuulumattoman pohjalta.
Zeta-Jones on todellinen Hollywood-tähti. Hänellä on useita pääosia menestyneissä elokuvissa.
Meghan ei ole koskaan edes päässyt hollywoodin muuta kuin katsomaan isänsä duunia. Mitään rooleja hänelle ei tarjottu. Ainoa pääsy Hollywoodin hänelle on aina ollut joku mies, ensin isä ja sitten (ensimmäinen tai toinen) aviomies, joka hänkään
Ei millään pahalla mutta Zeta-Jones ei ole hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Netflixille kelpaa laatu jolle ketjun nirppanokat kääntävät selkänsä.Netflix + Meghan = mo' money.
Kai tajuat että tuo kanava on Meghanin äänitorvi joka tuottaa juuri sitä propagandaa mitä Meg haluaa. Esim. kukaan yritysasiantuntija ei usko Meghanin As Ever- firmaan. Se nähdään puhtaasti julkisuus/ pr- temppuna kuin aitona yrityksenä. Paitsi että Megillä ei ole omaa varastoa tai edes tuotantoa vaan hän tilailee "white label"- tuotteita sieltä mistä halvimmalla saa, AINA SEN MUKAAN ja sen määrän mitä idioottisussex squad niitä ostaa. Hän myy ensiksi olematonta tuotteita kovaan hintaan ja kun "hilloa" on riittävästi, hän alkaa etsiä firmaa joka toimittaa näitä tuotteita asiakkaille As Ever-logolla. Muistuttaa pienimuotoista ponzi-huijausta.
Aito, oikea nettikauppa toimii niin että kun menet sivuille ja tilaat tuotteen, siellä on laskuri, joka näyttää, onko tuotteita vielä jäljellä ja montako on varastossa. Meghanilla ei löydy tätä. Asiakas jää jännäilemään saako hän maksamansa tuotteen vai ei. Raha kelpaa kyllä. Näillä rahoilla Meg sitten ostaa asiakkaille jotain, jonka hän lähettää kuukausien päästä. Jos tilaat oikeasta nettikaupasta, tuote tulee samantien.
Toinen on että KUKAAN ei rikastu white label tuotteilla paitsi näitä tuotteita sivutöinään valmistavat yritykset. Ne on tarkoitettu lähinnä PR- toimintaan esim. partiolaisten myymien keksipakettien tuottamiseen ja urheiluseurojen myyjäisiin johon halutaan lippukuntien ja urheiluseurojen logoja ym. Ne on yleensä pienten volyymien tuotteita, joiden tekokulut on hyvin isoja verrattuna siihen että jollain on oikea yritys jossa hän tehtailee alusta asti itse oman merkin tuotteita. Ne eivät ole aitoa yritystoimintaa vaan PR-hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflixille kelpaa laatu jolle ketjun nirppanokat kääntävät selkänsä.Netflix + Meghan = mo' money.
Kai tajuat että tuo kanava on Meghanin äänitorvi joka tuottaa juuri sitä propagandaa mitä Meg haluaa. Esim. kukaan yritysasiantuntija ei usko Meghanin As Ever- firmaan. Se nähdään puhtaasti julkisuus/ pr- temppuna kuin aitona yrityksenä. Paitsi että Megillä ei ole omaa varastoa tai edes tuotantoa vaan hän tilailee "white label"- tuotteita sieltä mistä halvimmalla saa, AINA SEN MUKAAN ja sen määrän mitä idioottisussex squad niitä ostaa. Hän myy ensiksi olematonta tuotteita kovaan hintaan ja kun "hilloa" on riittävästi, hän alkaa etsiä firmaa joka toimittaa näitä tuotteita asiakkaille As Ever-logolla. Muistuttaa pienimuotoista ponzi-huijausta.
Aito, oikea nettikauppa toimii niin että ku
Kovasti taas satuillaan. Jos As Ever olisi brittihovin nettikauppa niin sitten se olisi maailman paras ja malliesimerkki. Kiukku-kunkun hillotkin valmistetaan ihan samalla tavalla teollisesti kuin Meghanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, joku huutelee jo miesvihastakin :D
Formulakuskit ovat pienikokoisia miehiä, koska siihen pikkutötsään ei mahdu mikään parimetrinen jätkä. Pienuus voi olla myös laihuutta ja sirouttakin.
Ja taisi olla pointtina ilmaston saastuttaminen, vai mitä?
Ja kuka sanoi, että pienikokoisuus olisi joku vihan aihe? On täällä sekopäistä porukkaa, oijoi...
Kyllä kai minä sen tiedän että ei saa olla mikään 190 cm. Itse olen 172 cm olin aika passeli McLarenin vanhaan formula-autoon.
No ei sinun pituudessa ole mitään hävettävää. Miehen mitta on ihan jossain muualla kuin pituudessa tai kalsareissa.
Olen nainen 😬
Ja syyttelit minua miesvihasta. Et korjannut aiemmin asiaa, joten väärinkäsitys oli selvä.
Outoa tulla vasta nyt selittelemään. Trolli mikä trolli.
Zeta-Jones tuskin on lukuisia palkintojaan ilman meriittejä ja lahjakkuutta saanut. Kriitikot kehuvat kilpaa.
Kauniimpi ja karismaattisempi kuin Markle ikinä, ja monipuolinen. Ja eihän näitä voi edes verrata, tulipa kuitenkin tehtyä.
Kunkun hilloihin marjat ja hedelmät tulee linnan puutarhoista, on puolta halvempaa kuin As Ever ja tuotto hillosta menee hyväntekeväisyyteen. Mistäs As Everin hillon -anteeksi levitteen, marjat on peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Zeta-Jones tuskin on lukuisia palkintojaan ilman meriittejä ja lahjakkuutta saanut. Kriitikot kehuvat kilpaa.
Kauniimpi ja karismaattisempi kuin Markle ikinä, ja monipuolinen. Ja eihän näitä voi edes verrata, tulipa kuitenkin tehtyä.
Zeta-Jonesilla on bipolaari diagnoosi. Meghanilla vain rojalistien keksimä narsku-valhe.
Jos Markle matkii Charlesia liemilevitteillään, niin ei se kuninkaan vika ole. Hän sitä hilloa on ensin aloittanut valmistaa.
Samoin Catherine hunajaansa.
Eikö tuo törkimys todellakaan keksi mitään omaa? Ontto tynnyri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain nyt vasta katsottua Netflixin With love, Meghan. Se ei ollut niin makeileva, kuin odotin, mutta minusta ihan turha pläjäys. Siis eihän tuo sarja tuonut mitään uutta. Tuntui, kuin Insta-kuvat olisi kuvattu tv-sarjaksi. Lisäksi valmistellut pöperöt olivat tasoltaan Hesarin Lasten uutisten reseptejä, siis ihan konkreettisesti vaikeusasteeltaan lapsille sopivia ruokia. Ja vielä häiritsi, kun hän ei itse käyttänyt esiliinaa, vaikka vieraille sellaiset oli varannut. Mikä juttu.
Eihän sitä minään Le Cordon Bleu-kurssina markkinoitukaan vaan Caljfornia Lifestyle-ohjelmana. Raivorealisti vaatii kaikille esiliinat!
Kyllä on tylsää kalifornian laifstail, jos se tuota on. Huh huh.
Caljfornian. Etkö osaa englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zeta-Jonesilla on bipolaari diagnoosi. Meghanilla vain rojalistien keksimä narsku-valhe.
Vttuako hänen diagnoosinsa sinulle kuuluu, monet taiteilijat kärsivät samasta sairaudesta. ja taitaa vaan lisätä tunteenkirjoa, syvyyttä ja monipuolisuutta. Lahjakas on silti. Keksihän parempi tapa solvata, tuo ei nyt oikein tehoa. Yhtä sivistymätöntä kuin syöpäsolvaus.
Parhaat kirjailijat ja runoilijat ovat muuten juoppoja. Löytyy myös paljon bipoja.
markle kuvittelee myyvänsä biljoonamiljardeilla brändinsä, joka itse asiassa on kuin Pirkka-sarja eli muut valmistajat tuottaa ja Pirkka laittaa logonsa kylkeen.