Brintellix masennuslääke kokemuksia
Olisko täällä porukalla kokemuksia kyseisestä lääkkeestä? Lähinnä kiinnostaa onko vaikuttanut painoon? Lisääkö ruokahalua?
Kommentit (8)
Ahdistus lähti kuin nappi housuista Brintellixillä, 10mg osoittautui hyväksi annokseksi, 15mg alkoi jotenkin suhisemaan korvissa.
Mulle auttoi kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla lisännyt. Sen sijaan kun lääkäri väkisin halusi kirjoittaa Imovanen sijaan Ketipnoria, niin viikossa tuli selväksi, että tästä ei tule mitään, kun syöminen muuttui ihan täysin mun normaalista.
Mainittakoon, että mulla on ollut Imovane käytössä n vuodesta 1990, jolloin lähdin tähän työrytmiin mitä vieläkin teen.
Lopetin sit sen Brintellixin, kun töissä se kiusaaja/pzkanpuhuja joka halua syödä mut pois töistä, jäi itse opintovapaalle ja elämä taas rauhoittui.
Juuh ketiä itsekkin hetken aikaa kokeillut, sanoin mirtazapiini uneen. Turposin. Saanu kilot jo pois ja nyt pitäis pahan masennuksen takia jotain kokeilla mutta pelottaa toi lihominen. -ap
Brintellix ei tuonut kiloja, pikemminkin laski, kipristeli vatsassa jos otti aamulla, illalla otettuna ei.
VMP! Lihoin lääkkeestä 15 kiloa koska mömmö lisäsi ruokahalua.
Koska lääkäri varoitti, että saattaa lisätä ruokahalua, ja lisäsi, että itsestäsihän se loppujen lopuksi on kiinni lihotko, niin ymmärsin kiinnittää huomiota ruokavaliooni. En lihonut, en laihtunut, havaitsin kyllä ajoittaisen ruokahalun kasvun, varsinkin iltaisin tuli iltapalaa napattua "varmuuden varaksi toiseenkin kertaan."
Onnekseni pääsin määräaikaistöihin kuurin viimeiseksi puoleksi vuodeksi, joten kulutuskin kasvoi ihan luonnollisesti, ja vaikka työlounailla tuli lautanen alkuun täytettyä kaksin käsin, tajusin ainakin viimeiset kaksi kuukautta syödä lounaallakin maltillisesti.
Vierailija kirjoitti:
VMP! Lihoin lääkkeestä 15 kiloa koska mömmö lisäsi ruokahalua.
Söitkö kauan lääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Koska lääkäri varoitti, että saattaa lisätä ruokahalua, ja lisäsi, että itsestäsihän se loppujen lopuksi on kiinni lihotko, niin ymmärsin kiinnittää huomiota ruokavaliooni. En lihonut, en laihtunut, havaitsin kyllä ajoittaisen ruokahalun kasvun, varsinkin iltaisin tuli iltapalaa napattua "varmuuden varaksi toiseenkin kertaan."
Onnekseni pääsin määräaikaistöihin kuurin viimeiseksi puoleksi vuodeksi, joten kulutuskin kasvoi ihan luonnollisesti, ja vaikka työlounailla tuli lautanen alkuun täytettyä kaksin käsin, tajusin ainakin viimeiset kaksi kuukautta syödä lounaallakin maltillisesti.
Joo itsestähän se on kiinni miten paljon sitä ruokaa mättää. Mutta ei kiva tunne kun koko ajan on muka nälkä. Ja joutuu taistelemaan sitä nälän tunnetta vastaan. Ikäänkuin jatkuva "ruokahäly" pään sisällä. Jokainen ylipainoinen ja painon kans kamppaillut varmasti tietää tunteen.
Ei mulla lisännyt. Sen sijaan kun lääkäri väkisin halusi kirjoittaa Imovanen sijaan Ketipnoria, niin viikossa tuli selväksi, että tästä ei tule mitään, kun syöminen muuttui ihan täysin mun normaalista.
Mainittakoon, että mulla on ollut Imovane käytössä n vuodesta 1990, jolloin lähdin tähän työrytmiin mitä vieläkin teen.
Lopetin sit sen Brintellixin, kun töissä se kiusaaja/pzkanpuhuja joka halua syödä mut pois töistä, jäi itse opintovapaalle ja elämä taas rauhoittui.