Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (27027)

Vierailija
9141/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo viestilaput ruokapurkeissa ja sähköpostit iltaisin ovat juurikin sellaista toimintaa, jossa hän ei aidosti ole lastensa lähellä.  Tuo on äitiyden esittämistä eikä aitoa läheisyyttä. Hänhän kirjoittaa ne omassa rauhassa.

Tärkeämpää lapsille kaiken ikäisinä eivät ole joskus vuosia sitten kirjoitetut sähköpostit, vaan  aikuisen aito läsnäolo.

Minusta tuo, mistä Meghan tuossa niin liikuttuneena kertoo on ihan vain sitä hänen narsismiaan. 

Ja tässä asiassa voisi minunkin sanaani luottaa, kun olen ammattikasvattaja. 

Sähköposti ei ole ikuinen. Aika moni on huomannut sähköpostinsa kadonneen kun ei ole kirjautunut yli kahteen vuoteen. Tai koko firma lopetti toimintansa. Kirja tai valokuva-albumi kestää aikaa.

Et ole kuullut että niitä posteja voi tul

Miksi sitten kirjoittaa sähköposteja kun voi tulostaa kaiken samantien paperille?

Vierailija
9142/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoisä on itse esteenä, ei suo lapselleen edes turvamiestä. Kunkku kulkee UK:ssa nimellä Charles the Cruel.

Eipäs vaan Tampongate Charlieksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9143/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotkut väittävät että Harry olisi eilen paikallista yöaikaa viety pillit ulvoen sairaalaan koska hän oli ottanut yliannostuksen paikallisessa yökerhossa. Häntä jouduttiin elvyttämään. Sairaalaan lähti mukaan Doria ja Harryn henkivartija. Meghan "katosi" jonnekin. Tästä puhui anakin Pdina ja Paula M. 

David Langdown on Harryn pitkäaikainen henkivartija yli 16v takaa. Hän kuuluu myös Scotland Yardiin ja hovin palkkalistoille, mikä antaa epäillä, että Charles ja hovi kustantavat edellee Harryn turvallisuuden. Harry on maininnut Davidin parhaaksi ystäväkseen. 

Toivottavasti. Eugeniekin lomailee hovin piikkiin Italiassa. 

Vierailija
9144/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tänään ovatkin liikkeellä ammattikasvattajat, vieläpä laitostensa atk-tukihenkilöt. Printteri laulamaan!

Vierailija
9145/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tänään ovatkin liikkeellä ammattikasvattajat, vieläpä laitostensa atk-tukihenkilöt. Printteri laulamaan!

Muista kopioida kaikki cd-levyt digitaaliseen muotoon, kohta ei löydy asemia koneista. Ai niin kaikkia media formaatteja ei enää tueta. 

Vierailija
9146/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanisti kiukuttelee. Voi voi. 

Ota lusikka kauniiseen käteen ja tee hilloa kuten Donna. Tulee parempaa jälkeä sinullakin. 

Donna kutsuu itseään Jelly Queeniksi. Ajatelkaapa, jos Meghan tekisi saman. Siinä sitä arvailtaisiin, onko kysymyksessä häväistys Katen kiisseleitä kohtaan, loukkaus Camillaa vai itse Ellua kohtaan vai sittenkin jokin slangisanakirjasta löydetty makuukamaritermi.

Uskaltaako tässä enää suomimammakaan tehdä kuningatarhilloa. Ja kertokaa nyt, mitä sen pektiinin tilalle uskaltaa pistää!

Vierailija
9147/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista kopioida kaikki cd-levyt digitaaliseen muotoon, kohta ei löydy asemia koneista. Ai niin kaikkia media formaatteja ei enää tueta. 

Missä muodossa ne sun cd-levysi sitten ovat aiemmin olleet, jos eivät digitaalisessa?

Vierailija
9148/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoisä on itse esteenä, ei suo lapselleen edes turvamiestä. Kunkku kulkee UK:ssa nimellä Charles the Cruel.

Monimiljonääri Harry on hyvä ja makselee myös hilloillaan miljoonia tahkoavan vaimonsa kanssa omat turvapalvelunsa. Hienosti matkustelevat Nigeriassa ja jopa Kolumbiassa ilman Charlesin antamaa suojaa, eli ei mitään ongelmaa, joten turha nillittää.

Vierailija
9149/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus on puhunut, jo useampaan kertaan. Pärjätköön tavikset nyt omillaan. Onko uhon ainekset loppu?

Vierailija
9150/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa Charlesia täällä haukkua ihan miten tahtoo, ei se Harrya auta.

Ja taas on meghanistien epätoivoisuus huipussaan, kun Charlotte on jälleen hampaissa. Niin läpinäkyvää touhua. Trololooo...

Vierailija
9151/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monimiljonääri Harry on hyvä ja makselee myös hilloillaan miljoonia tahkoavan vaimonsa kanssa omat turvapalvelunsa. Hienosti matkustelevat Nigeriassa ja jopa Kolumbiassa ilman Charlesin antamaa suojaa, eli ei mitään ongelmaa, joten turha nillittää.

Et kerinnyt lukea sitä kohtaa missä Harry sanoi itse maksavansa turvamiehet mitta siihenkin sanottiin EI !

Vierailija
9152/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kerinnyt lukea sitä kohtaa missä Harry sanoi itse maksavansa turvamiehet mitta siihenkin sanottiin EI !

Brittipoliisi ei ole myytävänä. 

Vierailija
9153/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se sitten on ollut jo monta kertaa oikeudessa? Tavis pysyköön Amerikassa, siellä sen elämä on.

Ja mitä tästä sitten enää jauhetaan, kun asia on selvä? Meghanisteja asia vatuttaa niin paljon, että on jopa Charlottea alettava haukkumaan? Naurettavinta vielä kun taannoin solvattiin Madeleinen tytärtä silmittömästi ja nyt sekin on niin kiva ja nauravainen tyttö, mutta Charlotte kai pahoinpidelty ja vakava :D

Tällaista on Harryn kannattajajoukko :D

Vierailija
9154/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se sitten on ollut jo monta kertaa oikeudessa? Tavis pysyköön Amerikassa, siellä sen elämä on.

Ja mitä tästä

Rojalisti antaa jo matkustuskieltoja! Mikset itse muuta Lontooseen, lähemmäksi palvontasi kohteita. Olisi onnenmaa sinulle.

Vierailija
9155/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄssä on ollut taas ihan liikaa Walesien haukkumista. Sussexien kritiikkiin ei vastata haukkumalla Waleseja. Siihen vastataan jollain Sussexeihin liittyvällä. Jos mitään vasta-argumenttia ei löydy, voi olla hlljaa. Ei tarvita henkilökohtaisuuksia eikä off-topiceja.

Tämä on sanottu jo monta kertaa mutta ei mene perille, ei. Ihan perussääntö keskusteluissa, että pysytään aiheessa.

Vierailija
9156/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa Charlesia täällä haukkua ihan miten tahtoo, ei se Harrya auta.

Ja taas on meghanistien epätoivoisuus huipussaan, kun Charlotte on jälleen hampaissa. Niin läpinäkyvää touhua. Trololooo...

En ole kyllä meghanisti. Ainoana Engl hovissa tykkään Catherinesta. 

Vierailija
9157/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä whatsappia viralliseen viestintään tarjonnutkaan, kuten tekstistä näkee. Se vain on enemmän nykyaikaa kuin sp, esim meidän perheellä on perheen oma whatsapp, ja meidän suvulla myös. Kuvia, pikku viestejä sen sellaista. 

Kun kerran nykyajasta oli puhe.

Meghanin äitiys on ihan omaa lajiaan, eikä mun arvio hänestä perustu pelkästään näihin sähköpostiviesteihin tai lappusiin ruokapurkeissa.Hän esittää äitiyttä, eikä osaa edes sitä tehdä uskottavasti.

No mutta Whatsappista häviää kuvat jos lähettäjä niin haluaa. 

Kuvat säilyy kameran muistissa, pöljä. Mutta miten sekään liittyy Meghanin äitiyden kritiikkiin, en tiedä.

Tässä on isommasta kuvasta kyse kuin sinun oikeassaolemisen tarpeestasi jossain sähköpostia 3-vuotiaalle keississä. Ihan naurettavaahan tuo on. Ei kukaan lähetä sähköposteja  taaperolleen, vaan vaikka lukee satuja, pitää sylissä, on läsnä. Kerää muistoja kuvien kautta. Kuvat voi vaikka ifolorilla kerätä kirjaksi, niin eivät sitten katoa.

Mutta Meghan nyt on satutäti, joka keksii omahyväisen oloista legendaa sitä mukaa kuin puhuu. nenänvarsi vaan kutiaa ja kuivat kyyneleet virtaa.

Ja hänellä on selvästi tässä keskustelussa sielun sisar.

Vierailija
9158/27027 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se sitten on ollut jo monta kertaa oikeudessa? Tavis pysyköön Amerikassa,

------------

Sinähän se rojalisti olet, kun Harrya fanaattisesti puolustat :D Kovin te meghanistit muistutatte, että hän on prinssi ja Meghan herttuatar. Ja ihan omasta pikku suusta kertoi Harry haluavansa eroon hovista. Muistanet? Kirjankin asiasta värkkäsi, todisteet siis on. Joten pysyköön poissa.

Vierailija
9159/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scott Rouse keskusteli eilen Kinsey Schofieldin kanssa Meghanista  Emma Greden podcastissa. Sinällään ei tullut mitään uutta esiin. Rouse puhui Meghanista koko ajan narskuna.

Harryn mahdollisesta sairaalareissusta ei ole tihkunut lisätietoja. Ainoastaan pari tarotkorteista ennustelijaa katsoi sen tapahtuneen. 

Vierailija
9160/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotkut väittävät että Harry olisi eilen paikallista yöaikaa viety pillit ulvoen sairaalaan koska hän oli ottanut yliannostuksen paikallisessa yökerhossa. Häntä jouduttiin elvyttämään. Sairaalaan lähti mukaan Doria ja Harryn henkivartija. Meghan "katosi" jonnekin. Tästä puhui anakin Pdina ja Paula M. 

David Langdown on Harryn pitkäaikainen henkivartija yli 16v takaa. Hän kuuluu myös Scotland Yardiin ja hovin palkkalistoille, mikä antaa epäillä, että Charles ja hovi kustantavat edellee Harryn turvallisuuden. Harry on maininnut Davidin parhaaksi ystäväkseen. 

Toivottavasti. Eugeniekin lomailee hovin piikkiin Italiassa. 

Kun siskonsa on naimisissa italialaisen aatelisen kanssa (luulisi että noilla suhteilla joku läävä jostain löytyy aika edullisesti) ja aviopuoliso on miljonääri? Niin hovin piikkiin lomalle?