Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (27027)

Vierailija
9181/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo muka oikeasti Meghanin käsi?? Kasikymppinen noita-akkahan tuosta handusta tulee mieleen. 😂😂

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000011316701.html

Vierailija
9182/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherinea ei ole tarkoitus puida tässä ketjussa. Hänellä on oma ketjunsa, huomaatteko? Meghanin "syöpä" on narsismi.

Ei nämä näköjään pysty hillitsemään itseään lainkaan. Tuo viha syöpäsairasta kohtaan on täysin käsittämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9183/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos teissä on tippaakaan ihmisyyttä jäljellä voitte alkaa kuvitella miltä tuntuu sairastaa syöpää. Se vie jalat alta itse keltäkin. Kun tyttäreni sairastui syöpään siinä menivät kaikki suunnitelmat, uravalinnat ja terveys romukoppaan. Jäi vain epävarmuus ja tuska. 

Meghanisteissa ei ole ihmisyyttä jäljellä. Se on nähty niin monet kerrat jo. Ihan sama kuin seinälle puhuisi. 

Vierailija
9184/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherinea ei ole tarkoitus puida tässä ketjussa. Hänellä on oma ketjunsa, huomaatteko? Meghanin "syöpä" on narsismi.

Ei nämä näköjään pysty hillitsemään itseään lainkaan. Tuo viha syöpäsairasta kohtaan on täysin käsittämätöntä.

Narsismillekaan ei ihminen itse voi mitään, joten sikäli se ei ole yhtään sen parempi syy vihata ketään. Parasta olisi pyrkiä vapautumaan turhasta vihasta.

Vierailija
9185/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittaja, ja ihailen Catherinea enkä pidä siitä, että tätä ketjua yritetään saada suljetuksi sen takia, että hänen sairasteluaan herjataan täällä. Hovilla ollut rankat ajat: kuningatar kuoli, Charlesilla syöpä ja yllättäen myös Catherinella. Katelle on joku avannut oman ketjun, jossa on paikoin ihan sairasta juttua. Niitä ei tarvitse tuoda tänne. Ilmiantakaa asiattomat kommentit.

Tässä oli juuri mielenkiintoinen video, jossa Meghanin narsistista käytöstä puitiin. Palataan ruotuun.

Vierailija
9186/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmiannettu, ja kaikki tähän mennessä ilmiantamani myös poistettu. 👍

Vierailija
9187/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syöpä ketään pyhäksi tee. 

Vierailija
9188/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos teissä on tippaakaan ihmisyyttä jäljellä voitte alkaa kuvitella miltä tuntuu sairastaa syöpää. Se vie jalat alta itse keltäkin. Kun tyttäreni sairastui syöpään siinä menivät kaikki suunnitelmat, uravalinnat ja terveys romukoppaan. Jäi vain epävarmuus ja tuska.

Minä tiedän harvinaisen hyvin miltä tuntuu sairastua aggressiiviseen syöpään kolmikymppisenä. 

En ole huolissani Catherinesta. Olen sen sijaan huolissani niistä tuhansista briteistä jotka eivät pääse hoitoon tai edes tutkimuksiin. 

Vierailija
9189/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismillekaan ei ihminen itse voi mitään, joten sikäli se ei ole yhtään sen parempi syy vihata ketään. Parasta olisi pyrkiä vapautumaan turhasta vihasta.

Ketä mahdat tarkoittaa? Diagnosoitko juuri Meghan Marklen?

Pahoista teoista, valheista ja vääristellyistä väitteistä täytyy itse kunkin ottaa vastuu, ei se mitään vihaa ole, kun kyseistä henkilöä ja tekemisiään kritisoidaan.

Sen sijaan asiansa protokollan mukaan hoitavaa ja oikein toimivaa, ja ennen kaikkea vielä syöpää sairastavaa, täällä vainotaan ja tätä voi jo kutsua vihaksi.

Tämä on ketju, missä käsitellään otsikon mukaisesti tiettyä pariskuntaa ja heidän elämäänsä, miksi liität Walesin prinsessan tähän mukaan? Tällaisen käsityksen tästä saa. Täysin ulkopuolinen ihminen. Avaa vähän, en löydä mitään syytä.

Vierailija
9190/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syöpä ketään pyhäksi tee.

Missä niin on väitetty? Sinunko mielestäsi syöpäsairas on vapaata riistaa solvattavaksi? Eikö riitä, että kuolema on käynyt kolkuttamassa ovelle? Nautitko jotenkin asiasta?

Miksi häntä yleensäkään pitää täällä koko ajan haukkua? Jonain "kostona" Marklen kritisoinnista? Miksi Markle on sinulle pyhä? Tämä on keskustelupalsta ja moderointi hyväksyy ketjun.

Luulisi että kotoa olisit sinäkin saanut jotain inhimillisyyteen tähtäävää kasvatusta edes sen verran, että sairaat jättäisit rauhaan. Mutta kaipa tuo asenne kulkee sukupolvien saatossa perinteenä.

Vierailija
9191/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan yhdistetä. Jos haluatte keskustella koko Brittihovin asioista, avatkaa hyvänen aika sille oma ketju!

Sussexit lähtivät Brittihovista ovet paukkuen ja julkisesti. Tämä ketju käsittelee heitä, jotka siis eivät enää hovissa ole ja vaikuta.

ap

Huvittavaa paalutusta. Eihän näistä veljeksistä voi puhua yhdestä ilman toista.. välirikko oli yksi lähdön syistäkin. 

Vierailija
9192/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan yhdistetä. Jos haluatte keskustella koko Brittihovin asioista, avatkaa hyvänen aika sille oma ketju!

Sussexit lähtivät Brittihovista ovet paukkuen ja julkisesti. Tämä ketju käsittelee heitä, jotka siis eivät enää hovissa ole ja vaikuta.

ap

Huvittavaa paalutusta. Eihän näistä veljeksistä voi puhua yhdestä ilman toista.. välirikko oli yksi lähdön syistäkin.

Kaikki on käyty jo sataan kertaan läpi. Kiveäkään ei ole jätetty kääntämättä. On jankutettu lapsuus, Dianan äitiys ja miehet, Charles isänä, siis ihan kaikki. Montako kertaa vielä pitää jauhaa?

On kulunut vuosia siitä kun Harry aloitti uudenlaisen elämän hovin ulkopuolella, ja TÄTÄ AIHETTA TÄÄLLÄ PUIDAAN, ei siis mitään vuosikymmenten takaisia Kate Middletonin ja Williamin seurusteluja, mamma Middletonin naimaliiton pakottamista tai muutakaan sontaa.

Katen ketjussa voit muistella vaikka 30 vuoden taakse. 

Vierailija
9193/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Harryn isänpäivävideossa, joka on omituisen suttuinen, epätarkka, vilahtaa pari kertaa lapset vierekkäin - hyvin nopeasti - ja näyttävät samankokoisilta.

Joissain kuvissa Archie on selvästi tummaihoinen, joissain ei.

En ole eläessäni nähnyt näin sekavaa julkkisparin presentaatiota omista lapsistaan. Archiella vaihtuu rotu ja koko, Lilillä on sentään aina kirkkaanoranssit, sekaiset hiukset. Mutta kasvoista ei ota selvää.

Tämä on heille jonkinlainen leikki, tämä lasten epämääräinen esittely.

Meghan kertoi, että vie lapset Farmer's marketille myymään kanssaan pihansa vihanneksia ja hedelmiä. Farmer's Marketilta ei kuitenkaan ole yhtään kuvaa missään heistä. Jos he siellä olisivat olleet, olisi heistä joku napannut kuvan ihan varmasti. Vähintään Meghan itse tai hänen palvelijansa.

Väkijoukkoahan saa kuvata, joten arvon herttuatar ja epämärääiset lapsensa olisivat varmasti vilahtaneet jossain kuvassa sitruunoita kaupittelemassa.

Vierailija
9194/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas rouva pruutannu instaansa videon. Lopussa esiintyy sideshow lillybilli. Meghan hieroo tämän selkää niin että tyttö nytkähtää eteenpäin ja kourailee tämän päätä. Mielestäni nämä molemmat ovat kovakouraisia lasten suhteen. 

MailOnlinen mukaan lopussa esiintyvällä Lilillä on kädessään Jellycatin lelu. Vastikään oli William kertoillut julkisuudessa, että Walesin lapset tykkäävät brittiläisen Jellycatin leluista. Markle omi nyt senkin.

Vierailija
9195/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän harvinaisen hyvin miltä tuntuu sairastua aggressiiviseen syöpään kolmikymppisenä. 

En ole huolissani Catherinesta. Olen sen sijaan huolissani niistä tuhansista briteistä jotka eivät pääse hoitoon tai edes tutkimuksiin. 

Vou, tulipa tekopyhä kommentti. Et maininnut syöpäsairaita suomalaisia, jotka eivät varattomuuttaan pääse hoitoon ja nykyinen hallituksemme tekee kaikkensa, että syöpään myös tässä maassa kuollaan. Miksi et? 

Minä kyllä olen huolissani Catherinesta, hänellä on vielä niin pienet lapsetkin, eikä koskaan tiedä, mihin syöpäsolut iskevät seuraavksi, vaikka yhdestä syövästä olisikin "parantunut". Minun isälläni oli eturauhassyöpä, mutta se saatiin pysäytettyä alavatsaan annettuihin pistoksiin. Keuhkosyöpä iski seuraavana vuonna ja se hänet vei hautaan puoli vuotta diagnoosin jälkeen. 

Vierailija
9196/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas rouva pruutannu instaansa videon. Lopussa esiintyy sideshow lillybilli. Meghan hieroo tämän selkää niin että tyttö nytkähtää eteenpäin ja kourailee tämän päätä. Mielestäni nämä molemmat ovat kovakouraisia lasten suhteen. 

MailOnlinen mukaan lopussa esiintyvällä Lilillä on kädessään Jellycatin lelu. Vastikään oli William kertoillut julkisuudessa, että Walesin lapset tykkäävät brittiläisen Jellycatin leluista. Markle omi nyt senkin.

Mitäs jos ne olivatkin Walesit, jotka omivat nuo lelut Sussexeilta? Vai voisiko olla, että jokainen perhe leikkii mieleisillään leluilla tekemättä niistä identiteettikysymyksiä.

Vierailija
9197/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo muka oikeasti Meghanin käsi?? Kasikymppinen noita-akkahan tuosta handusta tulee mieleen. 😂😂

Onko tuo ihmisen peukalo ollenkaan?

Teettääkö Meghan nuo julkistuksensa muilla vai hutiloiko itse?  

Vierailija
9198/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä halvatun kontrollipoliisi sinä luulet olevasi? Inhottava tyyppi. 

Ketjulla on jo AIHE, eikä se ole muut kirjoittajat. Jos et tätä tajua, niin eipä ole älyssäsi kehumista.

Vierailija
9199/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin täällä on syöpä vain hyvää polttoainetta julmiin törkeyksiin. Luullaan, että nykyhoidot ovat 100% varmoja ja "pikkukemon" jälkeen ollaan parissa päivässä ennallaan.

Tunkeudutaan yksityisimpään ja henkilökohtaisimpaan, kuin omalle jääkaapille, ja tunti tunnilta kytätään laihtuuko ja miten naama roikkuu. Selitellään täällä asiantuntijoina millainen syöpäsairaan pitää olla, kun joku isoäidin serkku on siihen kuollut. 

Kytätään kuin mykkä sitä yhtä elintä, lähteekö ne hiukset päästää, eikö ne stana lähde? Ja kyllä ain

Vakavasti häiriintyneitä palsta täynnä.

Sinä mukaanluettuna. Taidat olla ihan kärkipäässä.

Vierailija
9200/27027 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo ihmisen peukalo ollenkaan?

Teettääkö Meghan nuo julkistuksensa muilla vai hutiloiko itse?  

Hyvä kysymys. Kenen pää nyt kierii, koska kursorinuoli on niin selvästi nähtävissä? Ja mistä kuva itse asiassa on napattu?