Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (18512)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin sukunimi ei ole Sussex, niin kuin hän itse luulee.
Se on Mountbatten-Windsor
Meghan ei ole vaihtanut sukunimeä koska pojan syntymätodistuksessa sukunimenä on Markle.
Markle oli äidin sukunimi, ei isän.
Meghanin isä on Thomas Markle ja äiti Doria Ragland.
Mountbatten-Wndsor- nimeä kantavat vain Kuningatar Elisabethin jälkeläiset. Näin ollen, se ei ole Meghanin eikä Catherinen sukunimi mutta heidän lasten kylläkin
Totta on tuo että Archien syntymätodistukseen tehtiin myöhemmin muutos ja äidiksi merkittiin nimi muotoon Meghan Markle. Oli mielenkiintoinen seikka.
Millä tavalla mielenkiintoinen? Muuttivat maasta toiseen, totta kai brittien kirjaamat vaillinaiset tiedot piti täydentää asianmukaisiksi.
Härryn ystävän (lue Marklen) mukaan tämä järjestön johtaja on ilmeisesti kateellinen Marklelle.
Vierailija kirjoitti:
Härryn ystävän (lue Marklen) mukaan tämä järjestön johtaja on ilmeisesti kateellinen Marklelle.
Onko Harryllä enää ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää. 😆
Vierailija kirjoitti:
"Jos tänne rupeaisin meriittejäni listaamaan niin sinua voisi ruveta hävettämään oma suunsoittosi. "Missä leffa?" Valitettasvasti olen esiintynyt kahdessa suomalaisesssa."
Johan arvasin tämän! Kolme alapeukuttajaa tietää paremmin kuin kirjoittaja itse. Eivät kuitenkaan koskaan kerro mistä ovat eri mieltä.
Ammattimaisia alapeukuttajia.
"Millä meriiteillä haukut täällä muita"? "Missä Meghanin leffa"? Ja diplomaatti vastaa "Olen esiintynyt kahdessa suomalaisessa elokuvassa". Lopuksi ihmettelee, kun saa alapeukutuksia. Taitaa olla sukua Meghanille, ei löydä itsestään ikinä mitään vikaa. Ei ymmärrä edes lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harakanvarvas-kalligrafiakin on naurattavaa. Käsiala ei ole mitenkään erikoinen, ja muutamiin kirjaimiin vedetään vaan kiemurat. Siinäpä se. Aina samanlaista, sekä oma nimikirjoitus että hillopurkin etiketti. Ei näin.
Sinullahan on nauru herkässä. Mutta se on niin että kun on keksinyt itseään miellyttävän fontin niin ei sitä mennä muuntelemaan. Meghanin kalligrafia perustuu katolisissa kouluissa opetettuun tyyliin USAssa.
Minä itse valitsen useimmin Garamondin joka kehiteltiin 1600-luvulla. Nyt sitten nauramaan oikein äänekkäästi!
Kalligrafiaan kuuluu monipuolisuus. Monipuolisuus ja erilaiset tyylit. Ei pidä mainostaa itseään kalligrafistina, jos ei ole muuta kuin yksi kirjoitustapa ja siihen sitten vedetään hassut kiekurat s
----------
"Kalligrafian on oltava MONIPUOLISTA" (On kurssitus ja näyttökokeet, eli osaajan ja "itsensä kehujan" on siis taidettava useita eri tyylejä. Meghan kirjoittaa vain omaa käsialaansa ja lisäilee sinne tänne joitain kiemuroita. Ei ole kalligrafiaa nähnytkään)
Ja tähän diplomaatti vastaa: "Sinusta varmaan vain goottilainen on oikeata kalligrafiaa". Ei edelleenkään ymmärrystä mitä lukee. No eipä kai, kun itseään täynnä on, esikuvansa lailla.
Olen minäkin opiskellut kalligrafiaa ja siinä kirjoitetaan tietyllä kynällä ja se kynä ei muuten irtoa paperista kun tekee kirjaimen. Sanoisin että tuo mitä Markle tekee on kaunokirjoitusta, mutta kutsutaanko sitä sitten kalligrafiaksi Usassa. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin opiskellut kalligrafiaa ja siinä kirjoitetaan tietyllä kynällä ja se kynä ei muuten irtoa paperista kun tekee kirjaimen. Sanoisin että tuo mitä Markle tekee on kaunokirjoitusta, mutta kutsutaanko sitä sitten kalligrafiaksi Usassa. En tiedä.
Meghanin kahden ilmeen muikistelua kutsutaan kai näyttelemiseksi, ja tavallista käsialaansa kalligrafiaksi. Niin se kissa häntänsä itse nostaa. Melkoinen monitaituri olevinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan leikkii olevansa britti ja leipoo palaneen piirakan äitienpäiväksi.
Peukaloista päätellen sen oli olevinaan leiponut Harry yhdessä tyttärensä kanssa. Palanut sitruunapiirakka lienee taas jokin salainen viesti.
Eikö ne mitään muita kakkuja tee, kuin sitruunaa? Aina vaan sitruunaisia.
Sitruuna on se Meghanin juttu. Sitruunoita Meghan raahasi Jill Bidenille, Lemonadan kautta pitäisi tulla taas Meghanin herransanaa. Sitruuna, sitruuna, sitruuna.
Vierailija kirjoitti:
calligraphy /kəliɡrəfē/noun
decorative handwriting or handwritten lettering.
"a label written in admirable calligraphy"
the art of producing decorative handwriting or lettering with a pen or brush.
"you could watch professionals demonstrating lettering and calligraphy"
Tuo yksi jankkaaja haluaa kaikkien tietävän kuinka huonosti hän osaa englantia. "Punaiset liput kiehuu pitkässä juoksussa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos tänne rupeaisin meriittejäni listaamaan niin sinua voisi ruveta hävettämään oma suunsoittosi. "Missä leffa?" Valitettasvasti olen esiintynyt kahdessa suomalaisesssa."
Johan arvasin tämän! Kolme alapeukuttajaa tietää paremmin kuin kirjoittaja itse. Eivät kuitenkaan koskaan kerro mistä ovat eri mieltä.
Ammattimaisia alapeukuttajia.
"Millä meriiteillä haukut täällä muita"? "Missä Meghanin leffa"? Ja diplomaatti vastaa "Olen esiintynyt kahdessa suomalaisessa elokuvassa". Lopuksi ihmettelee, kun saa alapeukutuksia. Taitaa olla sukua Meghanille, ei löydä itsestään ikinä mitään vikaa. Ei ymmärrä edes lukemaansa.
En ole koskaan, missään maininnut olevani diplomaatti. Se ylennys on sinun oman hourupääsi tuotoksia. Minä taidankin alkaa nimitellä sinua "Huussinpesijäksi" aina kun kirjailet näitä kaistapäisiä juttujasi.. Ota nyt vähän taukoa ja hengitä syvään ennenkuin taas näppäilet jotain asurdia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi jankkaaja haluaa kaikkien tietävän kuinka huonosti hän osaa englantia. "Punaiset liput kiehuu pitkässä juoksussa."
Opettele ensin cursive sana. Ennen kuin tulet trollaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää. 😆
Yllättävää on vain ketjumutsin herkkäuskoisuus. Aprillia, Aprillia, ei yhtään yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Meghanisti On Herkkänahkainen Ja Itkee. Taas. Kerran.
Meghanisti on selvästi tää pakonomaisesti sitä päivittäin haukkuva hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan leikkii olevansa britti ja leipoo palaneen piirakan äitienpäiväksi.
Peukaloista päätellen sen oli olevinaan leiponut Harry yhdessä tyttärensä kanssa. Palanut sitruunapiirakka lienee taas jokin salainen viesti.
Eikö ne mitään muita kakkuja tee, kuin sitruunaa? Aina vaan sitruunaisia.
Tekisit varmaan sinäkin jos pihapuusi notkuisivat sitruunoista. Mitä teillä tehdään syksyllä? Kai sitten banaanikakkua kun puissa olisi omenoitakin.
Jahtityttö se vain jaksaa tempoa prinssiä käsipuolesta. Moinen ripustautuminen on niin iljettävää katseltavaa tuon ikäiseltä. Kolme kertaa aviossa ja lukuisia muita suhteita. Mikä miehiä vaivaa kun kelpuuttavat harakan. Sekö on viehättää kun naikkonen osaa lekuttaa pyrstöään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele ensin cursive sana. Ennen kuin tulet trollaamaan.
Osaan jo, opetan nyt sinua joka LUULEE osaavansa:
cursive/kərsiv/adjective
written with the characters joined.
"cursive script"
noun
cursive writing.
"this style of writing began to compete with Gothic cursive"
PRINT-sanaa käytetään kun kirjaimet ovat erillään. Mitä muuta halusit tietää?
Meghan teki jo seksikohtauksen sarjaan, joten miksi kukaan hovista olisi kieltänyt näyttelemisen sarjassa?