Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (26999)

Vierailija
7661/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää näemmä koostaa itse, kun lainaukset eivät tosiaan toimi. Keskustelu kulki näin:

Sinä: 'Taitaa olla se  "touch of the tar brush" joka häiritsi hovia.'

Minä: Tuskinpa. Hyväntuulinen, kohtelias, oppivainen ja kunnioittava tervasuti olisi ollut oikein tervetullut. Tulikin pahansisuinen, röyhkeä, kaikkitietäväksi itseään luuleva ja ylenkatseellinen tervasuti.

Tavanomaisimmasta poikkeava tausta ei välttämättä ole haitaksi. Taustansa ainoan edustajan ei kuitenkaan pidä herättää pahennusta käyttäytymisellään, koska sillä hän luo mielikuvia, joista on haittaa muillekin. Eronnutta amerikkalaista rouvashenkilöä ei hoviin oteta ihan vähällä kolmatta kertaa.

Sinä: Taas paljon melua tyhjästä kun ei edes ymmärretä mitä "a touch of the tar brush" tarkoittaa. Lainaus ei taaskaan toimi, kuinka monta vuotta tarvitaan sen

Herranjestas että joku ottaa ketjun noin vakavasti!  Oikein käsikirjoitus.

Vierailija
7662/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää näemmä koostaa itse, kun lainaukset eivät tosiaan toimi. Keskustelu kulki näin:

Sinä: 'Taitaa olla se  "touch of the tar brush" joka häiritsi hovia.'

Minä: Tuskinpa. Hyväntuulinen, kohtelias, oppivainen ja kunnioittava tervasuti olisi ollut oikein tervetullut. Tulikin pahansisuinen, röyhkeä, kaikkitietäväksi itseään luuleva ja ylenkatseellinen tervasuti.

Tavanomaisimmasta poikkeava tausta ei välttämättä ole haitaksi. Taustansa ainoan edustajan ei kuitenkaan pidä herättää pahennusta käyttäytymisellään, koska sillä hän luo mielikuvia, joista on haittaa muillekin. Eronnutta amerikkalaista rouvashenkilöä ei hoviin oteta ihan vähällä kolmatta kertaa.

Sinä: Taas paljon melua tyhjästä kun ei edes ymmärretä mitä "a touch of the tar brush" tarkoittaa. Lainaus

"Herranjestas että joku ottaa ketjun noin vakavasti!  Oikein käsikirjoitus."

Tuossa kokoamisessa ei kauan nokka tuhissut. Tykkään pitää asiat selvinä ja inhoan summamutikassa huutelemista. Kielenkäyttö kiinnostaa, joten odotan innolla vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanistit ottavat ketjun vakavasti. Sen verran sieltä tulee haukkuja ja nälvintää muita keskustelijoita kohti joka kerta, kun suunsa avaavat. 

Voitte todistaa asian toiseksi keskittymällä vain otsikon alaiseen keskusteluun. Katsotaan, miten käy. 

Vierailija
7664/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: Taidat viitata minun kommenttiini, jossa käytin sanaa "tervasuti". Mitä tuossa sinun käyttämässäsi ilmauksessa en mielestäsi ymmärtänyt?

Ei Meghan itse mikään tervasuti ole vaan taustassaan on sipaisu.

Vierailija
7665/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanistit ottavat ketjun vakavasti. Sen verran sieltä tulee haukkuja ja nälvintää muita keskustelijoita kohti joka kerta, kun suunsa avaavat. 

Voitte todistaa asian toiseksi keskittymällä vain otsikon alaiseen keskusteluun. Katsotaan, miten käy. 

Sinö olet de joka täällä koko ajan muita keskustelijoita meghanisteiksi haukkuu. Siis varmaan joka sivulla on tämä vuodatus.

Vierailija
7666/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei nykykäytossa koka niin vastenmielinen."

Sama se on noilla Urban Dictionaryn rivoilla "merkityksillä" jokapäiväisistä sanoista. Osoittaa käyttäjän alhaista koulutus- ja sivistystasoa.

No sitähän minä olen yrittänyt sanoa, että nuo Marklen rivot "love language" - vihjaisut osoittavat hänen alhaista sivistystasoaan ja huonoa huumoriaan. 

Mitä sitten tapahtuu jos sanoo "strawberry"?

Vierailija
7667/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kuitenkin valtaosa osaa keskustella sivistyneesti. Täällä ollaan eri kannalla monestakin asiasta esim. joku kritisoi Victoriaa joku arvostaa. Jonkun mielestä Meghanin baby momma -videolla tanssi Harry ja jonkun mielestä Jake... Silti me pallotellaan näillä eri eriävillä mielipiteillä ihan sovussa keskenämme emmekä nimittele ja solvaa. 

Vierailija
7668/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei nykykäytossa koka niin vastenmielinen."

Sama se on noilla Urban Dictionaryn rivoilla "merkityksillä" jokapäiväisistä sanoista. Osoittaa käyttäjän alhaista koulutus- ja sivistystasoa.

No sitähän minä olen yrittänyt sanoa, että nuo Marklen rivot "love language" - vihjaisut osoittavat hänen alhaista sivistystasoaan ja huonoa huumoriaan. 

Ja sinä osoitat omaasi tuputtamalla noita rivouksia vähän väliä tähän ketjuun ja sillä että jatkuvasti vierailet sivuilla. Kovasti yrität vaikka kukaan muu ei lähde mukaan leikkiisi.

Vierailija
7669/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: Taidat viitata minun kommenttiini, jossa käytin sanaa "tervasuti". Mitä tuossa sinun käyttämässäsi ilmauksessa en mielestäsi ymmärtänyt?

Ja mitä en mielestäsi ymmärtänyt? Meghanissa on vanhemmiltakin mustaa puolet eli enemmän kuin pelkkä sipaisu, joten tervasuti on hänestä ihan osuva nimitys.

Tuo sanonta tarkoittaa samaa kuin "pisara vierasta verta" joka taas ei tee Megistä veripisaraa. Ymmärrän että sinun on vaikea tunnustaa että olisit mahdollisesti ymmärtänyt väärin.

Vierailija
7670/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body language guyltä (youtube) hyvä analyysi Meghanin raskausvatsatanssista.

Kommenttikenttä myös paljonpuhuva.

Vierailija
7671/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabloidit tunnustavat keksineensä juttuja Sussexeista.

Vierailija
7672/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä en mielestäsi ymmärtänyt? Meghanissa on vanhemmiltakin mustaa puolet eli enemmän kuin pelkkä sipaisu, joten tervasuti on hänestä ihan osuva nimitys.

Tuo sanonta tarkoittaa samaa kuin "pisara vierasta verta" joka taas ei tee Megistä veripisaraa. Ymmärrän että sinun on vaikea tunnustaa että olisit mahdollisesti ymmärtänyt väärin.

Tuo on ihan tuttu sanonta. On se niin läpinäkyväkin, ettei tarvitse olla kääntämisen maisteri nähdäkseen kuvakielen taakse.

Sijoitapa "touch of the tar brush" seuraavaan tekstiin suomeksi. Jollet onnistu tekemään sitä sujuvasti, huomaat kyllä, miksi pelkistin sen yhteen sanaan.

"Tuskinpa. Hyväntuulinen, kohtelias, oppivainen ja kunnioittava tervasuti olisi ollut oikein tervetullut. Tulikin pahansisuinen, röyhkeä, kaikkitietäväksi itseään luuleva ja ylenkatseellinen tervasuti."

Vierailija
7673/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuseksin herttuapari

Takapyttylän huumoria.

Takapyttylä viittaa aika selvästi exit-osastoon, eli piiloviestintääkö? Fetissi kenties?

Urban Dictionary taas auki?

Minähän juuri kyselin taustaa, eli ei tietoa. Sinulla sen sijaan näyttää tuo kyseinen Dictionary olevan ilmeisesti hallussa.

Mutta jos tarkoitus oli vaan hyökätä kysymykseen vastaamaan vastakysymyksellä vasta-argumentin puutteessa, meghanistin tapaan, niin ymmärrän...

Itsehän sinä sen rivoksi väänsit, minulle pytty on vessanpytty. Rauhoitu nyt, ei kaikki ole kimppuusi hyokkäämistä, sinä vaan ole

Kukahan se tässä oikein hermostui? Minä vain rauhallisesti kysyin lisätietoja. 

Ja viitaten tuohon "SuuSEKSIN herttuapariin" oli täysin odotettavaa, että siitä voi johtaa ajatuksia rivouksiinkin.

Jos ei sinua jonkun huumori miellytä, niin jätä noteeraamatta. Piti kuitenkin alkaa kuittailemaan.

Vierailija
7674/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan tuttu sanonta. On se niin läpinäkyväkin, ettei tarvitse olla kääntämisen maisteri nähdäkseen kuvakielen taakse.

Sijoitap

Tämä on nyt vimeinen kerta kun yritän selittää sinulle tuon sanonnan merkityksen. = ihmisen esi-isissä on ollut joku ei-valkoinen eli ei hän itse se tervasuti ole.

Vierailija
7675/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli lähettänyt Royal Roguelle viestin että baby-momma dance kappale olisi ilmestynyt vasta 2021 ja siitä olisi tullut "muoti-ilmiö" tai varsinainen tiktok "synnytystanssi"-trendi ja vasta vuoden 2023 lopussa tai 2024 alussa.

https://m.youtube.com/shorts/H1hboZnwzC0

Vierailija
7676/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnutta amerikkalaista rouvashenkilöä ei hoviin oteta ihan vähällä kolmatta kertaa.

Ei otettu niitä kahta ensimmäistäkään.Wallis oli eronnut eli täysin sopimaton. Charles juoksi vieraissa mutta sopi kirkon päämieheksi kuin valettu. Meghan kaiken muun lisäksi amerikkalainen. (Brittejä kaikertaa vieläkin kun heitettiin heidän teet mereen.)

Vierailija
7677/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Harrylla aukenee silmät? 

Niin,loppujen lopuksi vain Harryn toiminnalla on merkitystä.

Petos? Rikos? Vuosisadan kuninkaallinen skandaali.

Vierailija
7678/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryhan  on niin rakastunut Meghaniin. Maa tärisi kun tapasivat.

Vierailija
7679/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronnutta amerikkalaista rouvashenkilöä ei hoviin oteta ihan vähällä kolmatta kertaa.

Ei otettu niitä kahta ensimmäistäkään.Wallis oli eronnut eli täysin sopimaton. Charles juoksi vieraissa mutta sopi kirkon päämieheksi kuin valettu. Meghan kaiken muun lisäksi amerikkalainen. (Brittejä kaikertaa vieläkin kun heitettiin heidän teet mereen.)

No, Meghan sitten kuittasi, kun amerikkalaisena heitti teet brittien päälle. 

Vierailija
7680/26999 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryhan  on niin rakastunut Meghaniin. Maa tärisi kun tapasivat.

Vain Harryllä on yhteiskunnallista merkitystä taustansa vuoksi.

Mutta sitäkin enemmän kuninkaan poikana. Jos ha kun lapset eivät ole aidosti heidän, on tapaua suorastaan uskomaton. Ja rikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän