Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (27005)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ironista, että "Diana-ilmiö" oli aikoinaan juuri päinvastainen kuin "Meghan-ilmiö", eli Dianaa kohtaan eivät ihmiset tunteneet samanlaista torjuntaa kuin Meghania, vaikka Markle on hymyillyt poskensa kankeiksi kaikissa tapahtumissa ja apuna on myös oma some, jota Dianan aikaan ei ollut.
Ehkä syy on se, että Dianaa ei voi sanoa "kiipijäksi"; hänen perheensä oli kuningasperheen perhetuttu ja hän oli yläluokkaisesta perheestä. Meitä tökkii nähdä jokin sosiaalityöntekijän tytär prinsessana.
Toisaalta, ei Silvia herättänyt samanlaisia tunteita, vaikka ei ollut aatelinen, eikä miniänsä Sofia, joka kantaa asemaansa arvokkaasti, vaikka on "tavis".
Johtuuko torjunta sitten Marklen persoonasta, jossa on jotain häiritsevää?
'Taas paljon melua tyhjästä kun ei edes ymmärretä mitä "a touch of the tar brush" tarkoittaa.
Lainaus ei taaskaan toimi, kuinka monta vuotta tarvitaan sen korjaamiseen?'
Taidat viitata minun kommenttiini, jossa käytin sanaa "tervasuti". Mitä tuossa sinun käyttämässäsi ilmauksessa en mielestäsi ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ironista, että "Diana-ilmiö" oli aikoinaan juuri päinvastainen kuin "Meghan-ilmiö", eli Dianaa kohtaan eivät ihmiset tunteneet samanlaista torjuntaa kuin Meghania, vaikka Markle on hymyillyt poskensa kankeiksi kaikissa tapahtumissa ja apuna on myös oma some, jota Dianan aikaan ei ollut.
Ehkä syy on se, että Dianaa ei voi sanoa "kiipijäksi"; hänen perheensä oli kuningasperheen perhetuttu ja hän oli yläluokkaisesta perheestä. Meitä tökkii nähdä jokin sosiaalityöntekijän tytär prinsessana.
Toisaalta, ei Silvia herättänyt samanlaisia tunteita, vaikka ei ollut aatelinen, eikä miniänsä Sofia, joka kantaa asemaansa arvokkaasti, vaikka on "tavis".
Johtuuko torjunta sitten Marklen persoonasta, jossa on jotain häiritsevää?
Kerro, miitä se tarkoittaa.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltaltahan Meghanin yksi sukuhaarahan onkin kotoisin! Siellä hän kävi muinoin menneitä muistelemassa ihan aikakauslehden maksamana. Ei ihme, että onkin välimerellisen näköinen, koska juuret ovat Välimerellä!
Ja kun kaikki yhteen laskee, niin kun me muut olemme sata prosenttia, Meghan muodostuu 223 prosentista. Hän On Todella Speciaali! 🥰
Ei ole Maltalta.
Kymmenen vuotta sitten hän oli "löytänyt itsensä" maltalaisena. Hän "löysi itsensä" nigerialaisena vasta kun woke ja G.Floyd tuli pinnalle.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/7876184/new-pictures-emerge-meghan-ma…
Lâhde: The Sun 🤣🤣🤣🤣🤣
Tässä
Jos olisit lukenut jutun niin olisi selvinnyt että Megille sanottiin ennen matkaa että tulet näkemään että ihmiset ovat siellä samannäkoisiä kuin sinä. ja sitten paikan päällä hän huudahti "OMG, sehän onkin totta."
Meghan pukeutui kansalliasuun matkakeskuksen järjestämänä. Että noin sitä väännetään brittitabloideissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko torjunta sitten Mar
Tässä sinulle kertomus. Toivottavasti osaat itse lukea.
The phrase "a touch of the tar brush" is a derogatory term used in the past to refer to someone who was believed to have some non-white ancestry. It was particularly used in the context of the British Empire and reflected racist attitudes of the time, implying that having non-white heritage was a negative or undesirable trait. This phrase is now considered highly offensive and is not appropriate for use.
Britti Imperiumin aikainen sanonta jota myos käytettiin Amerikan etelävaltioiden plantaaseilla. Ei nykykäytossa koka niin vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltaltahan Meghanin yksi sukuhaarahan onkin kotoisin! Siellä hän kävi muinoin menneitä muistelemassa ihan aikakauslehden maksamana. Ei ihme, että onkin välimerellisen näköinen, koska juuret ovat Välimerellä!
Ja kun kaikki yhteen laskee, niin kun me muut olemme sata prosenttia, Meghan muodostuu 223 prosentista. Hän On Todella Speciaali! 🥰
Ei ole Maltalta.
Kymmenen vuotta sitten hän oli "löytänyt itsensä" maltalaisena. Hän "löysi itsensä" nigerialaisena vasta kun woke ja G.Floyd tuli pinnalle.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/7876184/new-pictures-emerge-meghan-ma…
Lâhde: The Sun 🤣🤣🤣🤣🤣
Mistä tiedät varmuudella että "huijasi" matkan. Taisi olla ihan neuvoteltu juttu kun Tourist Board järjesti tekemistä.
Tässä
Meghan väitti kuten tuosta artikkelista selviää, että hänellä olisi ollut Maltalaiset sukujuuret mutta brittitabloidit selvittivät että hän on isän puolelta brittiläis-irlantilainen eikä maltalainen. Hän meni siis Maltalle etsimään JUURIAAN. Tuolloin hän ei vielä ollut tavannut Harrya.
Hän itse kertoi: the trip was mostly about trying to understand where I come from. My identity". There is something so lovely about fitting in a piece of the puzzle. It felt like home."
Eli hän sanoi että matkan päätarkoitus oli hänellä löytää omat juurensa ja tutustua niihin ja ymmärtää mistä hän on alkujaan lähtöisin "minun identiteettini", oli matkan päätarkoitus. Ja sitten "ah! tunsin olevani kotona ja sulauduin niin hyvin joukkoon kun kaikki olivat samannäköisiä kuin minä..."
Vierailija kirjoitti:
Meghan väitti kuten tuosta artikkelista selviää, että hänellä olisi ollut Maltalaiset sukujuuret mutta brittitabloidit selvittivät että hän on isän puolelta brittiläis-irlantilainen eikä maltalainen. Hän meni siis Maltalle etsimään JUURIAAN. Tuolloin hän ei vielä ollut tavannut Harrya.
Hän itse kertoi: the trip was mostly about trying to understand where I come from. My identity". There is something so lovely about fitting in a piece of the puzzle. It felt like home."
Eli hän sanoi että matkan päätarkoitus oli hänellä löytää omat juurensa ja tutustua niihin ja ymmärtää mistä hän on alkujaan lähtöisin "minun identiteettini", oli matkan päätarkoitus. Ja sitten "ah! tunsin olevani kotona ja sulauduin niin hyvin joukkoon kun kaikki olivat samannäköisiä kuin minä..."
Niin. Nigerialainen afroprinsessa neljänkymmenen kolmen prosentin juurillaan oli vielä tähdentuikkeena taivaalla. 🌠
"Ei nykykäytossa koka niin vastenmielinen."
Sama se on noilla Urban Dictionaryn rivoilla "merkityksillä" jokapäiväisistä sanoista. Osoittaa käyttäjän alhaista koulutus- ja sivistystasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi on juuri tuollaista, siksihän näillä on kymmeniä palkollisia, jotta heillä olisi oma hovinsa. Ilmeisesti tuo 100 miljoonan netflix diili olikin todellisuutta, miten muuten heillä olisi varaa kaikkeen.
Diili on voinut olla, mutta se mitä Netflix lopulta niille maksoi, on ihan eri juttu. Niiden piti tehdä huomattavasti enemmän sisältöä kuin mitä tekivät. Ei Netflixissä nyt niin hulluja oltu, että koko summan maksoivat tilille saman tien. Kyllä siellä on katsottu, miten sopimusta on noudatettu ja maksettu tasan sen mukaan. Ei Netflixin kaltaista miljardibisnestä synny, jos kaikille helppoheikeille maksetaan heti ja pelkällä sillä perusteella, että joku sopertaa "me tehdään teille hurrrrjan monta menestyssarjaa, jos me vaan saadaan teiltä heti sata miltsiä, kiits!".
Netflixhän on tehnyt sopimu
Niin, ongelma vaan on se, että ei ole mitään tarjottavaa. Mgsun "marmeladit" saivat karsean huonot arviot, joten niitä ei kannata tehdä lisää. 20 purkkia oli tietysti nopeasti myyty uteliaille, jotka sitten instassa valitettavasti kertoivat aidon mielipiteensä.
Ja nuo Netfilix sopimukset toimivat niin, että jonkin verran noille kahdelle turhakkelle tietysti annettiin ennakkoon rahaa tuotantokuluja peittämään. Loppu sitten oli tarkoitus maksaa valmiiden tuotosten ilmestyttyä.
Tällä hetkellä Megsun ja Hrryn ainoa myyntituote näyttää olevan heidän lapsensa, erityisesti (ilmeisesti mamin niin sanottu "kultainen lapsi"9 se tyttö. (Tytön 4-vuotisa synttäretä on juhlittu, mutta pojan synttäreistä oli vain kuva yksinäisestä pojasta rannalla auringonlaskussa). - Loppujen lopuksi lapsetkin ovat vain rekvisiittaa kuvissa, joita Meghan otettaa itsestän.
Milloin Harrylla aukenee silmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksin herttuapari
Takapyttylän huumoria.
Takapyttylä viittaa aika selvästi exit-osastoon, eli piiloviestintääkö? Fetissi kenties?
Urban Dictionary taas auki?
Minähän juuri kyselin taustaa, eli ei tietoa. Sinulla sen sijaan näyttää tuo kyseinen Dictionary olevan ilmeisesti hallussa.
Mutta jos tarkoitus oli vaan hyökätä kysymykseen vastaamaan vastakysymyksellä vasta-argumentin puutteessa, meghanistin tapaan, niin ymmärrän...
Vierailija kirjoitti:
Joku The Suits näyttelijäkollega, ja ehkä muutkin? luuli että hän on äitinsä puolelta maltalainen, ei isänsä. Kyllä he tiesivät kuka hänen isänsä on.
Pariskunnan viimeisin edesottamus oli tanssivideo joka kuvattu kuulemma ennen synnytystä. Raskausmaha heiluu niin, että sitä on pakko nostaa ylöspäin. Harva (lue: ei kukaan)viimeisillään raskaana oleva, synnyttämässä oleva nainen a) jaksaa b) pystyy tanssimaan mitenkään, saatikka noin. Ihan fyysisitä ja fysiologisista muutoksista johtuen, joita raskaus
Vierailija kirjoitti:
Milloin Harrylla aukenee silmät?
Ylpeyden ja pettymyksen nielemiseen voi mennä pitkä aika. Joka taholta kuuluivat varotuksen sanat. William pyysi hieman hidastamaan, kuningatar on varmaankin tehnyt samoin, kuten Charleskin. Kun ei ollut mikään pakko avioitua. Lapsiakaan ei ollut pakko saada kruununperimykseen.
Ero tietäisi varmaankin Harryn paluuta synnyinmaahansa, eikä ole tietoa millainen olisi vastaanotto. Aavistaa saattaa.
Jos ero olisi riitaisa ja Harry asettuisi Meghania vastaan täysillä, britit saattaisivat sääliä ja antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksin herttuapari
Takapyttylän huumoria.
Takapyttylä viittaa aika selvästi exit-osastoon, eli piiloviestintääkö? Fetissi kenties?
Urban Dictionary taas auki?
Minähän juuri kyselin taustaa, eli ei tietoa. Sinulla sen sijaan näyttää tuo kyseinen Dictionary olevan ilmeisesti hallussa.
Mutta jos tarkoitus oli vaan hyökätä kysymykseen vastaamaan vastakysymyksellä vasta-argumentin puutteessa, meghanistin tapaan, niin ymmärrän...
Itsehän sinä sen rivoksi väänsit, minulle pytty on vessanpytty. Rauhoitu nyt, ei kaikki ole kimppuusi hyokkäämistä, sinä vaan olet niin herkästi hermostuvaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Meghanin iso- iso- isoäiti Mary syntyi Maltalla.551
Vierailija kirjoitti:
"Ei nykykäytossa koka niin vastenmielinen."
Sama se on noilla Urban Dictionaryn rivoilla "merkityksillä" jokapäiväisistä sanoista. Osoittaa käyttäjän alhaista koulutus- ja sivistystasoa.
No sitähän minä olen yrittänyt sanoa, että nuo Marklen rivot "love language" - vihjaisut osoittavat hänen alhaista sivistystasoaan ja huonoa huumoriaan.
He olivat sitten varatessaan Disney-puiston itselleen, käyttäneet taas itsestään HRH-titteliä. Tässä vähän hupia iltaan.
Pitää näemmä koostaa itse, kun lainaukset eivät tosiaan toimi. Keskustelu kulki näin:
Sinä: 'Taitaa olla se "touch of the tar brush" joka häiritsi hovia.'
Minä: Tuskinpa. Hyväntuulinen, kohtelias, oppivainen ja kunnioittava tervasuti olisi ollut oikein tervetullut. Tulikin pahansisuinen, röyhkeä, kaikkitietäväksi itseään luuleva ja ylenkatseellinen tervasuti.
Tavanomaisimmasta poikkeava tausta ei välttämättä ole haitaksi. Taustansa ainoan edustajan ei kuitenkaan pidä herättää pahennusta käyttäytymisellään, koska sillä hän luo mielikuvia, joista on haittaa muillekin. Eronnutta amerikkalaista rouvashenkilöä ei hoviin oteta ihan vähällä kolmatta kertaa.
Sinä: Taas paljon melua tyhjästä kun ei edes ymmärretä mitä "a touch of the tar brush" tarkoittaa. Lainaus ei taaskaan toimi, kuinka monta vuotta tarvitaan sen korjaamiseen?
Minä: Taidat viitata minun kommenttiini, jossa käytin sanaa "tervasuti". Mitä tuossa sinun käyttämässäsi ilmauksessa en mielestäsi ymmärtänyt?
Sinä: 'Tässä sinulle kertomus. Toivottavasti osaat itse lukea.
The phrase "a touch of the tar brush" is a derogatory term used in the past to refer to someone who was believed to have some non-white ancestry. It was particularly used in the context of the British Empire and reflected racist attitudes of the time, implying that having non-white heritage was a negative or undesirable trait. This phrase is now considered highly offensive and is not appropriate for use.
Britti Imperiumin aikainen sanonta jota myos käytettiin Amerikan etelävaltioiden plantaaseilla. Ei nykykäytossa koka niin vastenmielinen.'
Ja minä nyt: Sinulta jäi nyt kertomatta, mitä minä mielestäsi ymmärsin väärin.
Huomaa, että tuossa välissä oli pari kolme kirjoittajaa, joita voi luulla minuksi. Minulta ovat kuitenkin vain yllä näkyvät, joten keskustelua on näppärä jatkaa tässä.
Tässä on Daily Mailin juttu aiheesta. Meg huijasi itselleen 3 vrk ilmaismatkan Maltalle väittämällä että hänen sukunsa on lähtöisin Maltalta. Hän otti siellä paljon kuvia ja poseerasi Maltan kansallispuvussa ja huudahti jopa: "Oh! my gosh! Everybody looks like meeee!!!" Hän oli innoissaan kuinka kaikki olivat hänen näköisiään ja kuinka hän on "tullut vihdoin kotiin". Myöhemmin kun hän löysi itsensä 44% nigerialaisena, maltalaiset tajusivat tulleensa huijatuiksi ja sanoivat että Maltalle ei enää tuolla rouvalla ole tulemista.
https://archive.ph/m4ZVk