Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (34589)

Vierailija
34581/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun taso suorastaan häikäisee. Sekoilkaa trollit nyt keskenänne kun olette poistattamisella pistäneet koko ketjun pilalle. Oli teitä nyt sitten useampi tai vain tuo yksi joka keskustelee itsensä kanssa. 

Minkälaisella ihmisellä on tuollaisia faneja.. 

Koko brittihoviahan tuo tapaus vaikuttaa fanittavan. Erityisesti Katea, mutta myös Williamia, Elisabetia ja tarpeen vaatiessa vaikka Andrewia.

Sorry, tyhmä minä, taas vetäisin ketjuun otsikon aiheeseen liittymättömiä henkilöitä. En vaan opi. En sitten millään. Lisäksi olen ryhtynyt nyt kirjoittelemaan kusen valumisesta ym. muuta tasokasta.

T:meghanfani

Järkyttävää kielenkäyttöä meghanisteilta.

Kyllä kielenkäyttö viittaa selvästi katenisti/rojalistiin tai vaihtoehtoisesti esiteini-junttiin.

Vierailija
34582/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän on paljastunut että Harry oli oikeassa

Kerro toki tuoreimmat paljastukset, mitä noista Harryn väitteistä on nyt selvinnyt? Multa on selvästi mennyt jotain ohi.

Odottelen edelleen tietoa siitä että missä Harry oli oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34583/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että ottaen huomioon kuinka kaikkien piti vihata tavistolloja Harrya ja Meghania, on heidän ystävänpäiväkuvansa saanut paljon enemmän tykkäyksiä kuin Williamin ja Katen vastaava, ja lyhyemmässä ajassa.

Vierailija
34584/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"There are also constant rumours that Andrew is writing a kiss-and-tell book on the whole affair, which could be, if it materializes, the final nail in the coffin for the monarchy." Lähde: Ian Pelham Turner.

Charles on tulossa Amerikkaan huhtikuussa mutta häntä on varoitettu  että Andrew-katastrofi seuraa mukana ja voi aiheuttaa vaikeuksia.

Oikeesti? Vanhat rojalistitkin huutavat hänelle jo kotimaassaan. Miten käy jenkeissä? 

Vierailija
34585/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"There are also constant rumours that Andrew is writing a kiss-and-tell book on the whole affair, which could be, if it materializes, the final nail in the coffin for the monarchy." Lähde: Ian Pelham Turner.

Charles on tulossa Amerikkaan huhtikuussa mutta häntä on varoitettu  että Andrew-katastrofi seuraa mukana ja voi aiheuttaa vaikeuksia.

Sorry, tyhmä minä, en taaskaan tajunnut ketjun otsikkoa 🤦Mä en vaan opi millään. Mikä mulla on?!?

No sinun tyhmyytesihän tiedetään ja tunnistetaan joka ketjussa ,ja kaikki nauraa ja Ilkkaa tyhmyytäsi 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖     😀

Vierailija
34586/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Gamilla on nyt ruvennut ryyppäämän noin paljon, luin että juo päivälläkin.  On kuulemma vittumainen Philipille  , wiluule  ekä siedä  Katea.  Ei se ukon sypä parane ryyppämällä. 😝

Tietää miten kansa häntä inhonnut. villu inhoaa ja hänen lapsiaan. Tuli ero asumisero ukosta  ym... niin kai viiana maistuu kun  ei mennyt niinkuin kuvitteli. 

Uusi noita-akka .... 

Vierailija
34587/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittijournalisti sanoo vihdoinkin sen mikä on tiedetty mutta mitä ei ole uskallettu ennen sanoa ääneen. Meghan on globaali kuuluisuus jonka kuvasta maksetaan paljon enemmän kuin Katen. Harry on kaikkein pidetyin kuninkaallinen.

Olen tosi onnellinen heidän puolestaan että lähtivät  tuosta kauheuden  häpeän ilmapiiristä  vapauteen normaali elämään ihmisten pariin. 🌻🌻🌻🌻

Vierailija
34588/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tosi onnellinen heidän puolestaan että lähtivät  tuosta kauheuden  häpeän ilmapiiristä  vapauteen normaali elämään ihmisten pariin. 🌻🌻🌻🌻"

Ketjussa kuitenkin houraillaan kuinka Meghan muka itkee tiaroitten perään aivan kuin niillä korjautusi kaikki se päälleen kaadettu saasta.

Vierailija
34589/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ihana video