Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (34589)

Vierailija
34561/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ristiriitaista on Sussexien toiminta. Otetaan vaikkapa tämä paparazzikuva treffi-illalta - sama toimisto kuvannut kuin muutamassa muussakin heistä otetusta kuvasta. Asiasta on noussut kysymyksiä, koska epäillään että mediaa pakoilevat, yksityisyyttä rakastavat Sussexit vinkkasivat sijainnistaan valokuvaajalle jotta saatiin nuo kuvat. Heistä on todella harvoin kuvia joten on tietysti erikoista että joskus saada kuva ja vieläpä aina sama firma asialla. On hiukan ristiriitaista valittaa median vainosta ja sitten halutessaan kutsua paparazzi ottamaan kiva kuva. Rusinat pullasta?

Kiinnostavaa on myös prinssiparien ystävänpäiväkuvien julkaisuaika - Williamin ja Katen kuva julkaistiin ensin ja kaksi minuuttia myöhemmin Sussexien kuva. Huolimatta siitä että Kaliforniassa oli vielä hyvin aikaista... Sattumaa jo?

Vierailija
34562/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katenistia alkoi taas faktat ahdistaa niin kovasti että alkoi poistatusralli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34563/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ristiriitaista on Sussexien toiminta. Otetaan vaikkapa tämä paparazzikuva treffi-illalta - sama toimisto kuvannut kuin muutamassa muussakin heistä otetusta kuvasta. Asiasta on noussut kysymyksiä, koska epäillään että mediaa pakoilevat, yksityisyyttä rakastavat Sussexit vinkkasivat sijainnistaan valokuvaajalle jotta saatiin nuo kuvat. Heistä on todella harvoin kuvia joten on tietysti erikoista että joskus saada kuva ja vieläpä aina sama firma asialla. On hiukan ristiriitaista valittaa median vainosta ja sitten halutessaan kutsua paparazzi ottamaan kiva kuva. Rusinat pullasta?

Kiinnostavaa on myös prinssiparien ystävänpäiväkuvien julkaisuaika - Williamin ja Katen kuva julkaistiin ensin ja kaksi minuuttia myöhemmin Sussexien kuva. Huolimatta siitä että Kaliforniassa oli vielä hyvin aikaista... Sattumaa jo?

Teet nyt kärpäsestä härkäsen. Ei ole tarvinnut kenenkään vinkata mitään. Valokuvaajat päivystävät aina kuuluisuuksien suosimien ravintoloiden edessä, varsinkin juhlapäivien aikaan. Jokaisen toimiston "tallissa" on paljon kuvaajia joten ei mitenkään ihmeellistä että saman toimiston paparazzo sattuu olemaan paikalla.

Vierailija
34564/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä tiesi Philip, Andrewin isä? Eikö hänellä ollut asiaan mitään sanottavaa? Kuningattaren sana oli laki, se nyt on selvä, mutta kyllä Philip olisi saanut sikailun aisoihin.

Elisabet ei tainnutkaan olla sellainen rautarouva kuin täällä jotkut kuvittelevat. Edinburghin ja Yorkin prinsseillä lienee ollut samanlaiset harrastukset. 

Vierailija
34565/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin hiukset eivät ole paksut! Niitä on suoristettu vuosikausia ja nuo nutturakampaukset näyttävät, ettei mistään paksusta hiuslaadusta ole kyse. Hän käyttää välillä lisukkeita, mm siinä Jane Pauley-haastattelussa oli sellaiset. Näitä käyttää nykyään taviksetkin, ei siinä mitään. Mutta paksut hänen hiuksensa eivät millään mittapuulla ole.

Vierailija
34566/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on Lilibetistä laitetttu selkeä kuva Ystävänpäivän kunniaksi!

Vierailija
34567/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katenistia alkoi taas faktat ahdistaa niin kovasti että alkoi poistatusralli.

Sorry, mä vetäsin taas tähän Katen vaikka ei liity mitenkään otsikkoon. Tyhmä minä. Toivottavasti kukaan ei poista tätä hädissään. 

T:meghanisti :)

Vierailija
34568/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanin hiukset eivät ole paksut! Niitä on suoristettu vuosikausia ja nuo nutturakampaukset näyttävät, ettei mistään paksusta hiuslaadusta ole kyse. Hän käyttää välillä lisukkeita, mm siinä Jane Pauley-haastattelussa oli sellaiset. Näitä käyttää nykyään taviksetkin, ei siinä mitään. Mutta paksut hänen hiuksensa eivät millään mittapuulla ole.

No Entä sitten. Mihin vaikuttaa.....ei mihinkään. Kaikkea hyvää heille koko perheelle 🌹🌹🌹🌹

Vierailija
34569/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän on paljastunut että Harry oli oikeassa

Kerro toki tuoreimmat paljastukset, mitä noista Harryn väitteistä on nyt selvinnyt? Multa on selvästi mennyt jotain ohi.

Vierailija
34570/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34571/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä tiesi Philip, Andrewin isä? Eikö hänellä ollut asiaan mitään sanottavaa? Kuningattaren sana oli laki, se nyt on selvä, mutta kyllä Philip olisi saanut sikailun aisoihin.

Luulen että pimpsan puutteessa on ollut siellä Andrevin salakuljetettujen tyttöjen seassa. Ellu ei ukkoa rakastanut niin hänelle ja luonteelleen ihan sama. 😂

Tuossa asemassa ei oteta turhia riskejä, kuten teki pöljä poikansa. Philip olisi voinut erittäin salaisesti järjestää omat "juttunsa" halutessaan.

Sorry, tyhmä minä, taas mä vetäsin Philipit ja muut otsikkoon kuulumattomat tähän ketjuun 🤦 ja sit mä vielä vastailen itselleni vaikka, kyllä mä tiedän, että te huomaatte

T: meghanisti

Vierailija
34572/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että pimpsan puutteessa on ollut siellä Andrevin salakuljetettujen tyttöjen seassa. Ellu ei ukkoa rakastanut niin hänelle ja luonteelleen ihan sama. 😂

Tuossa asemassa ei oteta turhia riskejä, kuten teki pöljä poikansa. Philip olisi voinut erittäin salaisesti järjestää omat "juttunsa" halutessaan.

Sorry, tyhmä minä, taas mä vetäsin Philipit ja muut otsikkoon kuulumattomat tähän ketjuun 🤦 ja sit mä vielä vastailen itselleni vaikka, kyllä mä tiedän, että te huomaatte

T: meghanisti

Et sinä ainakaan kovin nopeasti ole oppimaan. Ei tartte poistaa.

Vierailija
34573/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun taso suorastaan häikäisee. Sekoilkaa trollit nyt keskenänne kun olette poistattamisella pistäneet koko ketjun pilalle. Oli teitä nyt sitten useampi tai vain tuo yksi joka keskustelee itsensä kanssa. 

Minkälaisella ihmisellä on tuollaisia faneja.. 

Vierailija
34574/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun taso suorastaan häikäisee. Sekoilkaa trollit nyt keskenänne kun olette poistattamisella pistäneet koko ketjun pilalle. Oli teitä nyt sitten useampi tai vain tuo yksi joka keskustelee itsensä kanssa. 

Koko brittihoviahan tuo tapaus vaikuttaa fanittavan. Erityisesti Katea, mutta myös Williamia, Elisabetia ja tarpeen vaatiessa vaikka Andrewia.

Vierailija
34575/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko brittihoviahan tuo tapaus vaikuttaa fanittavan. Erityisesti Katea, mutta myös Williamia, Elisabetia ja tarpeen vaatiessa vaikka Andrewia.

Sorry, tyhmä minä, taas vetäisin ketjuun otsikon aiheeseen liittymättömiä henkilöitä. En vaan opi. En sitten millään. Lisäksi olen ryhtynyt nyt kirjoittelemaan kusen valumisesta ym. muuta tasokasta.

T:meghanfani

Vierailija
34576/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, tyhmä minä, taas vetäisin ketjuun otsikon aiheeseen liittymättömiä henkilöitä. En vaan opi. En sitten millään. Lisäksi olen ryhtynyt nyt kirjoittelemaan kusen valumisesta ym. muuta tasokasta.

T:meghanfani

Järkyttävää kielenkäyttöä meghanisteilta.

Vierailija
34577/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso alkoi heikentyä kun rojalisti-katenisti tuli epätoivoiseksi. 

Vierailija
34578/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taso alkoi heikentyä kun meganisti tuli epätoivoiseksi. 

Vierailija
34579/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"There are also constant rumours that Andrew is writing a kiss-and-tell book on the whole affair, which could be, if it materializes, the final nail in the coffin for the monarchy." Lähde: Ian Pelham Turner.

Charles on tulossa Amerikkaan huhtikuussa mutta häntä on varoitettu  että Andrew-katastrofi seuraa mukana ja voi aiheuttaa vaikeuksia.

Vierailija
34580/34590 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"There are also constant rumours that Andrew is writing a kiss-and-tell book on the whole affair, which could be, if it materializes, the final nail in the coffin for the monarchy." Lähde: Ian Pelham Turner.

Charles on tulossa Amerikkaan huhtikuussa mutta häntä on varoitettu  että Andrew-katastrofi seuraa mukana ja voi aiheuttaa vaikeuksia.

Sorry, tyhmä minä, en taaskaan tajunnut ketjun otsikkoa 🤦Mä en vaan opi millään. Mikä mulla on?!?

T:meghanisti