Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (27025)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs se poistaja luuraa? Taas alkoi Catherine-jankutus.
Pelkäämäsi poistattaja tässä terve.
On aivan eri asia jankuttaa Williamista ja Catherinesta sekä Catherinen pyllystä 30 viestin verran (niin monta olen tänään ylläpitoon ilmoittanut) kuin vastata näihin jankutuksiin.
Niin ikään on aivan oma lukunsa solvata rikoksen uhria kuin puolustaa tätä moista paskasieluisuutta vastaan.
Vaikka en kyllä vastaamista/puolusteluakaan suosittele vaan nimenomaan poistattamista.
Sinä käyttäydyt aivan kuin Trumpin ICE-goons USAssa. Luulet olevasi kaikkien muiden yläpuolella, tosin ilman mitään valtuuksia. Aikansa ovat riehuneet mutta nyt ajetaan pois herjahuutojen säestyksellä. Jonkin aikaa annetaan sinunkin kukkoilla mutta loppujen lopuksi voit joutua jäähylle. Olen jo ilmoittanut sinut palstahäiriköksi ja IP-osoitteesi tarkkailtavaksi..
Totuudet Meghanista saivat päämeghanistin takajaloilleen. Nyt se ilmoittelee ihmisiä palstahäiriköiksi ja jäljittää ip-osoitteita :'D Verenpaineet tapissa.
Noin siinä sitten käy, kun sai maistaa omaa lääkettään. Se siinä vaan, että sillä on lääkkeet jääneet jo pitemmältä ajalta ottamatta. Päässä alkoi kai tuntua pillereiden vaikutuksesta ajoittain jopa rauhalliselta, mutta se tunne ei päämeghanistia miellyttänyt. Räkyttäminen sujuu paremmin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Totuudet Meghanista saivat päämeghanistin takajaloilleen. Nyt se ilmoittelee ihmisiä palstahäiriköiksi ja jäljittää ip-osoitteita :'D Verenpaineet tapissa.
Noin siinä sitten käy, kun sai maistaa omaa lääkettään. Se siinä vaan, että sillä on lääkkeet jääneet jo pitemmältä ajalta ottamatta. Päässä alkoi kai tuntua pillereiden vaikutuksesta ajoittain jopa rauhalliselta, mutta se tunne ei päämeghanistia miellyttänyt. Räkyttäminen sujuu paremmin ilman.
Tämä kommentti sitten ei ole henkilöön käymistä? On aika luistava asteikko sinulla, vai mitä ketjuääliö?
Kiitos kuitenkin tuosta päämeghanistiksi ylennyksestä, en tiennytkään olevani noin ylhäällä. Mwuaah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs se poistaja luuraa? Taas alkoi Catherine-jankutus.
Pelkäämäsi poistattaja tässä terve.
On aivan eri asia jankuttaa Williamista ja Catherinesta sekä Catherinen pyllystä 30 viestin verran (niin monta olen tänään ylläpitoon ilmoittanut) kuin vastata näihin jankutuksiin.
Niin ikään on aivan oma lukunsa solvata rikoksen uhria kuin puolustaa tätä moista paskasieluisuutta vastaan.
Vaikka en kyllä vastaamista/puolusteluakaan suosittele vaan nimenomaan poistattamista.
Sinä käyttäydyt aivan kuin Trumpin ICE-goons USAssa. Luulet olevasi kaikkien muiden yläpuolella, tosin ilman mitään valtuuksia. Aikansa ovat riehuneet mutta nyt ajetaan pois herjahuutojen säestyksellä. Jonkin aikaa annetaan sinunkin kukkoilla mutta loppujen lopuksi voit joutua jäähylle. Olen jo ilmoittanut
Hui kun minua pelottaa. /s
Terveisin,
Pylly- ja muiden jankutustesi poistattaja
Jotenkin tuntuu että sinä olet se joka apua tarvitsee.