Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (34973)
Vierailija kirjoitti:
Muotinäytöksissä esitellään myös ranta-asuja ja bikineitä. Miten se tekee jostakusta paljastelijan, kun mitään intiimiä ei näy?
Meghan oli Suisissa puolialastomana panokohtauksissa. Aika härskiä. Näytteli itseään niissä. Ja muutenkin rintavako esillä, napit napaan asti auki.
Muutamat kuvat kävisivät Onlyfans-mainoksista.
Niitä Marklen seksikohtauksiahan kiellettiin näyttämästä enää julkisesti kihlauksen jälkeen. Kerran sen DM:ssä nähneenä olin kyllä vakuuttunut hänen näyttelijäntaidoistaan, varmaan meni yhdellä otolla läpi, sen verran ammattimaiselta se vaikutti. Kirjoiteltiin, että Harry mustasukkaisuuttaan halusi juuri sen kohtauksen pois netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako Catherine oikeasti sellaiselta tytöltä (silloin oli tyttö) joka esittelisi ikkunasta paljasta pyllyään? Aika tollo saa olla jos nuo puheet ja "todistukset" uskoaa.
Ota huomioon että puhut nyt meghanisteista. He ovat tolloja, se on huomattu moneen kertaan.
Missähän tuo pyllistys olisi tapahtunut - sisäoppilaitoksessa, vai yliopistolla? Kumpikin vaihtoehto kuulostaa mahdottamalta. Sisäoppilaitoksesta olisi tullut fudut. Yliopistossa ei enää kukaan käyttäytynyt noin. Täysin epäuskottava uutinen.
Googlaamalla selviää.
Sellainen ei selviä, mitä ei ole tapahtunutkaan, ellei tekoäly ole käynyt tekemässä.
Miksi annatte tuon persejankuttajahullun pilata tämänkin ketjun? Älkää vastatko sille mitään, jatkakoon yksinäistä googlailuaan.
Vierailija kirjoitti:
Trailerin mukaan joulu ei ole lasten juhla vaan rikkaiden aikuisten snobbailua.
Luulisi, että kahden lapsen äiti (?) olisi halunnut tehdä vähän kodikkaamman ja maanläheisemmän jouluvideon kuin tämä.
Esim. Martha Stewart on omalla työllään ansainnut monta kertaa enemmän kuin Megguli, mutta silti hänen ohjelmansa ovat helposti lähestyttäviä, eikä niissä ole mitään materialla ja miljööllä snobbailua, vaan niissä oikeasti tehdään ruokaa ym ja annetaan ideoita.
Martha Stewartin ohjelmia oli tekemässä yli kaksi tusinaa ihmistä. Kyllä snobbailtiin miljööllä kun vähän väliä oli taas ostettu uusi talo ja sitä sisustettiin. Ei ollut lähelläkään tavallisen amerikkalaisen elämää vaikka oli kovasti kopioitu. Oli niin itseään täynnä ennenkuin joutui vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on ihan nätti mutta ei mikään kaunotar. Se ei ainakaan mulla tässä ole ollut missään vaiheessa pointti, se hänen ulkonäkönsä (tyylitajun puutetta olen kritisoinut paljonkin mutta se on eri asia).
Ruma hän on sisältä. Ehkä se johtuu jostain vääristymästä. Hän oli hyvin kömpelö ja tahditon kaikissa sosiaalisissa edustustilaisuuksisa, joissa oli working royalina, eikä hän edelleenkään, "sukkahousuista vapaana" Kaliforniassa osaa lukea huonetta, kuten englanniksi sanottaisiin.
Katsokaapa vaan videoita hovin ajoilta. Kömpelöä ja ylinäyteltyä. Ei osaa aidosti ja tahdikkaasti lähestyä ihmisiä. Ei osaa uskottavasti edes näytellä kiinnostunutta.
Minä näen noissa alkuaikojen hovivideoissa täysin kauhun vallassa olevan ihmisen joka on joutunut tilanteeseen johon häntä ei oltu kasvatettu. Tekee kaikkensa että ei nolaisi miestään. Mies puolestaan pitää tiukasti kiinni kuin sanoakseen että kyllä sinä tästä selviät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on ihan nätti mutta ei mikään kaunotar. Se ei ainakaan mulla tässä ole ollut missään vaiheessa pointti, se hänen ulkonäkönsä (tyylitajun puutetta olen kritisoinut paljonkin mutta se on eri asia).
Ruma hän on sisältä. Ehkä se johtuu jostain vääristymästä. Hän oli hyvin kömpelö ja tahditon kaikissa sosiaalisissa edustustilaisuuksisa, joissa oli working royalina, eikä hän edelleenkään, "sukkahousuista vapaana" Kaliforniassa osaa lukea huonetta, kuten englanniksi sanottaisiin.
Katsokaapa vaan videoita hovin ajoilta. Kömpelöä ja ylinäyteltyä. Ei osaa aidosti ja tahdikkaasti lähestyä ihmisiä. Ei osaa uskottavasti edes näytellä kiinnostunutta.
kokoa
Näin juuri. Mä olen itsekin ulkonäön haukkumista vastaan, kunhan ihmettelen miksi vain Catherinen osalta tämä solvaaminen on ylimmillään.
Nyt käytiin taas käs
Nyt tuli katenistilta taas vähän liioittelua. Meghanin kengän numero on 7 joka vastaa eurooppalaista kokoa 37.5 - 38.
Meghan ei huolinut apua ja opastusta hoviin tullessaan. Jos oli kauhuissaan niin oma valinta. Eikä muuten ollut kauhua nähnytkään vaikka itse sitä muille aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markle on jossain harpes basaarin lehden kannessa. toimittaja kertoi haastatelleensa tätä jossain marklen omistaman ystävän huoneistossa new orkissa. Kun hän tuli haastatteluun ilmoitti house manager hänelle: Meghan duchess of sussex vaikka he olivat ainoat vieraat ihmiset samassa huoneessa. Artikkelissa Serena taas ylistää tätä kiltteydestä ja mainitaan tiskvesimainos, lapsille hän opettaa urheutta kun nämä katsoivat kuinka jammi vasta porisi hänen liedellään.
Jossain harpes basaarin lehden kannessa! Mä en kestä, te katenistit olette aivan suloisia!
Ei sentään ollut herpes basaar. Tämä helmi samasta kommentista: jossain marklen omistaman ystävän huoneistossa new orkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kiinnostuneen näyttelemisestä.
Meghanin tapana näytellä kiinnostunutta on ottaa kasvoilleen sellainen yliempaattinen "I FEEEEL you"-mutristus, jossa silmät kosteina ja kulmat kurtussa ollaan
Noin kirjoitti "an emotionally constipated Finn."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen noissa alkuaikojen hovivideoissa täysin kauhun vallassa olevan ihmisen joka on joutunut tilanteeseen johon häntä ei oltu kasvatettu. Tekee kaikkensa että ei nolaisi miestään. Mies puolestaan pit
Jos on huippuyliopisto käytynä, elokuvamaailmassa sompaillut vuosia erilaisten ihmisten ja näkemysten kanssa, asunut eri puolilla, ollut isänsä mukana piireissä ja kokenut vaikka mitä, haaveillut diplomaatin työstä ja kohdannut ihmisiä eri yhteyksissä, niin siinä ei paljon brittihovi pelokkaaksi tee.
Muutama yksityiskohta mikä pitää oppia, eli pysytellä itseään korkea-arvoisempien takana, niiata tai mitä sitten kuuluukin, kohdatessa ja vastata kun kysytään. Etiketti pukeutumisessa ja käytöksessä, ei ole vaikeaa, nude kynsilakka ja sukkahousut :D Harry neuvoi protokollan, ja sen sai varmaan kirjallisenakin. Jos oppii Suitsin vuorosanat, niin osaa myös toteuttaa monarkian sääntöjä.
Hienostipa syöksähteli niin "arkana ja peloissaan" ihmismassoissa, eikä turvamies perässä pysynyt. Mutta taisi siinäkin matkia Dianaa.
Paskapuhetta, että tuollainen täti olisi pelokas, hahhahhaahhaaa.
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei huolinut apua ja opastusta hoviin tullessaan. Jos oli kauhuissaan niin oma valinta. Eikä muuten ollut kauhua nähnytkään vaikka itse sitä muille aiheutti.
Eikö hovin pitkäaikaiset työntekijätkin paenneet ovista ja ikkunoista, kun Markle alkoi pomottomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen noissa alkuaikojen hovivideoissa täysin kauhun vallassa olevan ihmisen joka on joutunut tilanteeseen johon häntä ei oltu kasvatettu. Tekee kaikkensa että ei nolaisi miestään. Mies puolestaan pit
Eipä häntä kuitenkaan pelottanut haukkua hovia ja irvailla hovin kustannuksella jo ensimmäisessä TV-haastattelussa. Kovin oli rento ja hallitsi miestään kunnon narsistin ottein! Katso uudestaan kihlajaishaastattelu. Et tunne narsisteja ollenkaan, jos et tajua, miten hirveä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hovin pitkäaikaiset työntekijätkin paenneet ovista ja ikkunoista, kun Markle alkoi pomottomaan?
Joo, siellä se arkajalka kopisteli stileteillään ja kävi ujosti kertomassa Elisabetin kokille mielipiteensä kakusta, kokkia söpösti ojentaen.
Kymmeniä työntekijöitä on häipynyt sen lähettyviltä, muutaman kuukauden työpestin jälkeen, sekä Britanniassa että Amerikassakin. Ei ole enää mitään sattumaa. Julkisesti jo lehdissäkin ollut kuinka ovat fuc*king grifters.
Ja kun sattumoisin Catherinen pitkäaikainen stailisti perusti oman yrityksen, mikä on täysin ymmärrettävää, alkoi helvetillinen hulabaloo.
Vierailija kirjoitti:
Pieni (kokeilu)maininta Meghanin laihoista kavioista jättivarpaineen, niin jopas meghanistit alkoivat hanakasti taas jauhaa prinsessan takapuolesta. Piti testata ja näinhän tämä oli odotettavissakin. Aikuiset ihmiset?
Aikuisia, mutta mielenterveysongelmaisia.
Megsu oli kuulemma yksi Epsteinin tyttöystävistä.
Ei ole linkkiä, ei ole lähteitä, ei ole kuvia, ystävät on kertoneet.
Tuon Harper's Bazaarin jutun on pakko olla pilkantekomielessä tehty:
1) Kirjoittaja pitää huolen, että lukijat saavat tietää, kuinka Meghan hyppyyttää - ei edes omaansa vaan - ystävänsä taloudenhoitajaa (!!), joka joutuu oven avatessaan esittelemään Meghanin nimenomaan SUSSEXIN HERTTUATTARENA. Amerikan Yhdysvalloissa. Maailman kuuluisimmassa tasavallassa.
2) Kirjoittaja pitää huolen, että Meghanin pajatus siitä, kuinka mielettömästi Harry häntä rakastaa, päätyy juttuun. Ilman pienintäkään mainintaa siitä, kuinka Meghan myös (Tottakai? Kai??) rakastaa Harrya. Kuulostaa LIEVÄSTI itsekeskeiseltä, vai mitä? 🙈
3) Kirjoittaja pitää huolen, että jutussa mainitaan, kuinka he myöhemmin haastattelun aikana istuvat hotellin aulassa, ja kuinka hotellin baarista tuo "täysin yllätyksenä" Meghanille cappuccinon. Tämän "yllätys"- eli aivan totaalisen 'nonsolicited' cappuccinon vaahtoon on taiteiltu KUVA MEGHANISTA. Kirjoittajalle vastaavaa "yllätys cappuccinon" ei sen sijaan tuoda.
4) Kirjoittaja pitää huolen, että kertoo, kuinka ilahtunut Meghan ottaa itseään esittävästä cappuccinovaahdosta kuvan. Lisäksi fun fact: Yllätys-pyllätys-cappuccinon (jota Meghan tai avustajansa eivät tietenkään ennalta tilanneet) vaahdossa on kuva Meghanin WORKING ROYAL -AJOILTA. Onneksi Megsu ja Hartsa eivät kuitenkaan lainkaan haaveile takaisin hovin kyynpesään pääsystä.
5) Lopussa kirjoittaja pitää huolen, että kertoo, Meghan mainitsee lounastavansa seuraavalla viikolla Gloria Steinemin, "eli Glon, kanssa, kuten Meghan häntä kutsuu". Tuossa siis suora käännös. Tuokaan ei kuulosta yhtään namedroppailulta ei. 🙈 Missähän yhteydessä Megsulle edes tuli tämä polttava tarve MAINITA seuraavan viikon lounasseuransa, ts. mikä oli konteksti. Vai oliko kontekstina ihan vain Me, Myself & I + My Fabulous Life
X) Paljon muutakin tarkoituksella huolehdittua jutussa tottakai on. Mainittakoon esimerkkinä epäedustavat kuvat, ja aivan erityisesti Meghanin äärimmäisen suttuiset, suorastaan rasvaisilta näyttävät hiukset. Myös jutun hiusstylisti (Jos sellaista nyt ylipäätään on ollutkaan.) mitä ilmeisimmin kettuilee Meghanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin lyödä vetoa että jos meghanistit jotka ilkkuvat Waleseja yksinkertaisiksi ja heikkolahjaisiksi puhujiksi joutuisivatkin heidän kanssaan juttelemaan niin alakynteen jäisivät yleissivistyksen, supliikkiuden ja käytöstapojen suhteen. Huumorin myös.
Minä ainakin toivon, että katenistilla menisi suu suppuun, jos pitäisi mennä Harryn ja Meghanin eteen rääkymään narsisti-pottunokkajuttujaan.
Miten ne osaisivat rääkyä englanniksi pottunokka tai mitään muita nimittelyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin lyödä vetoa että jos meghanistit jotka ilkkuvat Waleseja yksinkertaisiksi ja heikkolahjaisiksi puhujiksi joutuisivatkin heidän kanssaan juttelemaan niin alakynteen jäisivät yleissivistyksen, supliikkiuden ja käytöstapojen suhteen. Huumorin myös.
Minä ainakin toivon, että katenistilla menisi suu suppuun, jos pitäisi mennä Harryn ja Meghanin eteen rääkymään narsisti-pottunokkajuttujaan.
Miten ne osaisivat rääkyä englanniksi pottunokka tai mitään muita nimittelyjä?
Potaato nose!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ja hovin työntekijät eivät todellakaan ole mitään keltanokkia, vaan pitkän koulutuksen suorittaneita oman alansa huippuasiantuntijoita. Tällaisille yksi D-luokan näyttelijätär ja vastaleivottu dutsessi alkaa sitten kukkoilemaan, pomottamaan, nostamaan silmätikuksi, itkettämään ja häiriköimään. Viisaampi kuuntelisi ilolla kokeneempiensa neuvoja ja kohtelisi muutenkin inhimillisesti.
Meikattu paljon vanhemmaksi, tai sitten naturelli. Kuvat eivät tee kyllä oikeutta kenellekään, jopa Megsun äitikin näyttää nuoremmalta noihin verrattuna.