Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (17885)

Vierailija
261/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, että menen mukaan tähän, mutta meghanistiako pitäisi uskoa Daily Mailin sijaan? Älkää nyt viitsikö naurattaa. Tyhmä saa olla, mutta ei hullu. 

DM eli Daily Failhän se jaksaa naurattaa melkein joka päivä. H&M jättivät Lontoon takseen v. 2020 mutta silti DF uutisoi heistä päivittäin. Jää Heir vaimoineen ihan toiseksi. Eikä muuten tarvitse sokeasti uskoa mitään vaan aina on paras tarkistaa faktat ja lähteet useampaan kertaan.

Vierailija
262/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt voi ostaa Meghanin vaateparsia netistä:

https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/a64254112/meghan-markle-…

Onko muuta kuin beigeä? Onko punainen tissipuku? Jalan alle pukkaavat pitkät housut? Raittttmannnssilta pöllityt kengät? 

Mitä noista haikailet? Kokosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä juuri on kyse. Meghanisti suoltaa tänne sontaa ja sitten sen mukaan sitä pitäisi uskoa Daily Mailin sijaan. Ei tule kauppoja. En ikinä usko mitään, mitä meghanisti sanoo. Sorry. 

Vierailija
264/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kuvia instassa lapsista. Artsin kuva jopa oidipaalinen.Ehkä tulee isäänsä.

Vierailija
265/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja kuvia instassa lapsista. Artsin kuva jopa oidipaalinen.Ehkä tulee isäänsä.

Ainakin siinä asiassa. Meghan pitää siitä huolen. 

Vierailija
266/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siitä Pyhä Patrikin vohveliasetelmasta ei kyllä tullut edesmennyt kuningatar mieleen, vaan ns pumpattava Barbara, eli seksinukke, jolla on tuollainen suu kuin tuo kiwi-hedelmä tuossa suuta esittämässä. 

Aika pervoa :D Olisihan sen kiwi-viipaleen voinut vaikka halkaista ja tehdä siitä sellaisen hymyilevän mallin. 

Vierailija
267/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä juuri on kyse. Meghanisti suoltaa tänne sontaa ja sitten sen mukaan sitä pitäisi uskoa Daily Mailin sijaan. Ei tule kauppoja. En ikinä usko mitään, mitä meghanisti sanoo. Sorry. 

Kuka se pelkäämäsi meghanisti on? Koska olet noin herkkäuskoinen niin Lontoossa olisi silta myytävänä.

Vierailija
268/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Meghanin sarjassa oli erikoinen se jakso, missä oli vieraana vanhempi nainen. Ravintoloitsija taisi olla. Jännittikö tätä naista kauheasti? Joka tapauksessa se jakso oli erikoinen. Tekivät jotain salaattikastiketta ja hyvin yksinkertaista piirakkaa.

Vierailija
269/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle siitä Pyhä Patrikin vohveliasetelmasta ei kyllä tullut edesmennyt kuningatar mieleen, vaan ns pumpattava Barbara, eli seksinukke, jolla on tuollainen suu kuin tuo kiwi-hedelmä tuossa suuta esittämässä. 

Aika pervoa :D Olisihan sen kiwi-viipaleen voinut vaikka halkaista ja tehdä siitä sellaisen hymyilevän mallin. 

Sinulle (aikuinen?) tuli mieleen tuollainen juttu lapsen kyhäelmästä? Taidat itse olla PERVO.

Vierailija
270/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhutaan, että lainatulla kohdulla ja lahjoitetuilla  sukusoluilla  olisi nämä lapset syntyneet. Heistä kyllä isänsä näköä, mutta ei äitinsä yhtään. Punatukkaisuus on kuitenkin väistyvä ominaisuus, ja siihen pitää tulla geenit molemmilta vanhemmilta. Lisäksi hiuslaatu on kyllä pohjoiseurooppalainen noilla lapsilla. 

Jos totta, niin siksi varmaan se salaperäisyys Archien syntymän jälkeen ,jotta todellisuus ei olisi paljastunut

Onko Meksu hedelmätön, kenties? Aika vanha ensisynnyttäjäksi. 

Samat virheelliset väitteet punatukkaisuudesta näköjään jatkuvat tässäkin ketjussa. Olen se, joka korjasi näitä väitteitä edellisessäkin ketjussa, siis se jonka DNA-testillä oikeaksi osoitettu isä on geneettisesti ja maantieteellisesti täysin mustatukkaista perimää ja äiti todella tummanruskeahiuksinen. Itse olen punahiuksinen. Meghanin ja Harryn lapsilla on itseäni paljon suurempi mahdollisuus olla punahiuksisia vaikka molempien, kun huomioidaan sekä Harryn että Meghanin isän geenit. 

Vierailija
271/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Meghanin sarjassa oli erikoinen se jakso, missä oli vieraana vanhempi nainen. Ravintoloitsija taisi olla. Jännittikö tätä naista kauheasti? Joka tapauksessa se jakso oli erikoinen. Tekivät jotain salaattikastiketta ja hyvin yksinkertaista piirakkaa.

"Vanhempi nainen" oli Alice Waters, 80v. Farm-to-table liikkeen innovaatori ja guru. Hyvin yksinkertaisella tasolla on kirjoittelukin tänään, vähän jotain sinnepäin, anything goes-tyyliin.

Vierailija
272/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä ovat Meghanin äidin geenit? Ovatko naisten geenit noin huonosti esiin nousevia? Sanon tämän nyt näin, jotteivät tiedätte-kyllä-ketkä tee tavanomaista hyökkäystään ja väitä minua rasistiksi. 

Vierailija
273/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä ovat Meghanin äidin geenit? Ovatko naisten geenit noin huonosti esiin nousevia? Sanon tämän nyt näin, jotteivät tiedätte-kyllä-ketkä tee tavanomaista hyökkäystään ja väitä minua rasistiksi.  

Tämä sitten sille geeni-ihmiselle.

Vierailija
274/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhutaan, että lainatulla kohdulla ja lahjoitetuilla  sukusoluilla  olisi nämä lapset syntyneet. Heistä kyllä isänsä näköä, mutta ei äitinsä yhtään. Punatukkaisuus on kuitenkin väistyvä ominaisuus, ja siihen pitää tulla geenit molemmilta vanhemmilta. Lisäksi hiuslaatu on kyllä pohjoiseurooppalainen noilla lapsilla. 

Jos totta, niin siksi varmaan se salaperäisyys Archien syntymän jälkeen ,jotta todellisuus ei olisi paljastunut

Samat virheelliset väitteet punatukkaisuudesta näköjään jatkuvat tässäkin ketjussa. Olen se, joka korjasi näitä väitteitä edellisessäkin ketjussa, siis se jonka DNA-testillä oikeaksi osoitettu isä on geneettisesti ja maantieteellisesti täysin mustatukkaista perimää ja äiti todella tummanruskeahiuksinen. Itse ole

Ota huomioon nämä jotka joutuvat teoriaasi lukemaan, concept is too complicated.

Vierailija
275/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhempi nainen" oli Alice Waters, 80v. Farm-to-table liikkeen innovaatori ja guru. Hyvin yksinkertaisella tasolla on kirjoittelukin tänään, vähän jotain sinnepäin, anything goes-tyyliin.

Mutta miten ihanaa, että sinä olet täällä! Olen kaivannut sinua, Kyllikki. 

Vierailija
276/17885 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lukeneet, miten Mehgan on huijannut uudessa Netflix-sarjassaan? Oli tekevinään poppareita jotenkin suoraan maissintähkästä, mutta pöydällä lojui mikropopcorn-pussi. Toinen juttu oli, että oli tekevinään terveellisiä pannukakkuja, mutta laitteen muotti oli erimallinen kuin lopullisella pannukakulla, joka oli sitten jokin sokerinen, epäterveellinen kaupasta ostettava tuote.

Et selvästi ole edes katsonut sarjaa, vaan toistelet kritiikittömänä jotain nettisolvauksia. Pöydällä oli käyttämätön mikropopcornpussi, luultavasti tekstinsä vuoksi. Valmiit popcornit rapsittiin irti maissintähkästä, joka näytetään selvästi. 

Vierailija
277/17885 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaahas, tuo on se surullisen kuuluisa St. Patrick's Day's vihreä vohveli jossa britit heti näkivät kuningatarvainaan herjaa.

LASTEN koristelemasta vovelista globaali ärsytys, niin syvällä on brittimedian viha ( ja rahanhimo)."

Levität Meghanin puolustukseksi dis*nformaatiota. Kyllä tuo vihreä vohveli oli rouva Sussexin tekele lasten aamupalaksi, eikä lasten koristelema. Hän on itse Harryn kanssa kertoillut, että kuningatar Elisabeth olisi Meghanin ehdotuksesta lahjoittanut Aatsille vohveliraudan. Nyt hän sitten pääsi narskun tavoin kostamaan edesmenneelle hallitsijalle. Vihreällä vohvelilla oli selkeästi pullosta purskotetut valkoiset kermavaahtohiukset ja irvokas suu. Slangia tuntevat tietävät, mitä "waffle maker" tai "waffle iron" tarkoittaa. Marklen jokapäiväisillä instakuvilla ei ole mitään muuta sanomaa kuin levittää katkeruuttaan näitä typeriä "vitsejä".

Vierailija
278/17885 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin kaikki entiset miehet ovat olleet valkoisia. Näin videon, jossa näitä exiä esiteltiin. edustavat selvästi tietynlaista tyyppiä, moni taisi olla taustaltaan juutalainen tai amerikanitalialainen. Harry poikkeaa tästä miestyypistä selvästi. Yksikään Meghanin mies (näistä tunnetuista) ei ole ollut musta.

Isänsä kanssa kasvaneena ja katolista koulua käyneenä hänen identiteettinsä on selvästi valkoisen kuin afrikkalaisamerikkalaisen.

Aikoinaan tuli osalle yleisöä yllätyksenä Meghanin afrikkalaisamerikkalainen etnisyys, ulkonäöltä sitä ei välttämättä nähnyt.

Hänen ihonvärinsä, vaaleanruskea, ei mitenkään herättänyt kauhistelua noin yleisesti. Hän teki siitä itse numeron vasta sitten, kun se sopi hänelle itselleen: hänen huonoa käytöstään ja asennettaan kohtaan tullut kritiikki olikin rasismia.

Ihmisille, jotka rasismia ihan oikeasti kohtaavat, tällainen vastuunpakoilu ja yläluokkainen uhriutuminen on todella loukkaavaa. 

Vierailija
279/17885 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanin kaikki entiset miehet ovat olleet valkoisia. Näin videon, jossa näitä exiä esiteltiin. edustavat selvästi tietynlaista tyyppiä, moni taisi olla taustaltaan juutalainen tai amerikanitalialainen. Harry poikkeaa tästä miestyypistä selvästi. Yksikään Meghanin mies (näistä tunnetuista) ei ole ollut musta.

Isänsä kanssa kasvaneena ja katolista koulua käyneenä hänen identiteettinsä on selvästi valkoisen kuin afrikkalaisamerikkalaisen.

Aikoinaan tuli osalle yleisöä yllätyksenä Meghanin afrikkalaisamerikkalainen etnisyys, ulkonäöltä sitä ei välttämättä nähnyt.

Hänen ihonvärinsä, vaaleanruskea, ei mitenkään herättänyt kauhistelua noin yleisesti. Hän teki siitä itse numeron vasta sitten, kun se sopi hänelle itselleen: hänen huonoa käytöstään ja asennettaan kohtaan tullut kritiikki olikin rasismia.

Ihmisille, jotka rasismia ihan oikeasti kohtaavat, tällainen vastuunpakoilu ja yläluokkainen uhriut

Pienenä sivuhuomautuksena: sekä Meghan että hänen tuolloin vielä syntymätön poikansa Archie ovat saaneet julkisia t*ppouhkauksia valkoisen ylivallan ryhmiltä. Jos tuo ei ole rasismia, niin mikä?

Vierailija
280/17885 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat virheelliset väitteet punatukkaisuudesta näköjään jatkuvat tässäkin ketjussa. Olen se, joka korjasi näitä väitteitä edellisessäkin ketjussa, siis se jonka DNA-testillä oikeaksi osoitettu isä on geneettisesti ja maantieteellisesti täysin mustatukkaista perimää ja äiti todella tummanruskeahiuksinen. Itse ole

Mustatukkaista perimää on monenlaista. Mustahiuksinen ja mustaihoinen afrikkalainen kyllä näkyy lastensa ulkomuodossa. Jos Meghan olisi tallustellut hoviin oikeassa nenässään ja oikeissa hiuksissaan, ei kenellekään olisi jäänyt epäselväksi, että nyt saatiin miniä kaukaa Afrikasta.

Ratkaistaan riita kertaheitolla sillä, että kerrot, mikä se isäsi geneettinen ja maantieteellinen täysin mustatukkainen perimä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi