Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (25590)

Vierailija
25521/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ja palstamamma. Mikähän tämä "usalainen" kuvittelee itse olevansa.

Vierailija
25522/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25523/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso tämän ketjun videoita, koska en muutenkaan käytä evästeitä. Mutta ymmärsinkö nyt oikein, että joku yksi ihminen Yhdysvalloissa on sanonut jonkin videon kommenteissa Harryn näyttävän James Bondilta. Ja te täällä kiihdytätte itsenne raivoon asian suhteen?

Mitä jos menisitte vaikka sinne videon kommentteihin kertomaan mielipiteenne. Siellä se voi vaikka mennä perille kyseiselle henkilölle. Täällä ei kukaan ole sanonut hänen näyttävän James Bondilta, korkeintaan on ihmetelty, miksi hänen pitäisi näyttää Bondilta. Ei hän ole näyttelijäkään, saati Bond-kandidaatti.

Mitäpä jos et komentelisi ja neuvoisi muita kun et edes tiedä mistä on kyse kuten itsekin myönsit. Joku sussexfani laittoi videon jossa isoin kirjaimin julistettiin että Harry on kuin James Bond, sen näkee ilman katsomattakin videota lainkaan ja siihen on kai oikeus reagoida etteipä näytäkään minusta. Siinä sen kummempaa raivoamista muuta kuin meghanistit itkevät "miksi pitäisi näyttää, eikö Harry saa mennä juhlimaan kun ei ole yhtä seksikäs kuin 007" ja muuta i d i oottimaista. Mutta, kuten itsekin osoitit, meghanistien vahvuus ei ole pysyä asiassa vaan vääristellä ja johtaa harhaan ja koittaa saada muut näyttämään tyhmiltä/pahantahtoisilta vaikka se o n heidän kuten idolinsakin ominta aluetta.

Vierailija
25524/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka tässä.

Tää nyt sille joka kyseli "ymmärsinkö oikein" ja joka ei ollut ymmärtänyt oikein. Käskytti muita menemään videon kommentointiosioon kertomaan mielipiteensä.

Vierailija
25525/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katenisteille ja rojalisteille tulee kovat ajat eteen kun tämä kuninkaallinen korttitalo romahtaa.

Vierailija
25526/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selvästihän meghanisti on alunperin tuon videon tähän ketjuun iskenyt että eisussexfanit tajuaisivat mikä kultkimpale, komistus ja sexy se Harry onkaan verrattuna vanhentuneeseen tavisveljeensä. Taatusti odottikin reaktiota. No reaktion sai muttei sitten ollutkaan mieluisa.  

En muuten enää ihmettele miksi meghanistit ovat koko ajan vinkumassa linkkiä ja lähdettä joka asiaan, nytkin kyseltiin useaan kertaan missä muka on joku Harrya James Bondin näköiseksi sanottu ja vastattiin, vissiin useammankin kerran että tämän ketjun videossa niin ei sellaista itse löytäneet/viitsineet hakea eivätkä edes muistaneet nähneensä vaikka ei ollut sen vanhemmasta "dokumentista" kyse kuin eilisiltaisesta.

Vierailija
25527/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua vieläkään, mikä on tämän räyhääminen pointti. Joku amerikkalainen sussexfani on laittanut jotain isoilla kirjaimilla, ja meidän katenistilla meni siitä hermot, ja hän yrittää saada sitä nyt muiden keskustelijoiden syyksi.

Vierailija
25528/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katenisteille ja rojalisteille tulee kovat ajat eteen kun tämä kuninkaallinen korttitalo romahtaa.

Kuules harhainen. Katenisti en ole koska sellaisia ei ole. En pidä siitä miten meghanistit valehtelevat Waleseista ja ilkkuvat ja herjaavat keksityillä/vääristellyillä jutuillansa hovia. Mutta jos niin kävisi että Walesit eroaisivat/monarkia romahtaisi niin se olisi minulle aivan yhdentekevää, ei se minun elämääni vaikuttaisi. Meghanistien on varmaan vaikea käsittää tai uskoa sitä koska ovat itse niin kiihkeästi ja suorastaan sairaalloisesti Sussexien ja etenkin Meghanin pauloissa.

Vierailija
25529/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En katso tämän ketjun videoita, koska en muutenkaan käytä evästeitä."

Et taida katsoa tai lukea yhtään mitään niin pihalla näytät olevan maailman tapahtumista.

Vierailija
25530/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan selvästihän meghanisti on alunperin tuon videon tähän ketjuun iskenyt että eisussexfanit tajuaisivat mikä kultkimpale, komistus ja sexy se Harry onkaan verrattuna vanhentuneeseen tavisveljeensä. Taatusti odottikin reaktiota. No reaktion sai muttei sitten ollutkaan mieluisa.  

En muuten enää ihmettele miksi meghanistit ovat koko ajan vinkumassa linkkiä ja lähdettä joka asiaan, nytkin kyseltiin useaan kertaan missä muka on joku Harrya James Bondin näköiseksi sanottu ja vastattiin, vissiin useammankin kerran että tämän ketjun videossa niin ei sellaista itse löytäneet/viitsineet hakea eivätkä edes muistaneet nähneensä vaikka ei ollut sen vanhemmasta "dokumentista" kyse kuin eilisiltaisesta.

Mulla ei ole evästeet päällä, joten en näe videoita, ihan samantekevää ovatko eilisiä vai vuoden takaisia. Vaikutat sekavalta, onko sinulla kaikki hyvin?

Vierailija
25531/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua vieläkään, mikä on tämän räyhääminen pointti. Joku amerikkalainen sussexfani on laittanut jotain isoilla kirjaimilla, ja meidän katenistilla meni siitä hermot, ja hän yrittää saada sitä nyt muiden keskustelijoiden syyksi.

Voi reppanapieni. Meghanistithan ne yrittivät että kukaan ei mukamas ole Harrya Bondin näköiseksi sanonut ja nyt kun todiste tuli että onpa ja itse meghanisti on sen alunperin laittanut niin ylläripylläri meghanisti kääntää sen katenistin raivoamiseksi ja riehumiseksi. Olette niin nähtyjä jo.

Vierailija
25532/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan usalaisen kimpussa, onko ääkkönen unohtunut? On sinulla raukalla painolastia  kun raahaat noita kahta selässäsi joka paikkaan.

Vierailija
25533/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En katso tämän ketjun videoita, koska en muutenkaan käytä evästeitä."

Et taida katsoa tai lukea yhtään mitään niin pihalla näytät olevan maailman tapahtumista.

No nyt viimeksi yritin tänään keskustella Baby2baby-gaalasta, mutta eipä se ketään kiinnostanut, kun jollain videolla joku on ilmeisesti sanonut Harrya James Bondin näköiseksi ja Katenisti sai kakkahalvauksen.

Vierailija
25534/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole evästeet päällä, joten en näe videoita, ihan samantekevää ovatko eilisiä vai vuo

Suututtaa aina kun joku tulee päsmäröimään asiassa josta ei edes mitään tiedä. Ole mieluummin hiljaa kuin alat ojentamaan jossain josta olet ihan pihalla ja sanot sen itsekin.

Vierailija
25535/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole evästeet päällä, joten en näe videoita, ihan samantekevää ovatko eilisiä vai vuo

Eikö sulla näy edes sen videon aloituskuva? Ilman että sen klikkaa pyörimään? 

Vierailija
25536/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy edes aloituskuva, en käytä evästeitä. Voisiko nyt saada sen vastauksen, että miten me palstalaiset olemme vastuussa siitä videosta.

Vierailija
25537/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan usalaisen kimpussa, onko ääkkönen unohtunut? On sinulla raukalla painolastia  kun raahaat noita kahta selässäsi joka paikkaan.

Yksi ja sama ja vähän muitakin alter egoja on ollut. Kuten varsin hyvin tiedät :)

Vierailija
25538/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen olio tuo ketjun katenisti. Roikkuu täällä räyhäämässä ja nimittelemässä muita ketjuun kirjoittelevia vaikka jo Sussex-nimi aiheuttaa hänelle ihottumaa. Ei raukalla ole tarpeeksi järkeä lähteä pois.

Vierailija
25539/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy edes aloituskuva, en käytä evästeitä. Voisiko nyt saada sen vastauksen, että miten me palstalaiset olemme vastuussa siitä videosta.

Jokuhan sussexlainenhan sen tänne laittoi ihan tarkoituksella. Kun siinä heti julistettiin että H on kuin JB. Meghanistithan ne hermostui ja alkoi väittämään että kukaan missään ei ole sanonut niin ja missä muka koska. Siksi olette vastuussa :)

Vierailija
25540/25590 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksesa mäkin annan sen saman neuvon: älä kommentoi asiaa jota et edes tiiä ja vielä vähemmän ala neuvomaan tai ojentamaan muita.