Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (25525)

Vierailija
25501/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katenisti on raivoissaan, kun Harry ja Meghan kutsuttiin A-listalaisten juhliin. Itku ja riehunta on valtaisa. 

Oletko nähnyt kutsun jossain? Todennäköisemmin kävivät kuokkimassa, Megzun tavanomaiseen tyyliin. 

Todennäköisesti olet vähän hupsu ja vähän enemmän kateellinen. Turvahenkilöt eivät päästä kuokkijoita sisään tuon tason juhliin. 

Kade en ole, enköhän ole jo tänään tehnyt tarpeeksi tiettäväksi, mitä mieltä olen botox-kemuista ja niissä juhlivista elävistä kuolleista. Mutta synttärisankarin kanssa eivät saaneet kuvia, sellaisia ei someen rouva julkaissut. Ihan kuin paikalla eivät Meghan ja Harry olisi ikinä olleetkaan. Snub on aivan ilmeinen, huutaa aivan. Kohdasta 4.27 min:&nbs

Ethän sinä voi millään tíetää kenen kaikkien kanssa kuvia otettiin. Tuo tubettaja on niin epäluotettava että on hyvinkin voinut jättää osan videoita kopioimatta. Ja ketjumamma uskoo.

Vierailija
25502/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katenisti on raivoissaan, kun Harry ja Meghan kutsuttiin A-listalaisten juhliin. Itku ja riehunta on valtaisa. 

Oletko nähnyt kutsun jossain? Todennäköisemmin kävivät kuokkimassa, Megzun tavanomaiseen tyyliin. 

Todennäköisesti olet vähän hupsu ja vähän enemmän kateellinen. Turvahenkilöt eivät päästä kuokkijoita sisään tuon tason juhliin. 

Juuri näin, tuollaisissa juhlissa on parkkipojat ja turvallisuushenkilöstöä enemmän kuin tarpeeksi. Ei ketjumamma ymmärrä suuren maailman menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25503/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä nopeasti vastasi yläpeukuttajakin. Miksi et siihen puuttunut?

Ei tarvinnut puuttua kun olin itse juuri kuunnellut videon ja itse peukutin.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25504/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka tässä.

Vierailija
25505/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinnut puuttua kun olin itse juuri kuunnellut videon ja itse peukutin.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Yläpeukutat omia viestejäsi?

Vierailija
25506/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25507/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI Harrya solvattu siitä että hän meni 007-teemabileisiin vaikkei ole yhtä seksikäs kuin James Bond, älä valehtele. Joku totesi että Harry ei ole kuin James Bond (vaikka jossain videossa niin hehkutettiinkin) ja oikeassahan hän olikin.

Meghanistien luetun ymmärtäminen on todella heikkoa, ilmankos "keskustelu" heidän kanssaan on niin vaikeaa.

Harry&Meghan-ketjussa ei tarvitse miettiä Gatesin tai Zuckerbergin seksikkyyttä tai sen puutetta.

Miksi Harryn pitäisi olla yhtä seksikäs kuin James Bond?

No ei tietenkään pidä. Mutta ei hän suinkaan "näyttänyt aivan James Bondilta", se oli se pointti. Näytti klovnilta.

Kuka nyt on väittänyt Harryn näyttäneen James Bondilta?

Tuossa ylempänä sinulle ja kahdelle yläpeukuttajalle vastaus. Onko liian vaivalloista ihan itse tarkistaa kun vastataan että tämän ketjun videosta löytyy? Löysin minäkin. Helposti, eilisillan kommenteista.

Vierailija
25508/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrysta tulee seuraava Bond. Miettikääs nyt kun hän laskeutuu samettismokissaan Apachella alas taivaan sinestä ja kellistää kaikki naiset. Paitsi että Meghan tekee hänestä impotentin, vaatimalla tietyt ehdottomat muutokset kässäriin, jossa Bond saa erektion ainoastaan Megsun ilmestyessä paikalle.

Katenistilla alkaa olla herjat vähissä kun pitää käydä pallehin kiinni. Mielikuvitus laukkaa kuin pillastunut hevonen.

Muistelehan uudelleen kuka kävi Williamin palleihin ja koko penikseenkin kiinni :D Kyllä se oli Harry, tuo tollonpuoleinen velipoika. Omistaan jaaritteli kuinka niitä rasvaillee mamin voiteella.

Ja minähän vain korostin sitä seikkaa, että Harryn vehje toimii ainoastaan Meghanin kosketuksesta. Olisit ylpeä, kun sun idolia kehutaan. Mutta eihän sulla leikkaa, pikkuruinen herne pyörii vain nimittelyssä. Stupid is what stupid does.

Vierailija
25509/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rouva itse, siis Meghan, julkaisisi omassa somessaan jos olisi synttärisankarin kanssa yhteiskuvissa ollut?

Vierailija
25510/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka tässä.

Joo ei näytä. Rehellisesti sanottuna t*ssiposki, kaukana Bondista.

Vierailija
25511/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Several stars attended Jenners birthday party, including Tyler Perry, Paris Hilton, Mariah Carey, Kylie Jenner, Mark Zuckerberg and Jay-Z and Beyoncé who snuck into the estate without being photographed."

Ei kaikkia saatu valokuvattua, näinhän se menee muissakin juhlissa.   

Vierailija
25512/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukutat omia viestejäsi?

Holy guacamole! Peukutin juuri katsomaani videota. P-i-t-ä-ä-k-ö sinulle selittää kaikki kirjain kirjaimelta ennenkuin ymmärrät missä menään?

Vierailija
25513/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanistilla on taas vauhti päällä. Ulisee kuin pikku lapsi alapeukuista kun ei pysy edes aiheessa.

Vierailija
25514/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö rouva itse, siis Meghan, julkaisisi omassa somessaan jos olisi synttärisankarin kanssa yhteiskuvissa ollut?

Sulla ei taida olla käytöstapoja, jos ajattelet että voit julkaista toisten juhlista omassa somessasi mitä haluat. Ja please ei nyt mitään emmäämuttameghan-ininöitä. Älä ole täysin ennalta-arvattava.

Vierailija
25515/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tämän ketjun videoita, koska en muutenkaan käytä evästeitä. Mutta ymmärsinkö nyt oikein, että joku yksi ihminen Yhdysvalloissa on sanonut jonkin videon kommenteissa Harryn näyttävän James Bondilta. Ja te täällä kiihdytätte itsenne raivoon asian suhteen?

Mitä jos menisitte vaikka sinne videon kommentteihin kertomaan mielipiteenne. Siellä se voi vaikka mennä perille kyseiselle henkilölle. Täällä ei kukaan ole sanonut hänen näyttävän James Bondilta, korkeintaan on ihmetelty, miksi hänen pitäisi näyttää Bondilta. Ei hän ole näyttelijäkään, saati Bond-kandidaatti.

Vierailija
25516/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrysta tulee seuraava Bond. Miettikääs nyt kun hän laskeutuu samettismokissaan Apachella alas taivaan sinestä ja kellistää kaikki naiset. Paitsi että Meghan tekee hänestä impotentin, vaatimalla tietyt ehdottomat muutokset kässäriin, jossa Bond saa erektion ainoastaan Megsun ilmestyessä paikalle.

Katenistilla alkaa olla herjat vähissä kun pitää käydä pallehin kiinni. Mielikuvitus laukkaa kuin pillastunut hevonen.

Taitaa Katenistin raivokiihko alkaa saada seksuaalisia sävyjä.

Putki jäänyt mummolle päälle. Huolissaan Williamin työmatkasta. 

Vierailija
25517/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi lempinimi Williamille, ihan on brittien itsensä keksimä, DIM WILL. On jo aikoihin tultu kun GB-Newskin on saanut tarpeekseen tästä hovisirkuksesta.

Vierailija
25518/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla käytöstapoja, jos ajattelet että voit julkaista toisten juhlista omassa somessasi mitä haluat. Ja please ei nyt mitään emmäämuttameghan-ininöitä. Älä ole täysin ennalta-arvattava.

Meghan ja käytöstavat ja muiden kunnioittaminen. Just.

Vierailija
25519/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse olikin siitä, mitä kuvia Mrs Jenner itse oli omassa somessaan julkaissut omista bileistään. Niissä ei kuvia Meghanista, ei kuvia Harrystä.

Joko nyt meghanisti vihdoin ymmärtää, mitä videossa ajettiin takaa eli ei Meghanin eikä Harryn arvoa pidetä kummoisena noissa piireissä. Heitä eivät A-listan julkut pidä edes kuvan julkaisemisen arvoisena. 

Vierailija
25520/25525 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso tämän ketjun videoita, koska en muutenkaan käytä evästeitä. Mutta ymmärsinkö nyt oikein, että joku yksi ihminen Yhdysvalloissa on sanonut jonkin videon kommenteissa Harryn näyttävän James Bondilta. Ja te täällä kiihdytätte itsenne raivoon asian suhteen?

Mitä jos menisitte vaikka sinne videon kommentteihin kertomaan mielipiteenne. Siellä se voi vaikka mennä perille kyseiselle henkilölle. Täällä ei kukaan ole sanonut hänen näyttävän James Bondilta, korkeintaan on ihmetelty, miksi hänen pitäisi näyttää Bondilta. Ei hän ole näyttelijäkään, saati Bond-kandidaatti.

Meghanistithan ne tykittävät tänne videoita "todisteeksi" ja muiden pitäisi niiden perusteella uskoa vaikka ja mitä. Nyt joku ei ollut samaa mieltä että Harry näyttäisi ihan Bondilta ja keertoi sen ja ei, et ymmärtänyt oikein. Sitä videota ei tarvitse edes katsoa kun se lukee heti isolla siinä alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi