Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (25395)

Vierailija
25341/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää yksi se ei osaa muuta kuin mummotella, lyttääjäksi nimitellä ja monet muut useaan kertaan kuullut fraasit.

Eihän sinua tarvitsisi nimitellä jos osaisit olla ihmisiksi, mutta kun et opi.

Vierailija
25342/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos mammelit lukeneet tänään Daily Mailia? Harry ja Meghan oli bongattu menossa Jeff Bezosin kartanoon juhlimaan Kris Jennerin seitsemänkymppisiä. Meghanin sääriäkin kehaistiin jutussa. Ja Harrylla punainen unikko rintapielessä. 

Alapeukkusi varmaan tarkoitti, että et ole vielä lukenut.

Linkki olisi ollut kiva. Meghanisteille sen laittaminen on yleensä ylivoimaisen vaikeaa. Mutta odotetaan. 

Katenistille on ylivoimaisen vaikeaa löytää Daily Mailin etusivua. Niinpä taitaa tämäkin juttu jäädä häneltä lukematta. Harmi.

Minä haen sellaisia juttuja, jotka minua kiinnostavat. Kuten tämä alla oleva. Beisboolliin herttuan ja herttuatt

Kiäh, kiäh, nyt minuakin naurattaa kun joku on langennut Royal Short Stories-ansaan. Kääntävät aina jokaisen tapahtuman päinvastaiseksi kun mitä todella tapahtui. Tämän huomaa heti jokainen vähän enemmän asiaa seurannut joka lukee muutakin kuin Daily Failia. Olisi voinut tarkistaa  faktat vaikka kanadalaisista lähteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25343/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Keisarin uudet vaatteet" -tapaus on myös Lila Moss, joka taitaa olla vielä äitiään lyhyempi. Jollain suhteilla sekin noissa piireissä pyörii, kuka tietää millä...ei hitustakaan äitinsä karismaa ole tytössä. Jotkut Katen kuvat ovat suorastaan taianomaisia.

Ai jaa. Mun mielestäni taas Katessa on yhtä paljon karismaa kuin leivänpaahtimessa. Apaattisen näköinen kuivatukkainen alipainoinen nainen, joka nautti ysärillä suosiota pro-Ana-liikkeen keskuudessa ja lähinnä kauhistelua taviksien parissa.

Middleton vai? 

Vierailija
25344/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää yksi se ei osaa muuta kuin mummotella, lyttääjäksi nimitellä ja monet muut useaan kertaan kuullut fraasit.

Hyvin kuvaavaa ettet ymmärrä kuinka täällä kommentoi useampi ihminen. Et sinä minua nimitellyt. Olen vain täysin kyllästynyt lukemaan pyttyilyäsi ym. Sinä se et millään opi. Mummostakin olet tehnyt kirosanan.

Vierailija
25345/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrystä tuli mediassakin ihan sääliö, kun meni kimppasn tuon meghanin kanssa. Ei varmaa  ollut mikään välkky syntyjäänkään, mutta nsautti kuningashuoneen tuomasta loistosta  

Nyt ei ole mitään jälbellä, kirjottaa kirjoja jäätyneestä vehkeestään ja narsisti vaimo ohjailee. Mitäön sisältöä päiviin ei ole, ei vanhoja ystäviä, ei sukua. Voi harryä! Mitähän elämä on vaikka 6kymppisenä ukkona

Tyypillinen sääliö, siellä vaan bilettää Bezosin ja Gatesin seurassa kuten yksinäisillä sääliöillä tapana on.

Harry ja Meghan menivät tällä kertaa sitten Bezosia ja Gatesia nuoleskelemaan, jotta voisivat niiden rahoittamana saada edes sähkölaskunsa maksettua. 😆

Keltakallon pää on poksahtanut.

Vierailija
25346/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä, mihin on unohtunut paljon kehumasi tapakasvatus ja kauniisti sekä ystävälisesti puhuminen "niillekin jotka eivät sitä ansaitsisi" ???

Vierailija
25347/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles presidenttinä alkaa olla jo aika kömpelö.

Vierailija
25348/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrystä tuli mediassakin ihan sääliö, kun meni kimppasn tuon meghanin kanssa. Ei varmaa  ollut mikään välkky syntyjäänkään, mutta nsautti kuningashuoneen tuomasta loistosta  

Nyt ei ole mitään jälbellä, kirjottaa kirjoja jäätyneestä vehkeestään ja narsisti vaimo ohjailee. Mitäön sisältöä päiviin ei ole, ei vanhoja ystäviä, ei sukua. Voi harryä! Mitähän elämä on vaikka 6kymppisenä ukkona

Tyypillinen sääliö, siellä vaan bilettää Bezosin ja Gatesin seurassa kuten yksinäisillä sääliöillä tapana on.

Harry ja Meghan menivät tällä kertaa sitten Bezosia ja Gatesia nuoleskelemaan, jotta voisivat niiden rahoittamana saada edes sähkölaskunsa maksettua. 😆

Ei, vaan he menivät Kris Jennerin syntymäpäiville, koska heidät oli kutsuttu sinne. Kannattaa välillä seurata uutisia.

Vierailija
25349/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö sitä Daily Mailiä lukea vai ei? Aiemmin iltapäivällä minun olisi kuulemma ehdottomasti pitänyt etsiä Daily Mailin etusivu, koska meghanistin minun olisi pitänyt se lukea, mutta ei itse sitä osannut linkittää. Tuossa yläpuolella taas Daily Mail ei käy ollenkaan uutisten lähteeksi, vaan ehdottomasti pitäisi lukea jotain muuta. 

Molemmat eivät voi olla oikein, dear meghanisti! Eli onko Daily Mail hyvä vai huono lehti ja lähde? Onko minun pakko lukea sitä vai välttää täysin? Jos saisi vihdoin sen definitiivisen vastauksen tähän, kiitos! 

Vierailija
25350/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutan keskustelun aiheesta, kts aloitus.

*

Meghan on päässyt suuren yleisön ja median julkisuuteen nimenomaan Prinssi Harryn kautta. Ilman Harrya hänestä ei tehtäisi lehtiin kansikuvia ja haastatteluja, hän ei saisi miljoonasopimuksia Netflixillä yms 

Silti hän esiintyy kuin olisi tässä nykyisessä asemassa omasta ansiostaan. Hän änkee Harryn eteen, simputtaa henkilökuntaa joka paikassa, missä toimii, puhuu itsestään, vaikka hänellä ei ole mitään erityisiä saavutuksia eikä mielenkiintoista kerrottavaa. 

Hän on saavuttanut etuoikeutetun aseman ja yltäkylläisen elämän vain Harryn aseman kautta. Hän ei tunnu sitä itse käsittävän.

Nyt Meghan "somekansansa" ohella kuuluu pöyristyneen siitä, että William osallistuu Jeremy Clarksonin maatilaohjelmaan. Syynä on se, että vuosia sitten Clarkson ilmaisi inhonsa Meghania kohtaan

Hovi ei turhan tarkka keiden kanssa oleskelevat. Mm Beatricen 18-vuotis synttäreillä oli Philip ja Ghislane, Epstein ja Weinstein. Toivottavasti ei sentään Jimmy Saaville ja Gary Glitter. 

Vierailija
25351/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitääkö sitä Daily Mailiä lukea vai ei? Aiemmin iltapäivällä minun olisi kuulemma ehdottomasti pitänyt etsiä Daily Mailin etusivu, koska meghanistin minun olisi pitänyt se lukea, mutta ei itse sitä osannut linkittää. Tuossa yläpuolella taas Daily Mail ei käy ollenkaan uutisten lähteeksi, vaan ehdottomasti pitäisi lukea jotain muuta. 

Molemmat eivät voi olla oikein, dear meghanisti! Eli onko Daily Mail hyvä vai huono lehti ja lähde? Onko minun pakko lukea sitä vai välttää täysin? Jos saisi vihdoin sen definitiivisen vastauksen tähän, kiitos! 

Siia megjanistin mielestä minun olisi pitänyt se etusivu lukea. Jäi vahingossa sana pois. 

Vierailija
25352/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutan keskustelun aiheesta, kts aloitus.

*

Meghan on päässyt suuren yleisön ja median julkisuuteen nimenomaan Prinssi Harryn kautta. Ilman Harrya hänestä ei tehtäisi lehtiin kansikuvia ja haastatteluja, hän ei saisi miljoonasopimuksia Netflixillä yms 

Silti hän esiintyy kuin olisi tässä nykyisessä asemassa omasta ansiostaan. Hän änkee Harryn eteen, simputtaa henkilökuntaa joka paikassa, missä toimii, puhuu itsestään, vaikka hänellä ei ole mitään erityisiä saavutuksia eikä mielenkiintoista kerrottavaa. 

Hän on saavuttanut etuoikeutetun aseman ja yltäkylläisen elämän vain Harryn aseman kautta. Hän ei tunnu sitä itse käsittävän.

Nyt Meghan "somekansansa" ohella kuuluu pöyristyneen siitä, että William osallistuu Jeremy Clarksonin maatilaohjelmaan. Syynä on se, että vuo

Tai siis piti laittaa Saville. Ei Saaville 🤭

Vierailija
25353/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan he meniv

En usko. Kuokkimaan menivät. Aidan ali pujahtivat. 

Vierailija
25354/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siia megjanistin mielestä minun olisi pitänyt se etusivu lukea. Jäi vahingossa sana pois. 

Meg janisti

Vierailija
25355/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökänisti. 🤭

Mökänisti-Meghan. 😆

Vierailija
25356/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katenisti ei osaa naputella "dailymail.com" vaan hänelle pitää tarjoilla linkki tarjottimella. Kannattaisi siirtyä seuraamaan jotain kotimaista julkkista, elämä helpottuisi.

Vierailija
25357/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25358/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

007-teemaiset 70v. syntymäpäivät.

Vierailija
25359/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin maailmaa muuttavat, naisia voimaannuttavat levitteet tulevat juhlapakkauksissa joulumarkkinoille. Iloitkaamme ja riemuitkaamme siitä! Näin Meghan Sussex jälleen kerran osoittaa hyväntekeväisyyttään ja haluaan tehdä maailmastamme paremman paikan, aivan kuten jo 11-vuotiaana, kun hän laittoi stopin tiskiainemainoksen naisia sortavalle sanamuodolle. 

Ja cameo-roolinkin hänen ylhäisyytensä tekee, lahjoittaen näin maailmalle muutaman minuutin kuninkaallista glamouriaan.

Terveisin,

AI Ättenbörö, Sussexien sanansaattaja

Vierailija
25360/25394 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartsalla poppy rinnassa kun meni Kardashianin huumebileisiin.