Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keisarin uudet vaatteet" -tapaus on myös Lila Moss, joka taitaa olla vielä äitiään lyhyempi. Jollain suhteilla sekin noissa piireissä pyörii, kuka tietää millä...ei hitustakaan äitinsä karismaa ole tytössä. Jotkut Katen kuvat ovat suorastaan taianomaisia.
Lila 168cm, Kate 170cm. Ei niin kovin paljon lyhyempi.
Kate on kyllä lähes 172 cm.
Kate on itsekin myöntänyt, että pituutta on pyöristetty ylöspäin enemmän kuin alan tapa on.
Aika monessa paikassa viitataan vuonna 1999 tehtyyn haastatteluun, jossa hän kertoi olevansa 5'6 eli 167,6 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keisarin uudet vaatteet" -tapaus on myös Lila Moss, joka taitaa olla vielä äitiään lyhyempi. Jollain suhteilla sekin noissa piireissä pyörii, kuka tietää millä...ei hitustakaan äitinsä karismaa ole tytössä. Jotkut Katen kuvat ovat suorastaan taianomaisia.
Ai jaa. Mun mielestäni taas Katessa on yhtä paljon karismaa kuin leivänpaahtimessa. Apaattisen näköinen kuivatukkainen alipainoinen nainen, joka nautti ysärillä suosiota pro-Ana-liikkeen keskuudessa ja lähinnä kauhistelua taviksien parissa.
Jaa jaa...katsopas sen Wiki. Mallitoimiston perustaja bongasi 14-vuotiaan lentoasemalta ja siitä se lähti, Galliano, Calvin Klein jne jne. Mittava ura näytös- ja valokuvamallina.
Taitaa aika moni olla kuitenkin kanssani samaa mieltä :D Mutta ei sinun tietenkään mikään pakko ole. Meghan on suht hyvä idoli ja top model :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos mammelit lukeneet tänään Daily Mailia? Harry ja Meghan oli bongattu menossa Jeff Bezosin kartanoon juhlimaan Kris Jennerin seitsemänkymppisiä. Meghanin sääriäkin kehaistiin jutussa. Ja Harrylla punainen unikko rintapielessä.
Alapeukkusi varmaan tarkoitti, että et ole vielä lukenut.
Linkki olisi ollut kiva. Meghanisteille sen laittaminen on yleensä ylivoimaisen vaikeaa. Mutta odotetaan.
Katenistille on ylivoimaisen vaikeaa löytää Daily Mailin etusivua. Niinpä taitaa tämäkin juttu jäädä häneltä lukematta. Harmi.
Minä haen sellaisia juttuja, jotka minua kiinnostavat. Kuten tämä alla oleva. Beisboolliin herttuan ja herttuattaren kutsunut hemmo onkin aika epeli. Vähemmän filantrooppi on tämä jätkä, kohdassa 1.00 min alkaen. Vähän eteenpäin videossa, ja herttua kiittelee kanadalaisia, että antoivat hänelle vaimonsa, koska kanadalaisena herttuatar etupäässä vieläkin tunnetaan. Siis häh??? Wtf?? Harvemmin olen nähnyt noin pahaa isäntien nuoleskelua keneltäkään vieraalta, ja herttua saakin siitä medialta kuulla. Kiäh kiäh. Ja paljon muuta. Nauttikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Mun mielestäni taas Katessa on yhtä paljon karismaa kuin leivänpaahtimessa. Apaattisen näköinen kuivatukkainen alipainoinen nainen, joka nautti ysärillä suosiota pro-Ana-liikkeen keskuudessa ja lähinnä kauhistelua taviksien parissa.
Jaa jaa...katsopas sen Wiki. Mallitoimiston perustaja bongasi 14-vuotiaan lentoasemalta ja siitä se lähti, Galliano, Calvin Klein jne jne. Mittava ura näytös- ja valokuvamallina.
Taitaa aika moni olla kuitenkin kanssani samaa mieltä :D Mutta ei sinun tietenkään mikään
Kerroin, että mun mielestäni hänellä ei ole karismaa. En usko, että hänen wikissään kerrotaan, mitä mieltä minun pitäisi olla hänen karismastaan.
Meghan ei asiaan liity, hänhän ei edes ole malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos mammelit lukeneet tänään Daily Mailia? Harry ja Meghan oli bongattu menossa Jeff Bezosin kartanoon juhlimaan Kris Jennerin seitsemänkymppisiä. Meghanin sääriäkin kehaistiin jutussa. Ja Harrylla punainen unikko rintapielessä.
Linkki olisi ollut kiva. Meghanisteille sen laittaminen on yleensä ylivoimaisen vaikeaa. Mutta odotetaan.
Katenistille on ylivoimaisen vaikeaa löytää Daily Mailin etusivua. Niinpä taitaa tämäkin juttu jäädä häneltä lukematta. Harmi.
Minä haen sellaisia juttuja, jotka minua kiinnostavat. Kuten tämä alla oleva. Beisboolliin herttuan ja herttuatt
maltalainen, nigerialainen (prinsessa), kanadalainen.. ja tietysti brittiherttuatar. Kai se vähän amerikkalainenkin on. Ameebaksi tai kameleontiksi on sanottu ja sopii näköjään tuohon geeniperimäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haen sellaisia juttuja, jotka minua kiinnostavat. Kuten tämä alla oleva. Beisboolliin herttuan ja herttuatt
Nuoleskelua? Harryhan -ihan kuin vaimonsakin- on meghanistien mielestä niiiin aito ja teeskentelemätön.. nyt kun saa olla oma vapaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haen sellaisia juttuja, jotka minua kiinnostavat. Kuten t
Harry menee syntymäpäiväjuhliin unikko rinnassa. Harry elää jossain harhoissa.
Mammaparka ei tiedä, että monet britit käyttävät tänä viikonloppuna unikkoa rintapielessä. Toki Harry näytti vähän kiusaantuneelta, kun tuli kuvatuksi menossa juhlimaan maailman kuuluisimpien julkkiksien kanssa samaan aikaan kun isä ja muu suku yritti näyttää niin surullisilta kuin osasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo, Katella on syöpä (esiaste) vatsassa ja suolistosairaus jonka vuoksi hän ei voi syödä paljon. Suolistosairaus siis muuttunut syövän esiasteeksi.
Kate Mossilla syöpä? Multa on mennyt ihan ohi. Mutta kyllähän se on totta, et
Ei vaan Katella, Walesin prinssin puolisolla.
Harrystä tuli mediassakin ihan sääliö, kun meni kimppasn tuon meghanin kanssa. Ei varmaa ollut mikään välkky syntyjäänkään, mutta nsautti kuningashuoneen tuomasta loistosta
Nyt ei ole mitään jälbellä, kirjottaa kirjoja jäätyneestä vehkeestään ja narsisti vaimo ohjailee. Mitäön sisältöä päiviin ei ole, ei vanhoja ystäviä, ei sukua. Voi harryä! Mitähän elämä on vaikka 6kymppisenä ukkona
Kate on itsekin myöntänyt, että pituutta on pyöristetty ylöspäin enemmän kuin alan tapa on.