Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos mammelit lukeneet tänään Daily Mailia? Harry ja Meghan oli bongattu menossa Jeff Bezosin kartanoon juhlimaan Kris Jennerin seitsemänkymppisiä. Meghanin sääriäkin kehaistiin jutussa. Ja Harrylla punainen unikko rintapielessä.
Alapeukkusi varmaan tarkoitti, että et ole vielä lukenut.
Linkki olisi ollut kiva. Meghanisteille sen laittaminen on yleensä ylivoimaisen vaikeaa. Mutta odotetaan.
Katenistille on ylivoimaisen vaikeaa löytää Daily Mailin etusivua. Niinpä taitaa tämäkin juttu jäädä häneltä lukematta. Harmi.
Minä haen sellaisia juttuja, jotka minua kiinnostavat. Kuten t
Meghanisti itse lukee Daily Mailia. Käskee muitakin sitä lukemaan. Tämän otan ohjenuorakseni. Sori ne kaikki, jotka komentavat jotenkin toisin. Teistä ei tarvitse kenenkään välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin asussa on tummansininen ohut yläosa, josta rintaliivi kuultaa läpi. Hame on musta. Ei tuo minusta tyylikäs ole, mutta makuasioista ei voi kiistellä.
Paris Hilton taas kimaltelee tyylilleen uskollisena asussa, joka näyttää hänen vartalollaan upealta.
Harry ei ole erityisen innokkaan oloinen, ilme on aika tympeä noissa kuvissa. Liekö raahattu mukaan puoliväkisin?
No Meghanin asu on ihan kiva, hän ei sentään poseera nakuna kuten eräs britti.
Oprah oli ihan kamalan näköinen nahkapuvussaan.
Voi kamala. 🙈
Ihan hyvä, että en noita biletyskuvia ole nähnyt kenestäkään. Eivät ole näköjään mitenkään mieltäylentäviä. Päin vastoin. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pitääkö sitä Daily Mailiä lukea vai ei? Aiemmin iltapäivällä minun olisi kuulemma ehdottomasti pitänyt etsiä Daily Mailin etusivu, koska meghanistin minun olisi pitänyt se lukea, mutta ei itse sitä osannut linkittää. Tuossa yläpuolella taas Daily Mail ei käy ollenkaan uutisten lähteeksi, vaan ehdottomasti pitäisi lukea jotain muuta.
Molemmat eivät voi olla oikein, dear meghanisti! Eli onko Daily Mail hyvä vai huono lehti ja lähde? Onko minun pakko lukea sitä vai välttää täysin? Jos saisi vihdoin sen definitiivisen vastauksen tähän, kiitos!
Katenisti ei osaa naputella "dailymail.com" vaan hänelle pitää tarjoilla linkki tarjottimella. Kannattaisi siirtyä seuraamaan jotain kotimaista julkkista, elämä helpottuisi.
Etkö osaa itse päättää? Daily Mail on tabloidi, ei sidottu totuuteen.
Share or comment on this article: LIZ JONES: This was the time to put selfishness and petty squabbles aside. Instead, clown Harry partied with the tacky Kardashians... and Meghan's beaming smile reveals the truth
Onko mielestäsi asiallista kutsua prinssi Harryä klovniksi ja Kardashianeja halvoiksi ja mauttomiksi?
Osan toki päättää, Daily Mail kirjoittaa hyviä juttuja, ja varsinkin heidän youtubekanavansa Daily Mail Royals on kanava, jota seuraan joka viikko. Teidän meghanistien eriäviä mielipiteitä olen vain tässä ihmetellyt. Aikaisemmin tänään sain määräyksen meghanistilta etsiä Daily Mailin etusivu, ilmeisesti siellä oli jokin Harryä ja Meghania kehuva juttu. En viitsinyt etsiä, koska se ei kiinnostanut eikä meghanisti osannut linkkiä laittaa. Liian vaikeaa niille aivoille. Ja toisaalta sitten samat tyypit suhtautuvat samaan Harryä ja Meghania kehuvaan lehteen kuin antikristukseen. Olette te suoraan sanoen naurettavia ja ristiriitaisia. Olette todella oikein osanneet idolinne itsellenne valita. Olette yhtä kaheleita kuin Monteciton monsterit.
Hovi ei ymmärtänyt millainen aarre Meghan ja Harry olivat. Nyt sitten itketään kun saavat enemmän globaalia huomiota kuin kukaan kuninkaallinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko asiallista mummotella?
Voi ressu, onko taas joku sinua mummotellut?
Kuokkimassa huumebileissä? Ja tekoälysugar vielä sitä kehuu. 🙄
Ei hyvin mee sössökseillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuokkimassa huumebileissä? Ja tekoälysugar vielä sitä kehuu. 🙄
Ei hyvin mee sössökseillä.
???????????????????????????????????
Taas paiskoo William tavaroita, kun Harry ja Meghan saivat enemmän huomiota yhtenä iltana kuin William koko Earthshotillaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas paiskoo William tavaroita, kun Harry ja Meghan saivat enemmän huomiota yhtenä iltana kuin William koko Earthshotillaan.
Willsillä oli kosteat 3 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin asussa on tummansininen ohut yläosa, josta rintaliivi kuultaa läpi. Hame on musta. Ei tuo minusta tyylikäs ole, mutta makuasioista ei voi kiistellä.
Paris Hilton taas kimaltelee tyylilleen uskollisena asussa, joka näyttää hänen vartalollaan upealta.
Harry ei ole erityisen innokkaan oloinen, ilme on aika tympeä noissa kuvissa. Liekö raahattu mukaan puoliväkisin?
Middletonin paljastukset ei ole täällä puheenaiheena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Middletonin paljastukset ei ole täällä puheenaiheena.
On ymmärretty jo kauan sitten että Waleseista ei saa sanoa muuta kuin hyvää ja Sussexeja pitää haukkua suu vaahdossa ja nauraa käkättää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Willsillä oli kosteat 3 päivää.
Kylien kanssa.
Oprah oli ihan kamalan näköinen nahkapuvussaan.