Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (25339)

Vierailija
2441/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on hermoromahduksen partaalla.

En pidä Harrysta mutta voiko miesparkaa syyttää? Vaimo on juuri lähettänyt itsestään ex-rakastajansa kanssa kiehnäyskuvia petaamattomalla sängyllä. 

Olet siis 100% varma että Meg lähetti nuo kuvat?

Olivat Jaken jossain instagramissa tms, mutta jos ei "Meg" niitä olisi julkaisuun hyväksynyt, ne eivät siellä olisi olleet kymmentä minuuttia kauemmin. Eikös se vanha Suits-työkaverikin joutunut poistamaan sen Meghan makaamassa koivet ylöspäin -kuvan vuolaiden julkisten anteeksipyyntöjen kera? 

En ole seurannut Meghanin tekemisiä samalla innolla kuin sinä joten en voi kommentoida. t. Meghanistiksi tituleerattu.

Ei se vaadi kuin vain pikkuisen googlaamista, mutta sitäkään eivät kaikki tietenkään osaa. Honey. 

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-12572179/Meghan-Markle-Suits…

Vierailija
2442/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexsexin kuplleet vale kuninkaalisten Rotschild klooni reptiili inbretit jaksaa kiinnostaa Suomi tyttösiä. UK ei enää ole eikä kuningaskuntaa. Finito. You will sen..taas..En ota osaa pöllöt hah 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysse sekos. 

Vierailija
2444/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku haluaa nähdä lisää Meghanin autenttista kammopukeutumista, tässä videossa sitä riittää! Jen esittelee ryppyisiä potkuhousuja oikein enemmän kaupalla. 😁

Onko tuo Jen Kanadan hanhi? Ne hanhet sanovat "honk,honk" niinkuin Jen tervehtiessään seuraajiaan. Omituista.

No viihdyttävämpi ja aidompi hän on kuin ne kököt propaganda-videot mitä sussex-squad suoltaa ja missä on aina se teennäinen vanhemman brittimiehen AI-ääni oxfordin englannin korostuksella. Eikö ikinä tule mieleen kuinka mautonta se on? Eikö Meghan olekaan enää "valley girl"? Eikö britit olekaan r sisteja?

Epäilen että Meghan itse tehtailee näitä meghanin suuruudenylistyksen videoita. Tuo AI-oxfordin englanti sopii kuvioihin. Se on yhtä teennäinen ja "beige" kuin hänen "Meghan with love" -victorian sponge tai perinteiset britti kurkkuvoileivät, joita britit ei ikinä tarjoaisi lastenkutsuilla. 

Vierailija
2445/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vaihteeksi kuuntelisitte ihan itse mitä Meghan sanoo ihan itse ilman välikäsiä:

Tässä olisi nyt oivallinen tilaisuus laskea kuinka monnta kertaa Meghan sanoi my husband, sitä kun eilen ketjussa peräänkuulutettiin. Mutta kuten aina, ketjumutsi häippäisee takavasemmalle tosipaikan edessä.

Vierailija
2446/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit olivat rasisteja 2021-23, Oprah'sta Tom Bradbyyn. 

Vierailija
2447/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa vaihteeksi kuuntelisitte ihan itse mitä Meghan sanoo ihan itse ilman välikäsiä:

Tässä olisi nyt oivallinen tilaisuus laskea kuinka monnta kertaa Meghan sanoi my husband, sitä kun eilen ketjussa peräänkuulutettiin. Mutta kuten aina, ketjumutsi häippäisee takavasemmalle tosipaikan edessä.

Niitä sanoja oli muitakin listauksessa. I, me, my, mine, my children, my son, my daughter, as a mother I... 

Montako niitä laskit? 

Vierailija
2448/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexsexin kuplleet vale kuninkaalisten Rotschild klooni reptiili inbretit jaksaa kiinnostaa Suomi tyttösiä. UK ei enää ole eikä kuningaskuntaa. Finito. You will sen..taas..En ota osaa pöllöt hah 

Joo, puhumattakaan että se williami heilastelee oikeasti sen rosen kanssa ja tinttasi vaimoaan vuosi sitten viimeisen kerran ja paria lastaankin,  jotka nyt lepäävät haudoissaan kätkettyinä palatsin porstuan alla ja catariina ja lapset on nykyään oikeasti klooneja, minkä huomaa heidän vakavista ilmeistään...

😁😆👍

Vierailija
2449/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on hermoromahduksen partaalla.

En pidä Harrysta mutta voiko miesparkaa syyttää? Vaimo on juuri lähettänyt itsestään ex-rakastajansa kanssa kiehnäyskuvia petaamattomalla sängyllä. 

Olet siis 100% varma että Meg lähetti nuo kuvat?

Olivat Jaken jossain instagramissa tms, mutta jos ei "Meg" niitä olisi julkaisuun hyväksynyt, ne eivät siellä olisi olleet kymmentä minuuttia kauemmin. Eikös se vanha Suits-työkaverikin joutunut poistamaan sen Meghan makaamassa koivet ylöspäin -kuvan vuolaiden julkisten anteeksipyyntöjen kera? 

En ole seurannut Meghanin tekemisiä samalla innolla kuin sinä joten en v

Don't you honey me, nimrod. Juuri pääsin sanomasta että en seuraa heitä samalla innolla kuin sinä, ei ollut osaamisesta kysymys. Taidat käydä vahän hitaalla.

Vierailija
2450/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, tarkoititko ettei se sanonut my husband yhtäkään kertaa? Sitten on liitto tosi vaikeuksissa jos ei yhtään kertaa Harryä kehunut. 

Vierailija
2451/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, ei meghanisti mitään seuraa...muuta kuin tventtifoorseven. 

Ulkoisesti ja sisäisesti kaunis. Joo. 🤣

Vierailija
2452/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä sanoja oli muitakin listauksessa. I, me, my, mine, my children, my son, my daughter, as a mother I... 

Montako niitä laskit?  

EN KERRO. Et osaa itse laskea? Koulut jääneet kesken?

Vierailija
2453/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako niitä laskit?  

Minä en katso meghanistien videoita. Odotan, että joku, esimerkiksi Taz tai Brittany, referoi tuon lavaperformanssin ja mitä he sitten siitä sanovat. Meghanin tylsät löpinät ovat sillä tavalla paljon mielenkiintoisempia, kun tulevat näiden muiden hauskojen kommenttien kera. 

Vierailija
2454/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanilla ei ole mitään sanottavaa, ei mitään annettavaa kuulijalle. Hän hehkuttaa vain omaa itseään ja senkin hän tekee näytellen. Mikrofonia hän rakastaa ja mahdollisuutta puhua itsestään. 

Vierailija
2455/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kivaa pätkää Platinum Jubileestä: 

https://youtube.com/shorts/XCVDcdlsrGs?si=i-AM7ow-68m-VFcz

https://youtube.com/shorts/773dZQwapus?si=GpChgmLZwMqxFVcG 

YouTube.com on globaali videoalusta eli näyttää videoita maailman ympäri. Tämä täytyy nyt sanoa ja selittää, koska kaikki eivät tätä tiedä. 😉

Tuossa alemmassa videossa helmikaulakoruisella naisella on varsin veikeä ilme katsoessaan Meghania: joo, mä kyllä tiedän mitä sinä meinaat. 

Hän ei olekaan mikä tahansa tätyli, vaan MI5 entisiä pomoja, nyt eläkkeellä. Hänet ja Johnny (kuningattaren equerry) on tarkoituksella sijoitettu Marklejen taakse. 

Vierailija
2456/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako niitä laskit?  

Minä en katso meghanistien vi

Et osaa muodostaa omaa mielipidettä? Odotat niin kauan että nuo kaksi puhevikaista keksivät jotain negatiivista sanottavaa videosta missä ei mitään sellaista ole. Olet täysin kahden tuntemattoman käsissä.

Vierailija
2457/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku haluaa nähdä lisää Meghanin autenttista kammopukeutumista, tässä videossa sitä riittää! Jen esittelee ryppyisiä potkuhousuja oikein enemmän kaupalla. 😁

Onko tuo Jen Kanadan hanhi? Ne hanhet sanovat "honk,honk" niinkuin Jen tervehtiessään seuraajiaan. Omituista.

No viihdyttävämpi ja aidompi hän on kuin ne kököt propaganda-videot mitä sussex-squad suoltaa ja missä on aina se teennäinen vanhemman brittimiehen AI-ääni oxfordin englannin korostuksella. Eikö ikinä tule mieleen kuinka mautonta se on? Eikö Meghan olekaan enää "valley girl"? Eikö britit olekaan r sisteja?

Epäilen että Meghan itse tehtailee näitä meghanin suuruudenylistyksen videoita. Tuo AI-oxfordin englanti sopii kuvioihin. Se

Oxfordin englanti mautonta? Sinulle taitaa kelvata vain Yorkshire.

Vierailija
2458/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että Meghan itse tehtailee näitä meghanin suuruudenylistyksen videoita. Tuo AI-oxfordin englanti sopii kuvioihin. Se

Siis apua! kun miettii... Brittiläinen perinteinen cucumber sandwitch on kolonialistinen kuin mikä! Sehän syntyi brittien Intian siirtomaaherruuden aikoihin. Kurkku on alunperin kotoisin Intiasta ja Intiassa asuvat britti-siirtomaaherrat söivät sitä paljon leivän täytteenä kun se virkisti kuumuudessa. Sieltä se levisi Englantiin ja oli huippukallis erikoisuus johon vain aatelisilla ja rikkailla oli varaa ja heilläkin pistää pieni rippu voileipänsä väliin ja näin syntyi brittiläiset perinteiset teen kanssa nautittavat suupalan kokoiset kurkkuvoileivät, joita nykyään nauttivat lähinnä elitistiset vanhat rouvat, esim. kuningatar, hienoilla teekutsuilla...

Mutta siis Mindy Kaling on syntyperältään intialainen! Sussexin herttuatar väkersi juuri näitä brittiläisiä kurkkuvoileipiä prinssi Archien synttäreille Mindyn jaksossa vaikka esim. kuningatar Elizabeth aina varoi tarjoamasta kolonialistisia tarjottavia ulkomaisille vierailleen jotka tulivat kyseisestä brittien siirtomaasta.

Vierailija
2459/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla ei ole mitään sanottavaa, ei mitään annettavaa kuulijalle. Hän hehkuttaa vain omaa itseään ja senkin hän tekee näytellen. Mikrofonia hän rakastaa ja mahdollisuutta puhua itsestään. 

Taidetaan puhua kahdesta eri Meghanista. Minä olen puhunut siitä jonka TIME kutsui puhumaan 100:n vaikutusvaltaisimman kokoukseen. Hän puhui ja kansa kuunteli. Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää puhuttua englantia?

Vierailija
2460/25339 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että Meghan itse tehtailee näitä meghanin suuruudenylistyksen vid

Oxfordin englanti mautonta.... Tässä Meghanille pohdittavaa britti-kielellä

'Ello ma'e I don' understand wha' you are implyin. If you say 'ha' you are valley girl an' you 'a'e bri'ish royals, 'hen why you pre'end 'ha' you are one ov 'hem

cockney rules!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän