Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (23948)
Mitähän heitterit tästä videosta sanovat kun Doria on käsi kädessä Oprahn kanssa, Ihan liikkuu mamma Doriakin A-listalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan taitaa olla melko tyylikäs pukeutuja, jos katenistin paras vastaus Camillan torstaiseen päähineeseen oli Meghanin lähes kahdeksan vuoden takainen hattu.
Täällä on ollut lätäkköhousut esillä, kuten myös eräs video meghanin monista asuflopeista.
Ja aika loogista on puhua KETJUN AIHEEN hatusta, ja verrata vaikka sitä TÄYSIN AIHEESEEN KUULUMATTOMAAN Camillan solvattuun päähineeseen, eikö vaan?
Jos puhun Camillan vaatteista, niin mikä tekee minusta jonkun katenistin? Oletko itse sitten joku nisti?
Sovitaan vaikka että olen pianisti. Mutta hupaisaa on, että vetäiset Meghanin kahdeksan vuoden takaisen hatun kuin jonakin suurena uutisena. Aika vähissä ovat puheenaiheesi.
Jos joku on tyylitön paskapottansa kanssa, on aivan sama oliko se sitä tänä aamuna vai 8 vuotta sitten.
Onko Camillan päähine muuttumassa paremmaksi 8 vuoden päästä?
Oikea tyylitaituri ei käytä tuollaista kakkapalleroa, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan taitaa olla melko tyylikäs pukeutuja, jos katenistin paras vastaus Camillan torstaiseen päähineeseen oli Meghanin lähes kahdeksan vuoden takainen hattu.
Täällä on ollut lätäkköhousut esillä, kuten myös eräs video meghanin monista asuflopeista.
Ja aika loogista on puhua KETJUN AIHEEN hatusta, ja verrata vaikka sitä TÄYSIN AIHEESEEN KUULUMATTOMAAN Camillan solvattuun päähineeseen, eikö vaan?
Jos puhun Camillan vaatteista, niin mikä tekee minusta jonkun katenistin? Oletko itse sitten joku nisti?
Sovitaan vaikka että olen pianisti. Mutta hupaisaa on, että vetäiset Meghanin kahdeksan vuoden takaisen hatun kuin jonakin suurena uutisena. Aika vähissä ovat puheenaiheesi.
Juuri esittelin sinulle useampia ja tuoreempia puheenaiheita, mutta sivuutit ne jostain syystä, joka oli???
Jos herjaat Camillan päähinettä, on ihan luonnollista MEGHANIN OMASSA KETJUSSA huomauttaa, kun sitä niin puolustat, että niinpä löytyy omalta idoliltasi melkoinen potta. Eli "putsaa ensin oma pesä" ennen kuin alat muita haukkua.
Kyllä sinä pointin tajuat, kunhan haluat vaan vängätä asiaa sivuraiteelle. Ei tuo kakkapotta tyylikäs ollut 8 vuotta aiemminkaan.
Jos antaa ymmärtää olevansa joku malli tai esittelee muotiluomuksia, niin pitää sitten näyttää siltä, että on tyylitajuinen. Meghan ei sitä ole, vaatteet on väärää kokoa ja ryppyisiä. Miksi yrittää pukeutua huippumaleille sopiviin vaatteisiin?
Mutta eihän se ole minkään muunkaan asiantuntija tai osaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on tyylitön paskapottansa kanssa, on aivan sama oliko se sitä tänä aamuna vai 8 vuotta sitten.
Oletko nyt oikeasti sitä mieltä, että myös Walesin prinsessa on edelleen pyllynvilauttelija, koska näytteli pyllyä ikkunasta nuorena tyttönä? Vai voisiko ihminen ehkä kasvaa rooliinsa ja tyyliinsä vuosien mittaan?
Eli et pysty vastaamaan itse aiheeseen liittyen? Ok. Osasin odottaa.
Voi Katenisti kulta, minä en fanita Meghania mutten myöskään vihaa häntä. En myöskään ole se, joka sinun sanavalinnallasi herjasi Camillan päähinettä. Minun ei tarvitse putsata omaa pesääni, koska minulla on normaalit rajat, eikä kukaan mainituista ihmisistä liity minuun henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt oikeasti sitä mieltä, että myös Walesin prinsessa on edelleen pyllynvilauttelija, koska näytteli pyllyä ikkunasta nuorena tyttönä? Vai voisiko ihminen ehkä kasvaa rooliinsa ja tyyliinsä vuosien mittaan?
Eli et pysty vastaamaan itse aiheeseen liittyen? Ok. Osasin odottaa.
Jos itse aihe on Meghanin maaninen haukkuminen, niin en tosiaankaan oikein jaksa. Kivaa iltaa sinulle.
Ja niin loppuivat sugarilta argumentit. Kakkapotta oli liikaa jopa meghanistille. No, olihan se aika kammottava pohjanoteeraus.
"Mutta eihän se ole minkään muunkaan asiantuntija tai osaaja."
Kovasti tulee taas kritiikkiä ilman mitään asiapohjaa. Olet täällä ihan vain mieltäsi pahoittamassa. Tämä on Sussex-ketju, koeta nyt vaan kestää se että ketjussa heistä saa kirjoittaa positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin loppuivat sugarilta argumentit. Kakkapotta oli liikaa jopa meghanistille. No, olihan se aika kammottava pohjanoteeraus.
Juuri näin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. 😂
Keltanaamaa virkoaa kun puhutaan hänen kieltään, kakkapottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.geo.tv/latest/630127-queen-camilla-ridiculed-over-outfit-du…
Internet räjahti eilen nauramaan Camillan Halloween kostyymiä Vatikaanissa. The Wicked Witch.
Tuli heti mieleen tämä palsta. Ihan kuin Camillan hovi tekisi hänestä pilkkaa.
Paavin luona vieraillessaan rouvashenkilöt pukeutuvat mustaan ja peittävät päänsä. Muistan kuvat Nancy Reaganista mustissa pitseissään silloisen paavin, Johannes Paavali II:n luona.
Se etiketti, nääs. Tiktok-sukupolvi ei tietenkään sellaisista tiedä, lampsivat lippiksissään joka paikkaan.
Paavin tapaamisessa pukeutumistyylin pitäisi olla modest. Ehkä olen tiktok-sukupolvea, mutten oikein mitenkään osaa yhdistää Camillan päähinettä tuohon adjektiiviin.
Meghan julkaisi instagram-tilillään kuvan, jossa hän on valmistavinaan hilloja. Hän pitelee hillopurkin pihtejä väärinpäin käsissään. Se tuskin haittaa, sillä kattilassa tuskin mikään hillopurkki edes on, joka väärin nostettuna särkyisi.
Eräs toimittaja ihmetteli, että Meghan on tällaisen lavastetun esityksen julkaissut, kun siinä kerran on näin selvä moka, mikä paljastaa, ettei hän tiedä, miten noita pihtejä edes käytetään. Tästähän tuli naurunaihe.
"Meghanin tiimissä on varmasti henkilö, joka inhoaa häntä." Kukaan ei vaivaudu korjaamaan virheitä, ohjelmassakin vähän samaa vibaa.
Ihan hyvä näin. Haihtuu viimeinenkin illuusio siitä, että Meghan itse keittelisi As Ever-litkuja oman puutarhansa antimista. Tällaista imagoahan hänen instatilinsä ovat kovasti rakentaneet. Oikeasti nämä levitteet ovat jotain halpatuotantoa, johon on lätkäisty As Ever-etiketit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William V suunnittelee olevansa kunnon kuningas, tittelit lentää ja päät heiluu. On kuin Amerikan Trump, tekee ihan mitä tahtoo, laeista viis.
Juorupuheita kaikki ovat, ei se missään ole mitään itse kertonut. Ja noissa juoruissa oli, että omilta lapsiltaankin ottaisi pois.
Et nyt saanut mistään fakta-aihetta solvaamiseen, joten keskity aiheeseen.
Ehkä ei niinkään juoruja, koska juoruissa pitäisi olla jotain mahdollisesti jo tapahtunutta. Minä kutsuisin sitä ennemminkin spekulaatioksi. Spekuloidaan, mitä William tekee/ei tee sitten kun hän on kuningas.
Mahdollisesti tapahtunutta juu, mutta ainakin itse olen huomannut sen, että aika usein juorut ovat täysin tuulesta temmattuja tai halutaan käsittää joku täysin viaton asia hävyttömyydeksi tai tehdä kärpäsestä härkänen, joita sitten lähdetään levittelemään.
On outoa spekuloida jonkun tekemisistä, kun Charleskin on vielä hallitsijana. Tai paremminkin spekuloida koko ajan negatiivisesti, ei koskaan mietitä mitä hyödyllisiä muutoksia tai parannuksia yms. hän voisi saada aikaan. Haukkumista vaan.
Päättyy sitten lopuksi yleensä siihen, että hänen harvenevia hiuksiaan aletaan solvaamaan tai toimii kuten tuo "pianisti", joka otti ihonsa alla pesivän Catherinen taas täysin ohi aiheen maalitaulukseen.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta eihän se ole minkään muunkaan asiantuntija tai osaaja."
Kovasti tulee taas kritiikkiä ilman mitään asiapohjaa. Olet täällä ihan vain mieltäsi pahoittamassa. Tämä on Sussex-ketju, koeta nyt vaan kestää se että ketjussa heistä saa kirjoittaa positiivisesti.
Kuka sinua on estellyt kehumasta?
Ei minun sinulle tarvitse esittää mitään asiapohjia tai muutakaan, jos olen jostain jotain mieltä.
Ei ole tyylikäs, ei ole malli, ei osaa laulaa, ei ole taiteilijakaan, ei sisusta, ei pärjää life style-ohjelmien tekijänä missään huipulla, kaapeli tv:n näyttelijä kauan sitten, ei sen kummempaa tähteyttä, hillot ovat valuvaa lientä, viinitkään eivät tainneet saada mitään erityistä suitsutusta, leffaa ei tule, ja missä viipyy se mieletön tuotemäärä, joka pitäisi olla As everin valikoimissa, joku laittoi tänne listaakin siitä. Kymmeniä eri tuotteita, eri aloilta.
Siinä sitä asiapohjaa. Minua huvittaa, miten joku edes voisi mieltään pahoittaa moisesta pellestä? Hauskuuttaja, siinä se on hyvä :D
Pysy nyt jatkossa aiheessa, se en ole minä :)
Meghan käyskentelee eteerisen utuisena As Ever-puutarhassaan odottaen seuraavan levitteensä ilmestymistä. Ehkä hän jopa poimii sen puun oksalta valmiina?
Tyhjää esittämistä hänen bisneksensä.
Vierailija kirjoitti:
Meghan käyskentelee eteerisen utuisena As Ever-puutarhassaan odottaen seuraavan levitteensä ilmestymistä. Ehkä hän jopa poimii sen puun oksalta valmiina?
Tyhjää esittämistä hänen bisneksensä.
Nämä ovat sellaisia keisarin uusia vaatteita, ja yrittää kovasti antaa itsestään kuvaa jostain menestyksen huipulla surffailevasta uranaisesta. Los Angelesistahan heitä löytyy, Meghan vain ei kuulu joukkoon.
Harry yrittää ihan samaa, mutta uraprinssinä miesten maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. 😂
Useissa virallisissa julkaisuissa se hattu on kuvattu paskakasan hymiöllä. "Kakka tai kepponen", kysyy Meghan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. 😂
Useissa virallisissa julkaisuissa se hattu on kuvattu paskakasan hymiöllä. "Kakka tai kepponen", kysyy Meghan.
Sä aivan selvästi tunnistat hienosti virallisen julkaisun!