Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (20297)
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta kyllä ole vakiintunut tapa, että kutsutun puhujan vaimo tunkee lavalle kesken puheen ja yrittää haroa mikrofonia itselleen.
Se on Marklen vakiintunut tapa. Syöksyy myös kättelemään ennen Harrya, vaikka on vain "avec", eli Harry on se varsinainen kutsuvieras, koska sattuu edelleen olemaan prinssi.
Tuollainen käytös kertoo paljon ihmisestä. Luonne on itsekäs, ylimielisyys ja ahneus kuuluvat samaan pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta kyllä ole vakiintunut tapa, että kutsutun puhujan vaimo tunkee lavalle kesken puheen ja yrittää haroa mikrofonia itselleen.
Se on Marklen vakiintunut tapa. Syöksyy myös kättelemään ennen Harrya, vaikka on vain "avec", eli Harry on se varsinainen kutsuvieras, koska sattuu edelleen olemaan prinssi.
Tuollainen käytös kertoo paljon ihmisestä. Luonne on itsekäs, ylimielisyys ja ahneus kuuluvat samaan pakettiin.
Jos pyydettäisiin nimeämään henkilö, joka tulee mieleen lauseesta "Etkö tiedä kuka minä olen", olisi se Meghan Markle.
Vierailija kirjoitti:
Presidentit ovat hieman eri asia kuin Harry ja Meghan, amerikkalaiset tavikset.
Presidentille puolison tuki on todella tärkeä. Amerikassa heidän kampanjoinneissaan vaalien aikaan korostetaan perhearvoja, ja myös aikuiset lapset perheineen näyttävät osallistuvan esiintymisiin.
Yksikään presidentin puoliso ei kyllä taputtele ja ohjaile holhoavasti miestään lavalla, vaan ehkä käsi kädessä voidaan kulkea, kuitenkin aikuismaisesti, ei siis markletyyliin kiehnäten ja kikatellen kuin teinitytöt.
Mielenkiintoista kuinka tuota moukkamaista muinaisen kaapelisarjan kahden ilmeen typerystä verrataan fiksuihin ja korkea-arvoisiin ihmisiin.
Silmäätekevät.
Harry on silmäätekevä niissä tapahtumissa, joihin hänet on pyydetty tai päästetty juhlakaluksi. Meghan luulee olevansa itsekin silmäätekevä, minkä lisäksi hän on aikuiseksi huonotapainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voidaan vaan kuvitella mitä kaikkea Harry on lemmenhuuruissaan mennyt sille lupaamaan? Tuskin kukaan, edes Meghan, alkaa päsmäröimään noin pahasti, ellei ole sepitetty täyttä skeidaa loputtomista rikkauksista, unelmaelämästä ja ihanasta glamourista, unohtaen sopivasti protokollat ja tiukat systeemit.
Jos kultahäkki muka oli paha paikka, niin ei Harry sinne tuota naista olisi vienyt. Taisi tulla Harrylle vielä isompana yllärinä, ettei saanut tahtoaan läpi vaatimuksissaan ja aikeissaan. Olisi voinut olettaa Harryn tajuavan tämän, mutta tyhmä kun on, niin luuli itsestään roimasti liikoja. Ei ollut mama Dianaa puolustamassa pikkuista Goog King Harrya. Mutta mitäs Harry? Hän päätti kirjoittaa esikoiskirjan ja haukkua kaikki. Voi sitä taulapäätä."
Omituinen ketju. Päivästä toiseen jauhetaan samoja ikivanhoja juttuja, arvaillaan ja kuvitellaan. Kukaan ei näytä seuraavan päivän uutis
'Britannian kuningas' kuulostaa hirveältä. Ei millään pahalla, mutta sellaista ei yleensä käytetä.
Voi taivas. Mitä tänne yleensä enää uskaltaa kirjoittaa? Maa on Britannia ja Charles on kuningas.
Ja minä kun olen lueskellut kuinka täällä nimitellään, tehdään järkyttäviä oikeinkirjoitus-, välimerkki- ja kielioppivirheitäkin. Valehdellaan ja solvataan.
Mutta eikös sieltä joku löydä aina jotain nillitettävää ja huomauteltavaa, jotta nyt ei sitten ole tapana noin sanoa.
Mulla on joskus tapana sanoa, että haista vttu, kun on sen aika. Nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas. Mitä tänne yleensä enää uskaltaa kirjoittaa? Maa on Britannia ja Charles on kuningas.
Ja minä kun olen lueskellut kuinka täällä nimitellään, tehdään järkyttäviä oikeinkirjoitus-, välimerkki- ja kielioppivirheitäkin. Valehdellaan ja solvataan.
Mutta eikös sieltä joku löydä aina jotain nillitettävää ja huomauteltavaa, jotta nyt ei sitten ole tapana noin sanoa.
👍 Ne nillittäjät on niitä jotka juovat kello viiden teen pikkusormi pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin vierailu meni nappiin, Walesit edustavat nyt ihan kiitettävästi, eikä mitään ongelmia, ainakaan näkyviä, taida brittihovissa olla (aiheena tietty ihan joku muu, eli Meghan ja Harry), joten käsittelyyn valikoitui Charlesin ja Camillan seksi.
Kaikkensa täytyy yrittää, jotta Sussexien ehtyvät varannot saisi piilotettua.
Kovin on köyhä Megsun instan tarjonta. Viinipullot ja mielikuvituksettomia latteuksia. Kesä, viini, meri, paljaat jalat, olkihattu, nautintoja, iloa, naurua...eiköhän jokainen Kaliforniassa asustava ole nuo kokenut, jotkut jopa päivittäin. Normielämää. Vähiin käy ennen loppua.
Siitä puhekko mistä puute? Jaksat edelleen olla pöyristynyt kun jollain tuli mieleen että vanhuksillakin voi olla seksiä, jopa syöpäsairaalla.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin vierailu meni nappiin, Walesit edustavat nyt ihan kiitettävästi, eikä mitään ongelmia, ainakaan näkyviä, taida brittihovissa olla (aiheena tietty ihan joku muu, eli Meghan ja Harry), joten käsittelyyn valikoitui Charlesin ja Camillan seksi.
Kovin on köyhä Megsun instan tarjonta. Viinipullot ja mielikuvituksettomia latteuksia. Kesä, viini, meri, paljaat jalat, olkihattu, nautintoja, iloa, naurua...eiköhän jokainen Kaliforniassa asustava ole nuo kokenut, jotkut jopa päivittäin. Normielämää. Vähiin käy ennen loppua.
Lienee sarkasmia tuo kommentti Walesien edustamisesta? Camillan piti jopa komentaa Kate tiehensä ja sillä iloiteltiin pitkin viikkoa lehtien sivuilla. Nyt puolestaan kirjoitetaan kuinka William ja Charles ovat napit vastakkain, tällä kertaa Sarahista.
Meghanin mukavan positiiviset kesäkuvat eivät ihan kuulosta siltä että kaikkien maailman ihmisten kesä muodostuisi samoista aineksista. Jos se on sinulle normielämää niin hyvä, monelle kuitenkin on oikein hyvä näyttää ettei oikeaan onneen vaadita illallisia kullanvärisessä iltapuvussa vaan siihen riittää paljon vähempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä puhekko mistä puute? Jaksat edelleen olla pöyristynyt kun jollain tuli mieleen että vanhuksillakin voi olla seksiä, jopa syöpäsairaalla.
Juu, eihän tässä pöyristyttävää ole ollenkaan mietiskellä joidenkin seksiä tai solvata syöpäsairasta, ja rääpiä näitä pilkaten jossain palstalla, vaan hämmästely siitä, että vanhuksilla on seksiä. ???
Sinun kaltaisiasi tyhjäpäitä on jo maailmassa valitettavasti niin paljon, ettei se enää pahemmin pöyristytä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee sarkasmia tuo kommentti Walesien edustamisesta? Camillan piti jopa komentaa Kate tiehensä ja sillä iloiteltiin pitkin viikkoa lehtien sivuilla. Nyt puolestaan kirjoitetaan kuinka William ja Charles ovat napit vastakkain, tällä kertaa Sarahista.
Toki, toki, Meghanillehan on aina riittänyt se "vähempi" :D
Kuusitoista vessaa on ihan normaali määrä neljälle hengelle, ja yksityiskoneilla lentely on täysin ok juuri ilmastonsuojelusta paasaaville. Afrikkaan mennään taivuttamaan romurautaa koruiksi voimaantuville naisille (itse voimaantui lukuisten miesten avulla) huippukalliit asut päällä.
Givenchyltä ja Diorilta Megsu saa erittäin halvalla vaatteita, vähän vähemmälläkin rahalla siis.
Timanttisormukseen on lisättävä uusia timantteja, onhan se vähän vaatimattomampaa.
Lapsille täytyy olla prinssin ja prinsessan tittelit, ihan sellaista peruskauraa.
On myös suotavaa muistuttaa, että olen nyt Sussex, sellainen HRH...
Niin kaino, niin vieno, niin vähään tyytyväinen, koskaan ei numeroa itsestään tee, Harryn takana ujona vain pälyilee. Mitä se Harry oikein huutelee, että Meghan saa sen mitä haluaa, kun eihän se edes koskaan pyydä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camillan ei tarvinnut komentaa Catherinea mihinkään, hän kosketti tätä huomauttaessaan että nyt vaunut ovat saapuneet.
Camilla komentelee Catherinea? :D Komensiko vielä hieromaan kipeitä jalkojaankin? Eiköhän se mene kuitenkin niin, että Charles on se, jolle vastataan, jos jotain hän kysyy ja sattuu ohjeistamaan.
Camilla saa yhä niin paljon paskaa niskaansa, että ei ole pahemmin varaa kukkoilla yhtään. William nousee valtaan, ja sitten...eräs aikakausi päättyy...
Vierailija kirjoitti:
Sussexien yllätysesiintyminen Kevin Costnerin isännöimässä hyväntekeväisyystilaisuudessa. Ainoa "yllätys" oli, että Markle pelmahti paikalle, vaikka Harry oli pyydetty jakamaan palkintoja. Markle tunki jälleen kerran lavalle roikkumaan Harryssa, vaikka hänellä ei ollut mitään roolia seremonian kanssa. Eikö kukaan pysty pysäyttämään tätä naista.
Ei, eikä ainakaan silloin, kun se on kumonnut kurkkuunsa pari viinipullollista. Ei tosin "omaansa", Meghan ei koske tikullakaan niin halpoja litkuja.
Jospa nyt Costner ja hänen yhteistyökumppaninsa tässä hyväntekeväisyystapahtumassa viimeinkin uskoisivat, että Harryä ei kannata kutsua jakamaan palkintoja, niin prinssi kuin onkin. Se vaimo könyää joka kerta itsensä lavalle mukaan, ja sitten alkaa tiskiaine-minä-minä-paasaus, jonka lopussa vaimo toteaa olevansa hyvin ylpeä miehestään... "Jaa ai että, pitikös mun vielä jotain muutakin sanoa? Ostakaa As Ever -tuotteita, kun kukaan muu ei osta! Jaa, palkinto? Kyllä, otan mielelläni vastaan!"
Vierailija kirjoitti:
Jospa nyt Costner ja hänen yhteistyökumppaninsa tässä hyväntekeväisyystapahtumassa viimeinkin uskoisivat, että Harryä ei kannata kutsua jakamaan palkintoja, niin prinssi kuin onkin. Se vaimo könyää joka kerta itsensä lavalle mukaan, ja sitten alkaa tiskiaine-minä-minä-paasaus, jonka lopussa vaimo toteaa olevansa hyvin ylpeä miehestään... "Jaa ai että, pitikös mun vielä jotain muutakin sanoa? Ostakaa As Ever -tuotteita, kun kukaan muu ei osta! Jaa, palkinto? Kyllä, otan mielelläni vastaan!"
No mitä se siellä oikein lätisi? Ei kai nyt noista aiheista kuitenkaan :o Yritin etsiä tietoa, mutta sain vain Costnerin hulppeat tilukset ja lisätontin ostot, kun lenkkeillessään hokasi, että hieno paikka myynnissä, ja komeat kuvat sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Englannin kuningas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussexien yllätysesiintyminen Kevin Costnerin isännöimässä hyväntekeväisyystilaisuudessa. Ainoa "yllätys" oli, että Markle pelmahti paikalle, vaikka Harry oli pyydetty jakamaan palkintoja. Markle tunki jälleen kerran lavalle roikkumaan Harryssa, vaikka hänellä ei ollut mitään roolia seremonian kanssa. Eikö kukaan pysty pysäyttämään tätä naista.
Ei, eikä ainakaan silloin, kun se on kumonnut kurkkuunsa pari viinipullollista. Ei tosin "omaansa", Meghan ei koske tikullakaan niin halpoja litkuja.
Minua ihmetyttää että ketjussa tiedetään noin tarkasti ketä Kevin on kutsunut vuosittaiseen tilasuuteen ja mitä heitä on pyydetty tekemään. Heillä on varmaan ollut tilaisuus nähdä koko tapahtuma alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää että ketjussa tiedetään noin tarkasti ketä Kevin on kutsunut vuosittaiseen tilasuuteen ja mitä heitä on pyydetty tekemään. Heillä on varmaan ollut tilaisuus nähdä koko tapahtuma alusta loppuun.
Löytyy YouTubesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy olla puusilmä tai puuaivot jos on sitä mieltä että Trumpin vierailu meni nappiin. Vaippaukko työntyi kuninkaan edelle "tarkastamaan" joukkoja. Se vaunuajelu oli niin hävettävä ja silkkaa pilkkaa että ei näytetty USAn kansalle. Tai on voitu näyttää Trump -kanavilla. Minimissään oli tapahtumasta uutisointi.