Miten te suhtudutte siihen että Toyota Hilux painaa 500kg enemmän kuin Tesla?
Kommentit (104)
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.
Hilux on mahtava auto. Joskus ostan vielä manuaalivaihteisen Hiluxin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Ei muuta kuin polttoainesäiliö Teslan kyytiin ja tankkaamaan motoa metsäautotien päähän.
Mikä on liikennevero? Vuosittain maksettava ajoneuvovero verottaa autoja päästöjen mukaan! Ja päästöjen suuruuteen vaikuttaa auton massa. Joten mitä höpiset?! Päälle mitä enemmän kuluu polttoainetta, niin sitä enemmön maksat polttoaineveroa. Eli tuota kautta myös verotetaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.
Sä et ole elämässäsi nähnyt sellaista metsäautotietä johon Tesla jäisi kiinni tai rikkoisi akkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Hilux on raskaiden tavaroiden kuljetukseen tarkoitettu maasturi. Tesla on puhdas henkilöauto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Ei muuta kuin polttoainesäiliö Teslan kyytiin ja tankkaamaan motoa metsäautotien päähän.
Ei ole ongelma. Liikuisipa motokuskikikin kerrankin ripeästi eikä olisi tien tukkona.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liikennevero? Vuosittain maksettava ajoneuvovero verottaa autoja päästöjen mukaan! Ja päästöjen suuruuteen vaikuttaa auton massa. Joten mitä höpiset?! Päälle mitä enemmän kuluu polttoainetta, niin sitä enemmön maksat polttoaineveroa. Eli tuota kautta myös verotetaan myös.
Hyvä homma. Hiluxeja voisi myös verottaa homousverolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Hilux on raskaiden tavaroiden kuljetukseen tarkoitettu maasturi. Tesla on puhdas henkilöauto.
Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.
Sä et ole elämässäsi nähnyt sellaista metsäautotietä johon Tesla jäisi kiinni tai rikkoisi akkunsa.
Sivusta. Minä juuri ajoin sellaista pitkin lavamaasturilla, Mitsubishillä tosin. Raiteinen, paikoin pettävä polanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.
Sä et ole elämässäsi nähnyt sellaista metsäautotietä johon Tesla jäisi kiinni tai rikkoisi akkunsa.
Sivusta. Minä juuri ajoin sellaista pitkin lavamaasturilla, Mitsubishillä tosin. Raiteinen, paikoin pettävä polanne.
Ajoit kinttupolulla, etkä metsäautotiellä. Mutta sitähän te homot ette ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä lavalla tekee, onko se aina täynnä kivenmurikoita?
Siellä kuljetetaan milloin mitäkin. Nyt minulla siellä on ahkio ja sukset, lapio, järeät apukäynnistuskaapelit, kirves, sidonta- nosto- ja hinaustarvikkeita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.
Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.
Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.
Sä et ole elämässäsi nähnyt sellaista metsäautotietä johon Tesla jäisi kiinni tai rikkoisi akkunsa.
Aika monta. Epäilen, että sinä se et ole nähnyt niitä oikeasti ainuttakaan.
En suhtaudu mitenkään. Kaipa molempien painolle on joku peruste ja tarve.