Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te suhtudutte siihen että Toyota Hilux painaa 500kg enemmän kuin Tesla?

Vierailija
15.03.2025 |

Pitäisikin verottaa liikenneveroa painon ja päästöjen mukaan.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu mitenkään. Kaipa molempien painolle on joku peruste ja tarve.

Vierailija
2/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Vierailija
4/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa enää nukuttua tämän tiedon jälkeen.

T: volovomiäs

Vierailija
5/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.

Vierailija
6/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko!

t. ölisevä persunnussija maalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilux on mahtava auto. Joskus ostan vielä manuaalivaihteisen Hiluxin. 

Vierailija
8/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Ei muuta kuin polttoainesäiliö Teslan kyytiin ja tankkaamaan motoa metsäautotien päähän. 

Vierailija
10/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on liikennevero? Vuosittain maksettava ajoneuvovero verottaa autoja päästöjen mukaan! Ja päästöjen suuruuteen vaikuttaa auton massa. Joten mitä höpiset?! Päälle mitä enemmän kuluu polttoainetta, niin sitä enemmön maksat polttoaineveroa. Eli tuota kautta myös verotetaan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.

Sä et ole elämässäsi nähnyt sellaista metsäautotietä johon Tesla jäisi kiinni tai rikkoisi akkunsa. 

Vierailija
12/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Hilux on raskaiden tavaroiden kuljetukseen tarkoitettu maasturi. Tesla on puhdas henkilöauto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä lavalla tekee, onko se aina täynnä kivenmurikoita?

Vierailija
14/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Ei muuta kuin polttoainesäiliö Teslan kyytiin ja tankkaamaan motoa metsäautotien päähän. 

Ei ole ongelma. Liikuisipa motokuskikikin kerrankin ripeästi eikä olisi tien tukkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on liikennevero? Vuosittain maksettava ajoneuvovero verottaa autoja päästöjen mukaan! Ja päästöjen suuruuteen vaikuttaa auton massa. Joten mitä höpiset?! Päälle mitä enemmän kuluu polttoainetta, niin sitä enemmön maksat polttoaineveroa. Eli tuota kautta myös verotetaan myös.

Hyvä homma. Hiluxeja voisi myös verottaa homousverolla.

Vierailija
16/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Hilux on raskaiden tavaroiden kuljetukseen tarkoitettu maasturi. Tesla on puhdas henkilöauto.

Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Vierailija
17/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.

Sä et ole elämässäsi nähnyt sellaista metsäautotietä johon Tesla jäisi kiinni tai rikkoisi akkunsa. 

Sivusta. Minä juuri ajoin sellaista pitkin lavamaasturilla, Mitsubishillä tosin.  Raiteinen, paikoin pettävä polanne.

Vierailija
18/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.

Sä et ole elämässäsi nähnyt sellaista metsäautotietä johon Tesla jäisi kiinni tai rikkoisi akkunsa. 

Sivusta. Minä juuri ajoin sellaista pitkin lavamaasturilla, Mitsubishillä tosin.  Raiteinen, paikoin pettävä polanne.

Ajoit kinttupolulla, etkä metsäautotiellä. Mutta sitähän te homot ette ymmärrä.

Vierailija
19/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä lavalla tekee, onko se aina täynnä kivenmurikoita?

Siellä kuljetetaan milloin mitäkin. Nyt minulla siellä on ahkio ja sukset, lapio, järeät apukäynnistuskaapelit, kirves, sidonta- nosto- ja hinaustarvikkeita...

Vierailija
20/104 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat omenia appelsiineihin. Vertailuautojen käyttötarkoitus on erilainen.

Millä tavalla? Molemmilla liikutaan paikasta toiseen ja kuskataan tavaroita. Molemmissa on neliveto.

Teslalla olet kiinni heti ensimmäisellä metsäautotiellä ja akusto rikki. Hiluxilla pääset perille helposti ja takaisin.

Sä et ole elämässäsi nähnyt sellaista metsäautotietä johon Tesla jäisi kiinni tai rikkoisi akkunsa. 

Aika monta. Epäilen, että sinä se et ole nähnyt niitä oikeasti ainuttakaan.