Mitäköhän tautia tämä taas on kun etoo kokoajan
Ei ruokahalua ja kaikki ruoan haju vain etoo jo neljättä päivää. Välillä pahoinvointia.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Raskaana olet
Voi pojat, mies raskaana
Korona.
Nyt on liikkeellä merkilistä tautia jolla nuo oireet. Ystävätär kärsi 6 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Korona.
Nyt on liikkeellä merkilistä tautia jolla nuo oireet. Ystävätär kärsi 6 viikkoa.
Korona minulla aiemminkin kyllä aiheuttanut vatsataudin oireita. Pitää varmaan testi ostaa.
Oksennat asentajia? Kannattaisi vähän miettiä, mitä kirjoittaa ja miten. On nämä asiat sinullekin opetettu.
Mitä lääkkeitä syöt? Jos et mitään, niin sulla voi olla syöpä. Väsyttääkö?
Koko ajan ei kokoajan. Palapelin kokoajan tai legokaupungin kokoajan ei tarvitse välittää.
Mulla oli sama melkein kolme viikkoa. Lääkärissä kävin ja sanoi, että joku vatsapöpö varmaan. Sitten yhtäkkiä loppui ja nyt olen taas normaalissa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama melkein kolme viikkoa. Lääkärissä kävin ja sanoi, että joku vatsapöpö varmaan. Sitten yhtäkkiä loppui ja nyt olen taas normaalissa kunnossa.
Olisko russien biologinen ase testissä
Influenssa lievempänä tartuntana teki mulle tuon. Tosi huono olo pari-kolme viikkoa, alussa pari päivää hiukan kuumetta ja kova päänsärky. Sitten räkäinen, limainen yskä ja nenä vuotaa silkkaa vettä.
Katso peiliin.