Miksi Suomessa syödään aamuisin puuroa kun se ei pidä nälkää yhtään?
Aina kun syön puuroa aamulla, niin minulla on jo ennen lounasaikaan aivan järkyttävä nälkä
Kommentit (112)
Kuka pakottaa syömään, jos sulla on tollanen efekti puuron syönnistä? Ja miksi sua kiinnostaa mitä muut suuhunsa lykkää?
Fyysisessä duunissa se on paras. Kun muistaa kahvilla syödä jotain pientä. Ennen lounasta. Ihmiset on kuitenkin yksilöitä. Energian tarvekin on eri hommissa eri.
Mulle tulee puuroista ripuli. Tykkään puurosta, harmittaa kun vatsa ei kestä.
Alentaa kolesterolia. Varsinkin, kun vaihtoehto olisi pari juustoleipää.
Kyllä se pitää nälkää kun laittaa siihen proteiinia. Itse laitan puuroon marjoja, raejuustoa ja pähkinöitä.
Laita sekaan jotain, minkä sulattelussa on sun mahalle haastetta. Puuro on sille selvästi liian helppo.
Onko joku oikein pakottanut sua syömään? Ei ole pakko. Itse syön aamuisin jäätelöä kahvin kanssa.
Nimenomaan fyysisessä työssä huomaa sen onko puuro jäänyt syömättä. Nälkä on varmasti lounasaikaan mutta heikotuksen tasossa näkyy ero.
Laita siemeniä, raejuustoa ja voita.
Miksi joku syö puuroa aamuisin? Minä syön kaviaaria ja hanhenmaksapalleroita!
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku syö puuroa aamuisin? Minä syön kaviaaria ja hanhenmaksapalleroita!
Väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako se nälkä jotenkin?
Puuronälkä on vttumainen. Se tulee tunti-pari puuron jälkeen. Ei ilmeisesti kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Haittaako se nälkä jotenkin?
Kyllä mua vähän häiritsee olla vaikka kokouksessa, kun maha kiljuu ruokaa.
Ei muuten.
Eri
Miksi tätä aina ihmetellään? Älä syö puuroa!!!
Anna niiden syödä jotka haluavat!
Vierailija kirjoitti:
Fyysisessä duunissa se on paras. Kun muistaa kahvilla syödä jotain pientä. Ennen lounasta. Ihmiset on kuitenkin yksilöitä. Energian tarvekin on eri hommissa eri.
Just tää, tämän takia suomalaiset on niin lihavia😆😆
Aamu aloitetaan kevyesti puurolla, jee!
Tunnin päästä maha huutaa ruokaa ja kahvipaussilla sorrutaan viineriin.
Paheksutaan niitä, jotka syö aamulla munakasta, siinähän on kaloreita, ja rasvaa, huii!!
Pieni annos kaurapuuroa psylliumilla, hamppurouheella ja marjoilla. 1 kananmuna, kaiken päälle camelinaöljyä ruokalusikallinen. Verensokeri pysyy tasaisena ja kyllä jaksaa, tällä menty jo vuosia
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan fyysisessä työssä huomaa sen onko puuro jäänyt syömättä. Nälkä on varmasti lounasaikaan mutta heikotuksen tasossa näkyy ero.
Riippuu taas jälleen kerran siitä, kuka syö. Tämä on yksilöllistä. Sitä puuron massaa ja jauhon määrää ei kaikkien keho kestä, muuten kuin iltapalaksi. Nukuttaa saman tien.
Hyvä. Saa kilot kyytiä. Suklaa kokonaan pois!