Pitääkö mielestäsi tämän työntekijän viedä kahvipaketti töihin ja miten usein?
Työpaikalla kahvia juovat myös tuovat kahvipaketteja ajoittain. Ovat työssä kolmena päivänä viikossa ja 2-4 mukia juovat päivässä.
Sitten on työntekijä joka käy työpaikalla 2-3 kertaa vuodessa. Juo kahvia 2 kupillista per kerta. Pitääkö mielestäsi hänen tuoda myös kahvipaketti?
Kommentit (93)
Älytöntä touhua edes miettiä asiaa. Pelkästään asian miettiminen jo vie enemmän työtä kun mitä hyöty.
Yhdessä kahvipaketissa on 45 isoa kuppia kahvia!
Yhden kupin hinta 0,10 euroa!
Vessassa käydessäkin tienaa viikon kahvit!
Yksi turha sairaspäivä = monen vuoden kahvit !
Vierailija kirjoitti:
Tietysti pitää jos juo kahvia. Vai miten ajattelet että homma toimii?
Tietysti vien kahvipaketin, ihme niuhottamista.
Vierailija kirjoitti:
Missä pitää muka tuoda omat kahvit töihin? On pihi työnantaja.
Pahoinvpintialueilla ainakin
Itse sijoitin 1000 euroa pörssiosakkeisiin -> Loppu elämäksi ilmaiset kahvit 5% osingoilla.
Lisäksi kun aika jättää niin lapsi saa tuon sijoituksen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hoiva- ja duunarialoilla :D
Julkisen sektorin kahvit tulisi kustantaa verovaroista ettei esim hoitajat joudu sinun sylkykupeiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heko heko ku olet hauska!
Vierailija kirjoitti:
Itse tuon termarissa kahvin tai juon pikakahvia. En ala muiden kahveja makselemaan
Kuka iänikuista JuhlaMokkaa haluaa juoda ja yleensä työntekijät tuovat sen kaikkein halvimman kahvin tai sitten se on pannussa kauan seisonutta. Itse lopetin kahvinjuonnin työpaikalla.
Tuon tilanteen voisi ratkaista niin, että työnantaja tuo vuosittain yhden paketin ja ilmoittaa että se on jotta voidaan tarjota kahvia harvoin paikalla käyville vieraille.
Mutta jos työnantaja ei halua ratkaista asiaa millään tuon tyylisellä, niin silloin sen harvoin paikalla käyvän työntekijän pitää osallistua jotenkin jos haluaa juoda.
Tuotteko te työpaikalle myös sokeria? Tuossa voisi olla kaikkein reiluin osallistuminen että tuo kerran vuodessa kahvittelijoitten käyttöön yhden sokeripaketin.
Vierailija kirjoitti:
Juon kahvilassa max 5 kuppia vuodessa. Minusta se on niin vähän, ettei siitä tarvitse maksaa
Tämä, minä käyn kahvilassa noin kerran kuukaudessa onko se vielä niitä, ei tarvitse maksaa? Minusta on!
Aloin tehdä aamulla kahvini pikkutermariin kun juon niin vähän kahvia. Paketti systeemissä kyllä äkkiä huomasin maksavani älyttömästi kahvia latkivien kahvit. Eihän niiden oma kahvi paketti olisi sitä määrää kattanut ollenkaan.
Jos juo harvoin toisten kahvia niin voi kysyä paljonko se kuppi kahvia maksaa. Varaa vähän kolikoita taskuun sitä varten.
Mulla on etätyösopimus ja käyn toimistolla muutaman kerran vuodessa ja vien mukanani kahvipaketin. Siinä me kivasti hetki jos toinenkin, kun juodaan työkavereiden kanssa kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellla ole hauska, kyllä nämä alueet ovat pahoinvointia tuoneet meille työntekijöille, ei yksin tuon kahvipakeftin muodossa.
Jos kuudesta kupista vaaditaan pakettia niin veisin tasan sen määrän mitä menee yhtä kuppia kohden keittimeen.
Kyllä mä sen kahvipaketin veisin vaikka joka toinen vuosi jos kerran työpaikalla kahvia juon eikä työnantaja sitä kustanna.
Tai kuten joku jo ehdotti, en joisi tuota yhteiskahvia vaan ottaisin kahvin lounaalla tms.
Nää on näitä juttuja joissa alkaa helposti näyttämään pihiltä vaikka siihen ei syytä olisikaan, mua ei haittaisi jos työkaveri pari kertaa vuodessa juo mukin kahvia tuomatta omaa pakettia mutta työpaikalla on varmuudella niitä joita se haittaa.
Kyllä mä ainakin veisin kerran vuodessa ja maitopurkin joka kerta. Se kun on yleensä aina vähissä.
Mä olin 4 kk aina yhden päivään vkossa toisessa työpisteessä auttamassa. Siellä oli kahvirinki ja koska mä join siellä yleensä kupillisen päivän aikana niin vein paketin kahvia, se mielestäni kattoi sen kerta viikkoon kupposen.
Itse vien aina kahvipaketin ja lisäksi suklaalevyn kun käyn muutaman kerran vuodessa toimistolla. Sitä on mukava työkavereiden kanssa kahvitella.
Ei maksa kuin kolme kymppiä vuodessa, ja työkaverit tykkää todella paljon!
Mieti mikä hyöty kolmella kympillä, on 3 €/kk. Varmaan palkankorotustakin on tullut paljon enemmän kun ajatellaan että olen hyvä tyyppi.
Miksi täytyy ruveta hankalaksi työntekijäksi 3 € /kk takia, kun olemalla reilu tyyppi, niin saat 100 €/kk palkankorotuksen.
6 kupillista vuodessa = 6 mitallista kahvijauhetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, joku on keksinyt hassun hauskan sanan. Ehkä joku päivä hän keksii myös miten se kirjoitetaan.
Juon kahvilassa max 5 kuppia vuodessa. Minusta se on niin vähän, ettei siitä tarvitse maksaa