Hallitus se vaan leikkaa, leikkaa,leikkaa
työttömiltä ja ennestään huono-osaisilta. Eikö kukaan kerro heille, että näin ei synny yhtään uutta työpaikkaa? Kun niitä töitä ei vain ole, niin mahdotonta MENNÄ TÖIHIN SIITÄ!
Kommentit (102)
Tukipummijäte pitäisi uunittaa Riihimäen ongelmajätelaitoksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus säästi tämän maan lamaan. Kun ei ole enää perusturvaa, kulutus on loppu ja bkt laskee.
Näin kokoomus tekee joka kerta. Kykypuolue.
Niin teki ja siksi ei koskaan enää sosialisteja valtaan hallituksen vaihtumisen jälkeen edellisen vaikutus kestää noin 2vuotta,onneksu kasvu on nyt käynnistynyt.
Oletko varma? Tämän hallituksen aikana ei kasvua tule. Kovasti on ennusteltu kasvua jo pari vuotta. Mitään ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hallitus leikkaa muilta kuin töissä käyviltä, meiltä ne rahat leikataan, miten rahattomalta voi leikata mitään kun ei ole mistä leikata.
Perskokkareet haluavat kurjistaa keskiluokan. Keskiluokalla on yhteiskunnassa enää maksumiehen rooli vailla riittävää sosiaaliturvaa työttömyyden tai työkyvyttömyyden varalta.
Perskokkareet haluavat sitä, mitä oikeistoeliitti on halunnut aikojen alusta saakka: keskittää kaiken varallisuuden itselleen ja köyhdyttää loput 99% kansasta ilmaiseksi työvoimaksi, jonka hyvinvoinnilla ei ole pskankaan väliä. Jos yksi ikäluokka kuukahtaa nälkään/ruttoon/mihin vain, ei hätää, aina syntyy uutta massaa tilalle. Ja jollei synny, haetaan kaleerilla ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus vihaa kansan enemmistöä. Mikähän siitä on yleensä tullut.
Muualla maailmassa vallankumous, Suomessa hiukan tavallista enemmän liikennettä netin keskustelufoorumeilla. Jos täällä olisi ihmisillä yhtään munaa, orpopurra roikkuisi jo katuvalopylväästä varoituksena muille kaltaisilleen, muttei meistä ole nykyään muuhun kuin ruikuttamaan anonyyminä netissä.
Kokoperse hallitus on tuhohallitus
Niin Suomalainen on kaiken kumartava hissukka
Vierailija kirjoitti:
Olen 30 vuotta käynyt työssä. En ole ikinä ennen ollut työtön. Nyt laittoivat ensin lomautukselle ja sitten irtisanottiin tuotannollisista ja taloudellista syistä. Ja nyt kehtaatte vielä haukkua minua loiseksi ja ties miksi kun en löydä uutta työtä. Koko ajan olen maksanut liiton maksuja ja nyt kun olen itse hädässä ei kukaan auta ja leikattu kaikki minimiin. Kämppä on jo myynnissä,kukaan ei vaan osta. Nimim. 45 v epätoivoinen työnhakija
Sinulla on 30 vuoden aikana kerääntynyt säästöjä varmaan kymmeneksi vuodeksi. Osaamistakin on varmasti tosi paljon, joten työllistyt varmaan hetkessä kunhan katselet laajemmalta alueelta. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä leikkausta se on kun Kela jakaa luxustukipummieliitille rahaa 11 miljardin euron edestä vuodessa. Valtio joutuu ottamaan saman verran velkaa jotta miljoona köyhää pidetään elossa.
Ihmetyttää miksi nuo eivät ala tekemään töitä tai ala yrittämään. Mokomat saatanat tuhoavat kansantalouden laiskotelullaan.
Kansaneläkelaitosen sulkeminen voisi olla hyvä alku kansantalouden tervehdyttämisessä. Toisten rahoilla elävät saataisiin ajettua hiiteen Suomesta,
Sääntösuomessa kaikki on kielletty. Kaikki mitä ihmiset haluavat tehdä on mittavan säätelyn, verotuksen ja viranomaismaksujen takana. Miksi täällä kukaan haluaisi ylipäätään mitään tehdä, koska kaikesta ryöstetään virkaloiskunnalle enemmän kuin mitä jää itselle. Kansa on italialaisessa lakossa.
Rikkailla on miljoonittain mistä ammentaa. Minimi eläke 2000e niin saadaan taloudenrattaat pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä leikkausta se on kun Kela jakaa luxustukipummieliitille rahaa 11 miljardin euron edestä vuodessa. Valtio joutuu ottamaan saman verran velkaa jotta miljoona köyhää pidetään elossa.
Ihmetyttää miksi nuo eivät ala tekemään töitä tai ala yrittämään. Mokomat saatanat tuhoavat kansantalouden laiskotelullaan.
Kansaneläkelaitosen sulkeminen voisi olla hyvä alku kansantalouden tervehdyttämisessä. Toisten rahoilla elävät saataisiin ajettua hiiteen Suomesta,
Sääntösuomessa kaikki on kielletty. Kaikki mitä ihmiset haluavat tehdä on mittavan säätelyn, verotuksen ja viranomaismaksujen takana. Miksi täällä kukaan haluaisi ylipäätään mitään tehdä, koska kaikesta ryöstetään virkaloiskunnalle enemmän kuin mitä jää itselle. Kansa on italialaisessa lakossa.
Ehdotatko siis villiä länttä? Verot, tuet ja sääntely pois?
Vierailija kirjoitti:
Ei hallitus leikkaa muilta kuin töissä käyviltä, meiltä ne rahat leikataan, miten rahattomalta voi leikata mitään kun ei ole mistä leikata.
Hallitus ei voi leikata töissä käyviltä, koska ne ei saa valtiolta palkkaansa. Sen sijaan kelarotilta voi leikata. Joten lopeta nyt jo se vikinä. Kaikkialta leikataan jonkun verran, ettei yhdestä paikasta tarvitse leikata niin paljoa, mutta kun ihan sama kuinka turhasta nipistetään, niin samat rotat aina täällä vinkumassa leikkauksista.
Yle, teatteri, elokuvat, ooppera aivan sama vinkuna kelarotilla käynnissä kuinka heiltä leikataan taas
Ap:lla menee nyt kaksi asiaa lahjakkaasti sekaisin. Ei leikkaamalla tulekaan töitä, mutta jos rahaa ei ole, niin sitä ei silloin ole. Työ ei liity siihen yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus vihaa kansan enemmistöä. Mikähän siitä on yleensä tullut.
Muualla maailmassa vallankumous, Suomessa hiukan tavallista enemmän liikennettä netin keskustelufoorumeilla. Jos täällä olisi ihmisillä yhtään munaa, orpopurra roikkuisi jo katuvalopylväästä varoituksena muille kaltaisilleen, muttei meistä ole nykyään muuhun kuin ruikuttamaan anonyyminä netissä.
Eikö sulla mene jo tajuntaan, että ihmiset halusi tukipummit pois lompakoltaan. Mikä tässä on kommunistin niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Helposti, vie niiltä tuet ja häätää ne ulos asumaan. Vie työttömyyskorvaukset. Ja lopuksi vielä terveydenhuollon.
Nämä siis myös niiltä jotka ei ikinä saa työtä vaikka miten yrittäisivät.
Nat si hallitus tappaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30 vuotta käynyt työssä. En ole ikinä ennen ollut työtön. Nyt laittoivat ensin lomautukselle ja sitten irtisanottiin tuotannollisista ja taloudellista syistä. Ja nyt kehtaatte vielä haukkua minua loiseksi ja ties miksi kun en löydä uutta työtä. Koko ajan olen maksanut liiton maksuja ja nyt kun olen itse hädässä ei kukaan auta ja leikattu kaikki minimiin. Kämppä on jo myynnissä,kukaan ei vaan osta. Nimim. 45 v epätoivoinen työnhakija
Sinulla on 30 vuoden aikana kerääntynyt säästöjä varmaan kymmeneksi vuodeksi. Osaamistakin on varmasti tosi paljon, joten työllistyt varmaan hetkessä kunhan katselet laajemmalta alueelta. Tsemppiä!
Noin pitkällä työkokemuksella ei kauaa tarvitse kotona kyllä ulista. Eri asia sitten, jos tahtoa ja jaksamista ei enää ole mennä töihin. Marin oli se joka eläkeputken poisti, joten kolmekymmentä vuotta työelämää tehnyt voi osoittaa kiitoksensa sinne
Vierailija kirjoitti:
Jostainhan ne Ukrainaan menevät rahat otettava.
Ap taitaa olla iiikori kun ei saisi leikata eikö jäisi rahaa ukrainalle?
Ihan oikein typerille suomalaisille. Pääsette kohta nukkumaan teltoissa ja syömään sitä ihanaa kaalisoppaa, rottien ja torakoiden kanssa!
Tää keskustelu ei ois ihan vtun tyhmä ja idelogisesti ummehtunut JOS töitä olisi, yhte uskunta on epäonnistunut,vapaa markkina talous on epäonnistunut, se miten se korjataan uhreja rankaisemalla älyllises ti epäonnistunutta fantasiaa.
Köyhien tuet olisi maksettu sillä rahalla mitä ei olisi menetty taivaan tuuliin tän nykyisen hallituksen perseilyllä, se on fakta.
Saman tempun lisää tekeminen vain syventää ongelmaa.
Niin kuin on tarkoituskin, nyt luodaan tahalteen lamaa koska porvari on kyllästynyt demokratiaan ja haluaa takaisin feudalismin.
Oon neljättä kuukautta lomautettuna, ennen porrastuksia sain n.1150e ja porrastusten jälkeen saan n.900e. Ja joidenkin mielestä tästäkin pitäis vielä leikata. En saa mitään muita tukia ja joudun elämään tuolla alle tonnilla kuussa.
MENE TÖIHIN LUSMU!