Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te akat ette tee mitään ja

Vierailija
10.03.2007 |

annatte äitiyden olla vain rasite tässä yhteiskunnassa? Miksi hemmetissä ette älyä pyytää edes kunnon palkkaa työstänne?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittää paljon sitä miksi tasa-arvo ei yksinkertaisesti toteudu. Naiset alistuvat, muuttavat ajatusmaailmansa vallitsevan ilmapiirin mukaiseksi. Siitä tässä on kyse, alistumisesta. Aina odotetaan sitä (prinssi) rohkeaa joka tulee ja tekee jotain. Mutta sitäpä ei siskoseni vain tule.

Vierailija
22/23 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä: Luotan itseeni, en anna kenenkään pomppia nenilleni siinä, mikä on minun vastuualueeni ja missä minä olen asiantuntija. Kehitän itseäni ammatissani, olen aktiivinen myös siinä suhteessa: en siis esim. odota, että minut määrättäisiin täydennyskoulutukseen, vaan ehdotan itse työnantajalle koulutusta, jos joku kurssi tuntuu tarpeelliselta. En rähinöi, vaan olen asiallinen.

Kotona: Pyrin kasvattamaan lapseni ymmärtämään tasa-arvoa, kyseenalaistamaan itsestäänselvyyksiä ja huomaamaan myös tasa-arvon vastaisia ajatusmalleja esimerkiksi mediassa. Toivon, että osaan kasvattaa lapseni tasapuolisesti hyviksi ihmisiksi, itseensä luottaviksi miehiksi ja naisiksi, joiden ei tarvitse turvautua sovinismiin eikä telaketjufeminismiin.

Yhteiskunnassa: Äänestän näissäkin vaaleissa tasa-arvon puolesta puhuvaa naista. Teen kulutus- ja muita valintoja myös tasa-arvoasioiden perusteella. Katson, kenen joukoissa seison.

Nyt lähden nukkumaan. Tasa-arvoisesti kaniita unia sinulle, räyhäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätietoa puolueen tavoitteista: www. skp. fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän