Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ohjelman lopettaisit YLE:ltä? Mitä ei saisi lopettaa?

Vierailija
14.03.2025 |

Lopettaisin ne iltapäivän kotimaiset elokuvat, olen itse jo vanhuuseläkkeellä ja jopa minun makuuni liian vanhoja. Uutisia ei saa lopettaa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko yle täysin turha. Ei pllu telkkua 1985, eikä ole edelleenkään. Radio tai mikälie netti ei vois vähemmän kiinnostaa. Turhake!

Sinä olet turha.

Vierailija
42/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Lopettaisin ne iltapäivän kotimaiset elokuvat, olen itse jo vanhuuseläkkeellä ja jopa minun makuuni liian vanhoja. Uutisia ei saa lopettaa. "

Mä tykkään katsoa niitä.

Minä en. Rillumareit ja tukkilaiselokuvat on niin mennyttä aikaa.. Pelottaa että jos vanhana joutuu palvelutaloon niin siellä on pakko katsoa.🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lopettaisi lähtökohtaisesti mitään, mutta laittaisin kaikki muut kuin uutis- ja ajankohtaisohjelmat maksumuurin taakse. Halukkaat saisivat maksaa itse omat harrastuksensa, joskin epäilen vahvasti, ettei nämä Ylen puolesta propagoivat todellisuudessa olisi valmiita maksamaan omia katseluitaan, vaan maksattavat ne mielummin muilla.

Toisten rahoilla loisivat pummit heti alapeukuttamassa. Kuten arvelinkin, ei teille kelpaa ajatus, että maksaisitte itse omat huvinne. Aina pitää sosialistin olla käsi muiden taskussa.

Vierailija
44/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartaudet ja jumalanpalvelukset. Kirkko voi kustantaa ne omilla kanavillaan. 

Vierailija
45/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Lopettaisin ne iltapäivän kotimaiset elokuvat, olen itse jo vanhuuseläkkeellä ja jopa minun makuuni liian vanhoja. Uutisia ei saa lopettaa. "

Mä tykkään katsoa niitä.

Samoin minä tykkään. Isoimman osan olen kyllä nähnyt useampaan kertaan. Lisäksi digiboksissa on satoja. Elonetissä on muuten nähtävissä jatkuvasti iso määrä vanhoja kotimaisia elokuvia.

Vierailija
46/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän ohjelmistosta

- Läski

- Paksut pariskunnat

- Gilmoren tytöt

- Tanskalainen maajussi

Vierailija
47/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvaperunat joutaisi lopettaa. Onko se YLE:llä?

Joo, se on ainoa mikä tulee mieleen. Yleensä parhaat tulee yleltä plus ei mainoksia

Vierailija
48/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lopettaisi lähtökohtaisesti mitään, mutta laittaisin kaikki muut kuin uutis- ja ajankohtaisohjelmat maksumuurin taakse. Halukkaat saisivat maksaa itse omat harrastuksensa, joskin epäilen vahvasti, ettei nämä Ylen puolesta propagoivat todellisuudessa olisi valmiita maksamaan omia katseluitaan, vaan maksattavat ne mielummin muilla.

Toisten rahoilla loisivat pummit heti alapeukuttamassa. Kuten arvelinkin, ei teille kelpaa ajatus, että maksaisitte itse omat huvinne. Aina pitää sosialistin olla käsi muiden taskussa.

Maksan Yle-veroa. Etkö sinä maksa?

Vierailija
49/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään katsoa niitä.

Minä en. Rillumareit ja tukkilaiselokuvat on niin mennyttä aikaa.. Pelottaa että jos vanhana joutuu palvelutaloon niin siellä on pakko katsoa.🤢

Sielläkin saan katsoa. 😃

Vierailija
50/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli totta, että tuskin maksaisin oma-aloitteisesti ylemaksua, jotta näkis ohjelmia. Miksikö? Koska ilmankin pärjää. Vain välttämättömistä tai erittäin kiinnostavista ohjelmista voisi maksaa, ei  sellaisita "olishan tuo kiva".

Vierailija
51/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaan televisotoiminta ja säilytetään vain radiolähetykset. Puhuvia päitä voi yhtä hyvin vain kuunnella kuin katsella. Radiota kuunnellessa voi tehdä muutakin, esimerkiksi tätä kännykällä naputellasani kuuntelen radiota, joka on aina samalla taajuudella. Lahden pitkäaaltoasema uudestaan käyttöön, niin muita lähettimiä ei tarvita. Kuuluu koko Suomessa kunnon antennilla.

Toista kautta  kun katsot ohjelmia ilman ääntä, ne ihmiset näyttää erilaisilta, hassu juttu..

Vierailija
52/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken urheilun, paitsi olympialaiset ehkä voisi jäädä

Olympialaiset on niin korruption mädättämä, että joutaisi lopettaa koko touhu. Jos on pakko näyttää urheilua, niin Jukolan viesti ja hippokisat riittää.

ja Pariisin Olympialaiset oli niin täynnä sairasta WOKE / TRANS agendojen propagandaa ettei siinä ollut enää mitään järkeä

Ootteko katsoneet v. 2012 olympialaisten avaijaiset Englannista, siellä on yllättäen jo Boris Johnsson nukkekin. London olymbics 2012 youtube, muistaisin.

Vierailija
53/53 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaraviisut.