Minkä ohjelman lopettaisit YLE:ltä? Mitä ei saisi lopettaa?
Lopettaisin ne iltapäivän kotimaiset elokuvat, olen itse jo vanhuuseläkkeellä ja jopa minun makuuni liian vanhoja. Uutisia ei saa lopettaa.
Kommentit (53)
Kaisa Pulakan ohjelmat ovat varsin karmeita Yle Ykkösellä.
Kaikki ohjelmat missä " köyhä " Janne Kataja suurine mahoineen on......jossakin ohjelmassa oli kerjäämässä
ilmaista kyytiä, majoitusta ja ruokaa..ulkonäöstä päätellen ei ole nälkää nähnyt........
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunat joutaisi lopettaa. Onko se YLE:llä?
miksi...siitähän näkee viikon ohjelmatarjonnat tärkeimmät ilman että itse tarvii tunteja siihen käyttää. Hyvä tiivistelmä tarjonnasta hyvin kommentein.Voisi jopa asiaohjelmaksi nimittää
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ohjelmat missä " köyhä " Janne Kataja suurine mahoineen on......jossakin ohjelmassa oli kerjäämässä
ilmaista kyytiä, majoitusta ja ruokaa..ulkonäöstä päätellen ei ole nälkää nähnyt........
taitaa olla maikkarin puolella tämä herra
Vierailija kirjoitti:
Sinkut paljaana, Tyrkyt Somessa tms.
Tämmöinen kura ei kuule YLElle. Deittaavat daamit puolestaan mukava.
eikö nuo ole mainoskanavien ohjelmia
Vierailija kirjoitti:
Radion luontoilta on turha. Areenasta voisi kuunnella uusinnat, samat kysymykset viikosta toiseen ja samat vastaukset tietty myös. Enkä ymmärrä torstaista kolmetuntista jääkiekkoa.
Mitä kolmen tunnin jääkiekkoa? Eikös lätkät tule muilta kanavilta?
Mutta periaatteessa urheilua haluan katsoa, esim. urheilustudiot on ihan mahtavia. Olpparit, yu mm- ja em-kisat, futiksen arvoturnaukset... sinänsä sama tuleeko yleltä vai muulta ilmaiskanavalta.
Hyviä sarjojakin tulee, eu ja britti.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti kun ihmiset ei tajua näistä yle/mainosrahoitteisista kanavistakaan mitään, edelleenkään. Sano nyt vielä että uliuli, sinun verorahoilla maksetaan Katajan vaatteet.
Areenan kulttuuri ja tiede on ehdottomasti säästettävä. Niitä ei mikään muu kanava tee.
Vierailija kirjoitti:
Missä Ylen ohjelmassa hän on?
Minkä haluaisin jatkuvan niin ei tule mitään ohjelmaa mieleen. Urheilu lähetykset voivat jatkua. Ainoa mitä katson tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Radion luontoilta on turha. Areenasta voisi kuunnella uusinnat, samat kysymykset viikosta toiseen ja samat vastaukset tietty myös. Enkä ymmärrä torstaista kolmetuntista jääkiekkoa.
Mitä kolmen tunnin jääkiekkoa? Eikös lätkät tule muilta kanavilta?
Mutta periaatteessa urheilua haluan katsoa, esim. urheilustudiot on ihan mahtavia. Olpparit, yu mm- ja em-kisat, futiksen arvoturnaukset... sinänsä sama tuleeko yleltä vai muulta ilmaiskanavalta.
Hyviä sarjojakin tulee, eu ja britti.
Radio Suomessa on jääkiekkokierros niminen ohjelma jossa seurataan matsipäivinä otteluita. Minäkin tiedän vaikka en ole kiinnostunut jääkiekosta
Vierailija kirjoitti:
Puoli Seitsemän ohjelma ja se ennakko että kohta on puoli seitsemän joutaisi lopettaa.
Parasta antia, ei todellakaan saa lopettaa.
Avara Luontoa ei saa lopettaa, eikä muitakaan luonto-ohjelmia. Tosi-TV ohjelmat pois ohjelmistosta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Teksti-tv:tä ei saa lopettaa,, kaiken muun saa.
Tosi TV-höttö taitaa olla juttusi?
Itse en lopettaisi parhaita dokumentteja, keskusteluohjelmia ja mielenkiintoisia eurooppalaisia elokuvia.
Aina muuten ihmetyttää, miksi esimerkiksi persut vikisevät jostain pimppipäiväkirjoista, taitavat olla ainoita, jotka niitä katsovat, kun niistä eniten tietävät.
Tuo mikä nyt tulee ykkösellä arkisin 10.00 ->. Sama sarja pyörii koko ajan areenalla. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kaikki intersektionaalinen sonta.
Eli mitkä ohjelmat?
Vierailija kirjoitti:
Koko yle täysin turha. Ei pllu telkkua 1985, eikä ole edelleenkään. Radio tai mikälie netti ei vois vähemmän kiinnostaa. Turhake!
Sinun mieltymys ei ole kaikkien mieltymys
Vierailija kirjoitti:
Koko yle täysin turha. Ei pllu telkkua 1985, eikä ole edelleenkään. Radio tai mikälie netti ei vois vähemmän kiinnostaa. Turhake!
Miten liittyy mihinkään ohjelmaan n
" Lopettaisin ne iltapäivän kotimaiset elokuvat, olen itse jo vanhuuseläkkeellä ja jopa minun makuuni liian vanhoja. Uutisia ei saa lopettaa. "
Mä tykkään katsoa niitä.
Lastenohjelmat, uutiset ja Strömsö pitää jättää ainakin.