Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ikinä rakastanut sua niin intohimoisesti että on hullun mustasukkainen?

Vierailija
14.03.2025 |

Kaikki on nykyisin niin laimii.. aika harvinaista moinen. Välillä jopa olen kateellinen. Jos jollekin oisin niin tärkeä ja se yksi ja ainut vaa.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan sairasta omistushalua, joka voi olla jopa tappavaa kohteelleen.

Vierailija
22/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina intohimon jahtaajat ovat sairaalloisen mustasukkaisia ja omistushaluisia.

Niin ovat. Mut jotenkin muakin vähän kiehtoo tää ajatus mikä ap:lla on. Et mun puoliso haluis mun olevan mustasukkainen.. siihen sisältyy jonkinlainen valta-asetelma. Tykkäisin siis jos toinen HALUISI mun olevan sellanen . Mut tulee vähän sellainen kinky-fiilis kun pohdin tätä eli voi olla että haluisin vaan tällaisen roolileikin enkä todellista mustasukkaista suhdetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
24/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka v*tun urpo edes tekee tällaisen aloituksen? Nuo kaksi asiaa eivät edes kuulu samaan lauseeseen.

Kuka hiton vieköön on niin idiootti että saa osakseen tälläisen aloituksen tuollaisella urputtajalla kuin sinä

Mitäs mustasukkainen p*ska? Osuiko?

Vierailija
25/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, mikään ei kiihota minua niinkuin mustasukkainen mies, jolla on minuun pakkomielle. Nyttenkin minulla olisi tälläinen ihailija, mutta nämä tuntuvat olevan aina päästään vialla. Olen haaveillut tuollaisesta miehestä, mutta en voi sietää sitä kuinka tuomitseva ja kova arvostelemaan hän on. Toki hän on vähän parantanut käytöstään ja esim lopettanut tiettyjen loukkaavien sanojen käytön minun takia.

Vierailija
26/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Rakkautta se tuskin oli, mitä lie. Pääsin pakoon 

Vierailija
27/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus ei ole rakkautta.

Mustasukkaisuus on tunne jolle ei voi mitään ja kertoo rakkaudesta. Se taas miten sitä ilmentää on eri asia. Rakkautta on keskustella siitä ja kumppani ottaa huomioon. Rakkaudettomuutta on taas tehdä ilkeitä juttuja sen varjolla.

Vierailija
28/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa, mikään ei kiihota minua niinkuin mustasukkainen mies, jolla on minuun pakkomielle. Nyttenkin minulla olisi tälläinen ihailija, mutta nämä tuntuvat olevan aina päästään vialla. Olen haaveillut tuollaisesta miehestä, mutta en voi sietää sitä kuinka tuomitseva ja kova arvostelemaan hän on. Toki hän on vähän parantanut käytöstään ja esim lopettanut tiettyjen loukkaavien sanojen käytön minun takia.

:D ootko sä se sama joka joskus kirjoitti, että tykkää vähän sellasista miehistä joita joutuu hoivaa/ kouluttaa/ opettaa elämään? Sua kiehtoo jotenkin se heidän raakamaisuus tms? En kettuile vaan tosissani kysyn 

Vierailija
29/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina intohimon jahtaajat ovat sairaalloisen mustasukkaisia ja omistushaluisia.

Niin ovat. Mut jotenkin muakin vähän kiehtoo tää ajatus mikä ap:lla on. Et mun puoliso haluis mun olevan mustasukkainen.. siihen sisältyy jonkinlainen valta-asetelma. Tykkäisin siis jos toinen HALUISI mun olevan sellanen . Mut tulee vähän sellainen kinky-fiilis kun pohdin tätä eli voi olla että haluisin vaan tällaisen roolileikin enkä todellista mustasukkaista suhdetta

Juuri tämä minullakin! Mustasukkaisuus kiihottaa ajatuksena, mutta en haluaisi miehen käytännössä estävän miespuolisia kavereita esim.

Vierailija
30/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoinen rakkaus ja hullun mustasukkaisuus ei kuulu yhteen. Hullua kysyä tuollaista.

Vierailija
31/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Nuoruudessa seurustelin ja olin kihloissa itseäni 4 vuotta vanhemman pojan kanssa ( mä 15, poika 19 kun aloitettiin ) . Hän oli alussa  ihana ja meillä oli upeeta seksiä , mutta hän muuttui myöhemmin sairaanloisen mustasukkaiseksi . Hän sanoi ettei kukaan voisi koskaan rakastaa minua yhtä paljon kuin hän.

Otin eron ja hän mm sabotoi autoani ja puhui minusta pahaa toisille. Onneksi hän löysi lopulta jonkun toisen . Uuteen tyttöystävään liittyi myös asioita minusta, hän mm  oli kertonut että me muka palaamme yhteen eikä koskaan halunnut tehdä samoja juttuja uuden kanssa kuin minun ( esim ei ottanut uutta mukaansa harrastuksiinsa, kun minun oli pakko olla mukana)  

Jän kuoli 37 vuotiaana sydänkohtaukseen eli n. 12 vuotta seurustelumme loppumisen jälkeen 

Mulla melkein sama kokemus, paitsi että mies ei tainnut enää seurustella kenenkään kanssa. Hänkin kuoli alle 40-vuotiaana. Varmaan hän eli niin kovalla liekillä ja palolla, ettei vaan sydän kestänyt hänelläkään. Se seurustelu oli kauhea kokemus. Ehkä hänelläkin olisi mennyt paremmin elämässään, jos emme olisi koskaan seurustelleet.

Vierailija
32/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa?

Vierailija
33/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Exäni oli mustasukkainen mm veljelleni sekä kuolleelle isälleni. En kuulemma olisi saanut kaivata isääni koska muita miehiä ei saa elämässä olla eikä muita saa kaivata ja auta armias kun erehdyin veljeäni halaamaan kun nähtiin tosi pitkästä aikaa, siitäkös exä vasta repesi.

Vierailija
34/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D ootko sä se sama joka joskus kirjoitti, että tykkää vähän sellasista miehistä joita joutuu hoivaa/ kouluttaa/ opettaa elämään? Sua kiehtoo jotenkin se heidän raakamaisuus tms? En kettuile vaan tosissani kysyn 

En oo sama, mutta hyvä kysymys, en hoivata välitä mutta kieltämättä olen usein kouluttamassa miehiä :D makkarissa tykkään että mies dominoi ja haluaa mua paljon. Raakamaisuudesta en tiedä, mutta sotilaat kieltämättä kiehtoo jollain tavalla. Sait ajattelemaan :D

Vierailija
35/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, mutta siinähän ei ole kyse rakkaudesta. Se on häiriö päässä. Siitä pääsee yli, kun käy psykologin juttusilla.

Vierailija
36/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti.

Siinä ei ole mitään kadehtimista, sillä sellainen rikkoo suhteen, ei pettämisellä vaan raivolla turhien kuvitelmien takia.

Vierailija
37/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimo ja mustasukkaisuus ei sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
38/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa?

On sillä, jos se on normaalin rajoissa. Omastaan saa olla vähän mustis, oli se omaisuutta tai kumppani. Sehän on sinun, saa sitä puolustaa. Mutta tässä tarkoitetaan ilmeisesti sairaalloista mustasukkaisuutta. Siihen on moni kuollut. Siitä on erotiikka kaukana, kun hakataan henkihieveriin.

Vierailija
39/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋 Ikuisesti validi aihe tämäkin. 

Vierailija
40/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka v*tun urpo edes tekee tällaisen aloituksen? Nuo kaksi asiaa eivät edes kuulu samaan lauseeseen.

Kumma, miten joillain menee aihe niin tunteisiin ettei voi keskustella sivistyneesti : )