Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ikinä rakastanut sua niin intohimoisesti että on hullun mustasukkainen?

Vierailija
14.03.2025 |

Kaikki on nykyisin niin laimii.. aika harvinaista moinen. Välillä jopa olen kateellinen. Jos jollekin oisin niin tärkeä ja se yksi ja ainut vaa.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tietääkseni ole rakastanut minua. Paitsi ehkä vanhempani, ei tullut kysyttyä.

Vierailija
42/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa, mikään ei kiihota minua niinkuin mustasukkainen mies, jolla on minuun pakkomielle. Nyttenkin minulla olisi tälläinen ihailija, mutta nämä tuntuvat olevan aina päästään vialla. Olen haaveillut tuollaisesta miehestä, mutta en voi sietää sitä kuinka tuomitseva ja kova arvostelemaan hän on. Toki hän on vähän parantanut käytöstään ja esim lopettanut tiettyjen loukkaavien sanojen käytön minun takia.

Nyt on kyllä baseline romahtanut kellariin tai syvemälle. "Hän on vähentänyt, vaikkei suinkaan lopettanut, minun kohtelemisen huonosti, joten meillä on ihanaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ei ole rakkautta, se on pelosta johtuvaa kontrollointia. Eli pelkurista haaveilet.  

Vierailija
44/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli sairalloisen mustasukkainen. Kyseli jatkuvasti petänkö häntä. Epäili myös, että luultavasti entinen mieheni on ainakin pettänyt minua.

Tosiasiallisesti hän itse petti minua vajaan vuoden verran.

Nyt hänellä on 12 vuotta nuorempi vaimo. Ja mies lähestyy viittakymppiä. Luultavasti on vielä sairaalloisen mustasukkainen tästä uudestakin muijasta.

Vierailija
45/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa, mikään ei kiihota minua niinkuin mustasukkainen mies, jolla on minuun pakkomielle. Nyttenkin minulla olisi tälläinen ihailija, mutta nämä tuntuvat olevan aina päästään vialla. Olen haaveillut tuollaisesta miehestä, mutta en voi sietää sitä kuinka tuomitseva ja kova arvostelemaan hän on. Toki hän on vähän parantanut käytöstään ja esim lopettanut tiettyjen loukkaavien sanojen käytön minun takia.

Nyt on kyllä baseline romahtanut kellariin tai syvemälle. "Hän on vähentänyt, vaikkei suinkaan lopettanut, minun kohtelemisen huonosti, joten meillä on ihanaa".

Hei :D ei ole ihanaa, en aio antaa miehellä mahdollisuutta edes olla kanssani, jos ei paranna tapojaan. Ja nuo loukkaavat sanat siis ovat sellaisia millä haukkunut muita ihmisiä, enkä pidä sellaisesta. Emme vietä aikaa livenä, vaan chattailemme yhteisten kaverien kanssa.

Vierailija
46/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oikea kumppani oli tosi mustasukkainen. Petti kumminkin itse myöhemmin eli ihan loogista peruspsykologiaa. No eihän se silloin nuorena kauaa kirpaissut. Huijarikin epäilee muita huijareiksi. 

Vierailija
48/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka oikea kumppani oli tosi mustasukkainen. Petti kumminkin itse myöhemmin eli ihan loogista peruspsykologiaa. No eihän se silloin nuorena kauaa kirpaissut. Huijarikin epäilee muita huijareiksi. 

mustasukkaiset tuntuvat usein pettävän

Vierailija
49/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka v*tun urpo edes tekee tällaisen aloituksen? Nuo kaksi asiaa eivät edes kuulu samaan lauseeseen.

Kumma, miten joillain menee aihe niin tunteisiin ettei voi keskustella sivistyneesti : )

Ei kestä kriittistä eurooppalaista keskustelua aiheesta.

Vierailija
50/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan sairautta.

Vierailija
51/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, musta se on taas äärimmäisen luotaantyöntävää. Menetän täysin kunnioituksen tuollaista yksilöä kohtaan, jos nyt aina oli juuri menetettävääkään siinä suhteessa. Raivohullu kontrolloija ei halua hyvää kohteelleen, vaan itselleen. Etsiköön muualta.

52/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onneksi! 

Vierailija
53/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja se on uhrille hirveää.

Vierailija
54/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vaikka ei hän minua rakastanut, vaan tahtoi hallita ja omistaa. Sittemmin hän sai hoitoa ja oikean lääkityksen ja rauhoittui. Ollaan onnellisia erikseen, enkä tarvitse enää lähestymiskieltoja. 

Vierailija
55/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väitti, että hän ei ainakaan ole mustasukkainen. Koko suhteen ajan hän hinkui yhden ihastuksensa perään, joka ei ollut yhtään kiinnostunut hänestä ja jonka kanssa ei siis koskaan ollut mitään suhdettakaan. Jätettyäni miehen hän käytti kaiken energiansa minun vainoamiseen ja kostamiseen. Hän oli kuulemma niin kovasti rakastanut minua. Hyi kammotus, että olin koskaan alkanut tuohon suhteeseen. 

Vierailija
56/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on oltu hullun mustasukkaisia, muttei se rakkautta ollut. Vuosituhannen vaihteessa täällä vauvapalstalla viisaammat kehottivat juoksemaan, ja joku vuosi myöhemmin juoksin. Nyt vuorostani kehotan viisaampana seuraavaa juoksemaan, sellainen se kai on se elämän kiertokulku.

Vierailija
57/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa?

On sillä, jos se on normaalin rajoissa. Omastaan saa olla vähän mustis, oli se omaisuutta tai kumppani. Sehän on sinun, saa sitä puolustaa. Mutta tässä tarkoitetaan ilmeisesti sairaalloista mustasukkaisuutta. Siihen on moni kuollut. Siitä on erotiikka kaukana, kun hakataan henkihieveriin.

Ei sun kuulu terveessä suhteessa puolustaa omaa asemaasi toisen kumppanina. Se toinen valitsee ihan itse omasta puolestaan, lähteekö vai jääkö, eikä sulla ole itse asiassa koko asiaan mitään sanomista edes. Parisuhteessa ollaan edelleen kuitenkin itsellisiä yksilöitä, kumpikaan ei ole toisen omaisuutta.

Vierailija
58/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka v*tun urpo edes tekee tällaisen aloituksen? Nuo kaksi asiaa eivät edes kuulu samaan lauseeseen.

Kumma, miten joillain menee aihe niin tunteisiin ettei voi keskustella sivistyneesti : )

Ei aihe vaan tapa esittää asia. On ihan oikein, että porukka vastustaa sitä rumaa oletusta, jonka aloitus sisältää.

Vierailija
59/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Ja itseasiassa se on totaalinen turn off. 

Vierailija
60/76 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aihe vaan tapa esittää asia. On ihan oikein, että porukka vastustaa sitä rumaa oletusta, jonka aloitus sisältää.

Haukkumalla toisia? Ja ei sitä aina tarvi raivolla vastustaa jos jollain on eri mielipide.