Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi videopeliyhteisössä esiintyy niin paljon naisvihaa?

Vierailija
14.03.2025 |

Kokeilin pelata poikaystävän koneella ja erehdyin avaamaan suun pelissä olevaan chättiin. Sen jälkee sitte satoi asiattomuuksia menkoista siihen mitä haluaisivat tehdä mun kaa.

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pelimaailma on täynnä teinipoikia joiden itsetunto ei kestä että nainen olisi yhtä hyvä tai parempi pelaamaan

Ihan yhtä lailla jo ketjun peukutuksista näkee miten palsta on täynnä raivofeministejä jotka ei kykene tätäkään asiaa käsittelemään keskustelun kautta vaan syyllisyys asiaan on jo lähdössä tuolle porukalle selvä eikä siitä muutu millään argumenteilla toiseksi. Eli siis pelijonnen vastapooli naisvasurijonn(e/a?)t palstalla :D

Ei ihme ettei asiat etene tai ratkea tuolla asenteella jossa jo keskustelun alussa on selvää että vika on vain ja ainoastaan vastapuolessa.

Vierailija
102/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:ja sinä suorastaan älykkyyden multihuipentuma, mee töihi

mistä suojatyöpaikasta itse kirjoittelet. saitko senkin vaan nuolemalla persettä ja myötäilemällä muita äänekkäämpiä

ps opettele lainaamaan oikein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin suuni chattiin. Eli kuinka? Onko käytössä puheesta tekstiksi systeemi?

Vierailija
104/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

normaalilla älyllä varustettu ihminen osaa päätellä että kyseessä on mitä suurimmalla todennäköisyydellä voice chat, äänichatti

Vierailija
105/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaalilla älyllä varustettu ihminen osaa päätellä että kyseessä on mitä suurimmalla todennäköisyydellä voice chat, äänichatti

Mitä suuremmalla todennäköisyydellä? Jaa. Mulla on lahjakkuusprobleemi.

Vierailija
106/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnat ja jonnet ne vaa pelaa cs:ää ja juo es:ää.

Minä pelaan Chrono Trigger:iä koska se täyttää vuosia. 30 vuotta sitte 11.3. julkaistu peli jossa ei kukaan huutele mitään vihaa mihinkään chatteihin.

Vierailija
107/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suuremmalla todennäköisyydellä? Jaa. Mulla on lahjakkuusprobleemi.

no sata varma asiasta on hankalaa olla. mutta yksinkertaisin selitys on ylensä se todennäköisin

tietty kaikenmaailman incelit ja muut kilttimiehet päättelee että kyseinen nainen on tekstichatissa jotenkin korostanut naiseuttaan. tää johtuu siitä että incelit vihaa naisia ja siks heidän mieli ekana keksii minkä tahansa hölmön selityksen kunhan se vaan sopii heidän narratiiviin jossa naiset ovat tyhmiä ja huomionhakuisia

en ees ala arvaamaan mistä mielentilasta tuo puheesta tekstiksi selitys tulee. yritetäänkö siinä olla nokkelia ja tietäväisiä, kuitenkin tajuamatta kuinka tietämättömiä ollaan kun ei tajuta että voice chat on chat siinä missä tekstipohjainenkin chatti

Vierailija
108/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kokeilleet Zorkia?

Vierailija
109/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveimmät möykkääjät tullu vastaan Pokemon GOta pelatessa. Yhestikki porukka nuoria naisia alko haukkuu ties miksi pervoksi kun koitin saada pokemonia kiinni. Ei kait se mun vika oo jos se oli naisten suihkutiloissa.

Vierailija
110/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopeliyhteisössä on paljon antisosiaalisia ja ongelmaisia miehiä. Eivät ole kovaa valuuttaa naisten keskuudessa ja siksi he ovat katkeria naisille. Itsessä ei tietenkäään ole mitään vikaa, vaikka päivät kuluvat läävässä vetelehtien ja pelikoneen ääressä mussuttaen.

Vierailija
111/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä yleensä voice chat pois päältä paitsi jos pelaan kaveriporukalla. Ei muutenkaan jaksa kuunnella kun jonnet huutelee. Aika monessa pelissä on myös jonkinlainen report toiminto. Jodpa oppivat käytöstapoja kun tili menee jäähylle.

Vierailija
112/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon mitä pelaat. Joku counterstrike täynnä kurwaa huutavia venäläisiä ja niitä jotka soitattaa paskaa musiikkia muille. Joutuu mutettamaan kaikki, jos julkiselle servulle menee pelaamaan

Vierailija
113/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yleensä pelannut kaveriporukassa ja löysin poikaystävän overwatchista, kun hänen paras kaverinsa huuteli pelichatissa mulle jotain mun pelinimeen liittyen.

Harvemmin on mitään sovinistisikoja löytynyt tiimistä, mutta joskus fortnitessa oli joku mies mun kanssa samassa tiimissä, joka jatkuvasti käski mun mennä keittiöön tekeen sille leivän ja imee sen munaa. Tää mies kuoli itse samantien, mutta mä olin kuulemma täys paska, vaikka yksin tappion kaksi tiimiä.

Vierailija
114/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pelimaailma on täynnä teinipoikia joiden itsetunto ei kestä että nainen olisi yhtä hyvä tai parempi pelaamaan

Ihan yhtä lailla jo ketjun peukutuksista näkee miten palsta on täynnä raivofeministejä jotka ei kykene tätäkään asiaa käsittelemään keskustelun kautta vaan syyllisyys asiaan on jo lähdössä tuolle porukalle selvä eikä siitä muutu millään argumenteilla toiseksi. Eli siis pelijonnen vastapooli naisvasurijonn(e/a?)t palstalla :D

Ei ihme ettei asiat etene tai ratkea tuolla asenteella jossa jo keskustelun alussa on selvää että vika on vain ja ainoastaan vastapuolessa.

Raivofeministi on teidän mielestä aina nainen joka ei suostu kuuntelemaan törkeyksiä.

Vierailija
115/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkapeleissä ei kauaa katsella hyvällä, jos ei pärjää ja epäonnistuttaa koko ryhmän. Siitä saa kuulla oli mies , tai nainen. Ei ole mitään sukupuoleen perustuvia kohteliaisuusnormeja, vaan kaikki termit tulevat käyttöön. Turha siinä on vedota ainakaan naiseuteen, että mä oon nainen ja en oikein osaakkaan.

Vierailija
116/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivofeministi on teidän mielestä aina nainen joka ei suostu kuuntelemaan törkeyksiä.

Raivofeministi on feministi joka ei kykene kuuntelemaan mitä muut sanoo vaan hokee vaan omaa agendaansa hakaten samalla ylä- ja alapeukkuja. Eli ilmeisesti ilmoittauduit sellaiseksi?

Vierailija
117/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivofeministi on feministi joka ei kykene kuuntelemaa

Jonneinhomottelut ovat vielä mukavaa kuultavaa raivofeministien solvauksien ja inttämisien rinnalla. Menetelmät heillä on suoraan putinistien käsikirjasta.

Vierailija
118/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain veteraanipelaajat tietää, että pelimaailmassa kukaan ei ole turvassa :D 

Vierailija
119/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kukaan oletakaan heidän alkavan pyytämään anteeksi, mutta mitä useampi älähtää huonosta käytöksestä, sen korkeammaksi nousee kynnys käyttäytyä jatkossa huonosti. Eikä se ole mitään haarniskan pukemista. Itsekin jeesaan aina alemman rankin pelaajia, jos näen heitä kiusattavan kokeneempien toimesta, oli heidän sukupuolensa ihan mikä tahansa.

Kuten sanoit, peleihin mennään irtautumaan arjesta ja sen takia pelimaailman täytyy olla kiva paikka ihan jokaiselle. "

Tämä on niin selvästi naisen suusta. Miehet eivät ajattele ja koe maailmaa ihan samalla tavalla. Miehet eivät ajattele että jonkin paikan pitää olla kiva paikka ihan jokaiselle. Koska he avoimesti ovat sitä mieltä että eivät halua pelata kaikkien kanssa. Se on yksilöstä kiinni mitä sillä tarkoittaa. Miehet yleensä muodostavat omia peliporuikoita, joihin kaikki eivät TODELLAKAAN ole tervetulleita, vaan pelkästään ne joiden kanssa tulee hyvin juttuun ja pelaaminen on kivaa.

Useimmat miehet kokevat osan toisista miehistä kusipäiksi, ei halua heitä joukkoon ja haluaa heitä kutsua tasan sillä nimellä. Sekin on totta että osa ei halua pelata naisten kanssa, koska kokee heidät draamailijoiksi tai on muuta huonoa kokemusta. Miehet keskimäärin eivät halua että "hei kaikki ihanat kanssapelaajat, nyt yhdessä pakotetaan tämä arvodynamiikka", koska haluamme että "kaikilla olisi täällä turvallinen tila". Sellainen on sataprosenttisesti naisten juttua joka ei resonoi tippaakaan miesten keskuudessa.

Vierailija
120/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukkapeleissä ei kauaa katsella hyvällä, jos ei pärjää ja epäonnistuttaa koko ryhmän. Siitä saa kuulla oli mies , tai nainen. Ei ole mitään sukupuoleen perustuvia kohteliaisuusnormeja, vaan kaikki termit tulevat käyttöön. Turha siinä on vedota ainakaan naiseuteen, että mä oon nainen ja en oikein osaakkaan.

Jos niin paljon suututtaa että tarvitsee haukkua muita niin kannattaa varmaan vaihtaa peliä tai harrastusta. Itseänikin välillä vituttaa tiimikaverien toilailut mutta ei niitä äänen tarvitse huutaa. Pistä vaikka mikki mutelle ja kähise itseksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi