Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi videopeliyhteisössä esiintyy niin paljon naisvihaa?

Vierailija
14.03.2025 |

Kokeilin pelata poikaystävän koneella ja erehdyin avaamaan suun pelissä olevaan chättiin. Sen jälkee sitte satoi asiattomuuksia menkoista siihen mitä haluaisivat tehdä mun kaa.

Kommentit (195)

Vierailija
61/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset, tyttöjä molemmat, pelaa netissä eikä heille ole kukaan mitään naisvihaa kaatanut päälle.

Olen itsekin ollut kuulolla monesti ja ihan kiltisti siellä porukka ajaa kartingia kilpaa.

Ainoat jotka menettää malttinsa on nuo mun tytöt kun saavat sinisestä kilvestä just ennen maaliviivaa.

onko jossain mario kartissa edes tuota juttua että voi puhua toisten kanssa, mikskä sitä ees sanotaan

ne esimerkit joita oon itse nähnyt on olleet melkeen kaikki jostain counter strikestä ja muista fps-peleistä

Vierailija
62/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voit kysyä miksi täysi-ikäiset, keski-ikäiset ja jopa vanhemmat vasurit on niin totaalisen ennakkoluuloisia ja jopa törkeitä jokaista sellaista kohtaan joka ei heidän omaan kuplaansa satu haluamaan.

Ainiin, noilla on myös se harhaluulo ettei se sama heidän tekemänään ole mitään pahaa vaan paremman ihmisen merkki :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sitten ilmoittamaan sukupuolesi tekstitsättiin? Vai käytitkö voicee? Ei niin kannata tehdä, jos et ole: a) aikuisten porukassa (+24-70v) tai b) killan pääpiru tai vastaava.

Älä missään tapauksessa mainitse sanallakaan sukupuoltasi, ellei sitä erikseen kysytä. Lapset ei kestä sitä, että siellä on aikuisia naisia pelaamassa eikä siivoamassa keittiötä/hoitamassa lapsia. Poislukien näistä lapsista kiltalaisten jälkikasvu, joka pääpiirteittäin osaa käyttäytyä normaalisti. +40v pelimamma noin +parinkymmenen vuoden kokemuksella eri mmoista.

Vierailija
64/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä chatissa mistään näe mitkä värkit siellä kirjoittajalla on, jos siis kirjoittaja ei niitä itse sinne keskusteluun tuo. Aika harva tuo. Toinen on sitten se, että pelaat räkänokka-kakaroiden kanssa eli pelaa jotain kypsempää peliä tai hanki kypsempi peliporukka. 

Olen sellaisissakin ollut joissa jäsenet oli ihan aikuisia ja osasi siten käyttäytyäkin, toki suomityyliin aina oli kalja mielessä ja se alkoi väsyttää tuossa peliporukassa.

Vierailija
65/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä chatissa mistään näe mitkä värkit siellä kirjoittajalla on, jos siis kirjoittaja ei niitä itse sinne keskusteluun tuo. Aika harva tuo. Toinen on sitten se, että pelaat räkänokka-kakaroiden kanssa eli pelaa jotain kypsempää peliä tai hanki kypsempi peliporukka. 

Olen sellaisissakin ollut joissa jäsenet oli ihan aikuisia ja osasi siten käyttäytyäkin, toki suomityyliin aina oli kalja mielessä ja se alkoi väsyttää tuossa peliporukassa.

headsetillä pelatessa äänestä kuulee jos on nainen

Vierailija
66/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, with them bois.

Miksi se lentokoneessa imettäminen ärsytti erästä?

Vierailija
67/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että siellä on vain naisvihaa? Siellä on vihaa, jätä se oma sukupuolesi pois siitä. Ihan sama oletko mies vai nainen. 

Ei noi daijut tuota tajua. Luulevat sukupuolensa olevan jotain erikoista tuoden sen esille joka paikassa.

Vierailija
68/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit sitten ilmoittamaan sukupuolesi tekstitsättiin? Vai käytitkö voicee? Ei niin kannata tehdä, jos et ole: a) aikuisten porukassa (+24-70v) tai b) killan pääpiru tai vastaava.

Älä missään tapauksessa mainitse sanallakaan sukupuoltasi, ellei sitä erikseen kysytä. Lapset ei kestä sitä, että siellä on aikuisia naisia pelaamassa eikä siivoamassa keittiötä/hoitamassa lapsia. Poislukien näistä lapsista kiltalaisten jälkikasvu, joka pääpiirteittäin osaa käyttäytyä normaalisti. +40v pelimamma noin +parinkymmenen vuoden kokemuksella eri mmoista.

Kyllähän tuosta aloituksesta ihan hyvin käy ilmi, että äänichatista oli kyse.

Muutenkin, sillähän se kiusaaminen loppuu, että pysytään hiljaa piilossa kiusaajilta.

Vierailija
69/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin, sillähän se kiusaaminen loppuu, että pysytään hiljaa piilossa kiusaajilta.

Pikkupoikien kiusaamiset nyt saa aikuiset naiset paniikkiin?🤪

Vierailija
70/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että siellä on vain naisvihaa? Siellä on vihaa, jätä se oma sukupuolesi pois siitä. Ihan sama oletko mies vai nainen. 

Ei noi daijut tuota tajua. Luulevat sukupuolensa olevan jotain erikoista tuoden sen esille joka paikassa.

vaj akki incel

Vierailija
71/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää ei kannata sanoa ku harvoille valituille! Jos olet yli 25 niin olet "old head" etkä tiedä mistää mitää!!!!!!!

Vierailija
72/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoikien kiusaamiset nyt saa aikuiset naiset paniikkiin?🤪

Paniikki oli nyt jotain sinun omaa tulkintaasi, kun pointti menee iloisesti ohi.

Ja kyllä, pikkupojat jos jotkut täytyy ohjata heti alussa normaaleja sosiaalisia käytöstapoja mukailevaan toimintaan. Lisäksi, jos oikeasti pelaat, tiedät kyllä siellä pelaavan paljon aikuisia miehiä. Ymmärrän toki, että yksin pelaavan naisen on vaikea lähteä puolustautumaan kun häntä vastaan hyökätään joukolla, mutta ongelman hyssyttely ei muuta epätervettä kulttuuria. Tärkeää on, että naiset eivät piiloudu ja me pelaavat miehet taas näytämme muille miehille ja näille pikkupojille esimerkkiä siitä, kuinka muita pelaajia kohtaan kuuluu käyttäytyä asiallisesti.

Vierailija
73/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaj akki incel

Näitä ilmauksia ei kannata heitellä pelichateissä. Ilmankos ne teinit maalittaa ja kiusaa.

Vierailija
74/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuvitellaan että mitä vaan voi sanoa kenelle vaan. Sananvapauden nimissä. Vähän kuin tännekin kirjoitetaan samaa törkyä

Vierailija
75/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoikien kius

Kanttorskan komentelu vaan yllyttää. Parempi vaan olla ilmaisemasta sukupuolta, vai onko teinien käytös muka kohentunut "ohjailun" myötä?

Vierailija
76/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää ei kannata sanoa ku harvoille valituille! Jos olet yli 25 niin olet "old head" etkä tiedä mistää mitää!!!!!!!

no enpä minä kyllä suoraan sanottuna nykynuorten peleistä mitään tiedäkkään

Vierailija
77/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen kommenttini joutui moderointiin, ehkä se julkaistaan.

Olen pelannut melkein 30 vuotta ja suurin osa miehistä on ihan tavallisia kivoja tyyppejä. Selkeä vähemmistö on niitä hulluja joilla on joku naisvihaongelma. 

Mitä ne tavalliset kivat miehet tekevät kun joku vähemmän kiva mies alkaa roiskia naisvihaansa pelin lomassa?

Antavat hiljaisen hyväksynnän tuolle käytökselle ja sitten uhriutuvat not alla man, kun heitä ei erikseen kerrota joka asia yhteydessä kivoiksi miehiksi. Tietenkin.

Jaa. No itse miehenä jos näen tuollaista niin tiedän että kyseinen mies on joku tyyppi jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Eikä häntä kiinnosta se jos alan paheksumaan häntä. Ei hän siitä muutu ja ala ymmärtämään ja pyytämään anteeksi. Naisilla on joku ihme kuvitelma että pitäisi pukea haarniska ylleen ja alkaa puolustamaan. Peleihin olen menossa hakemaan arjesta irtaantumista, juuri kaikesta tästä poliittista taistelukentästä pois.

Vierailija
78/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen kommenttini joutui moderointiin, ehkä se julkaistaan.

Olen pelannut melkein 30 vuotta ja suurin osa miehistä on ihan tavallisia kivoja tyyppejä. Selkeä vähemmistö on niitä hulluja joilla on joku naisvihaongelma. 

Mitä ne tavalliset kivat miehet tekevät kun joku vähemmän kiva mies alkaa roiskia naisvihaansa pelin lomassa?

Antavat hiljaisen hyväksynnän tuolle käytökselle ja sitten uhriutuvat not alla man, kun heitä ei erikseen kerrota joka asia yhteydessä kivoiksi miehiksi. Tietenkin.

Jaa. No itse miehenä jos näen tuollaista niin tiedän että kyseinen mies on joku tyyppi jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Eikä häntä kiinnosta se jos alan paheksumaan häntä. Ei hän siitä muutu ja ala ymmä

miten vaikea se on kutsua idioo tteja idioot eiks. jos sua niin kovasti pelottaa että ne sanoo jotain ikävää takas voit mutettaa ne

tän vuoks kaiken maailman pers eilijät on voitolla kun sun kaltaiset paskahousut ei uskalla niille edes netin välityksellä sanoa mitään

Vierailija
79/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pojat mitään naisia halua sinne parkumaan. Samanlainen touhu on feminatsien yhteisöissä.

Vierailija
80/195 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

headsetillä pelatessa äänestä kuulee jos on nainen

Puhe oli chatistä eikä headsetistä. Eli aloittaja sekoilee trollauksensa kanssa kuten arvata saattaa.